νικη κεραμεως για tablet, laptop voucher
Σε εκδήλωση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ συμμετείχε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως - Τόνισε ότι το νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση «απευθύνεται σε κάθε φοιτητή και φοιτήτρια, σε κάθε καθηγητή και καθηγήτρια, σε κάθε διοικητικό υπάλληλο»

Σε διαδικτυακή συζήτηση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ συμμετείχε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, την παραμονή της εισαγωγής του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ προς συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής.

Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε πως «αύριο εισάγεται προς συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής ένα νομοσχέδιο που θα χαρακτήριζα "κοινής λογικής". Γιατί αυτά που εισηγούμαστε μέσω του νομοσχεδίου στοχεύουν στην επίλυση παθογενειών δεκαετιών και βεβαίως ανταποκρίνονται σε όσα είχαμε εξαγγείλει προεκλογικά και βάσει των οποίων εξελέγη η Νέα Δημοκρατία Κυβέρνηση το 2019. Απευθύνεται σε κάθε φοιτητή και φοιτήτρια, σε κάθε καθηγητή και καθηγήτρια, σε κάθε διοικητικό υπάλληλο. Το νομοσχέδιο χωρίζεται σε δύο άξονες. Ο πρώτος άξονας αφορά την εισαγωγή με ακαδημαϊκές προϋποθέσεις και τη φοίτηση στο Πανεπιστήμιο, ο δεύτερος αφορά τη συνολική αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου. Σήμερα συζητάμε με φοιτητές και φοιτήτριες, που έχουν να συνεισφέρουν τις δικές τους σκέψεις σε κάθε πτυχή της λειτουργίας του Πανεπιστημίου. Η κοινωνία όχι μόνο συμφωνεί, αλλά απαιτεί αυτές τις μεταρρυθμίσεις. Είμαστε εδώ προκειμένου να μπορέσουμε να γυρίσουμε επιτέλους σελίδα και να δώσουμε στην ακαδημαϊκή κοινότητα το Πανεπιστήμιο που της αξίζει».

Αναλυτικά το σχετικό δελτίο τύπου της ΔΑΠ-ΝΦΚ:

Την παραμονή της έναρξης της συζήτησης για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ πραγματοποίησε διαδικτυακή συζήτηση, η οποία μεταδόθηκε ζωντανά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της παράταξης, αναφορικά με τις κυριότερες αλλαγές που πρόκειται να θεσπιστούν στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κεντρική ομιλήτρια ήταν η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, η οποία βρέθηκε στα νέα γραφεία της ΔΑΠ- ΝΔΦΚ για να μιλήσει ζωντανά με φοιτητές και να παρουσιάσει τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου, το οποίο στοχεύει να αναβαθμίσει περαιτέρω τα Πανεπιστήμια. Προσκεκλημένος ήταν και ο ομότιμος καθηγητής και πρ. Πρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης, κ. Ιωακείμ Γρυσπολάκης.

Στη συζήτηση συμμετείχαν ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Παύλος Μαρινάκης και ο Γραμματέας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Κώστας Τσιαγκλιώτης.

Στην ζωντανή συζήτηση, την οποία παρακολούθησαν συνολικά 14.000 μοναδικοί χρήστες κατά τη διάρκεια της μετάδοσής της, συμμετείχαν φοιτητές από Πανεπιστήμια σε ολόκληρη την Ελλάδα, οι οποίοι μίλησαν για προβλήματα που αντιμετωπίζουν μέσα στις σχολές τους, αναφερόμενοι σε θέματα ασφάλειας, φύλαξης, για τα ζητήματα αξιολόγησης των πανεπιστημίων, το πρόγραμμα σπουδών, την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά και για τις ακαδημαϊκές σπουδές στην Ελλάδα σε σχέση με χώρες του εξωτερικού.

Η Βάσω Κουνενού, φοιτήτρια της Φιλοσοφικής ΑΠΘ, αναφέρθηκε σε περιστατικά βίας που συμβαίνουν συχνά στη σχολή της, ενώ η Καλιρρόη Πολυμενίδου, ως απόφοιτος ελληνικού Πανεπιστημίου που κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό, μίλησε για τις διαφορές των ακαδημαϊκών σπουδών στην Ελλάδα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ο Βαγγέλης Ζουμπουρτικούδης, φοιτητής Οικονομικών Επιστημών στο ΕΚΠΑ, αναφέρθηκε σε ζητήματα που αφορούν τους φοιτητές που σπουδάζουν μακριά από την οικογενειακή εστία, ο Μάριος Κωνσταντέας, πρωτοετής στη σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πολυτεχνείου Κρήτης, έκανε μια σύντομη αναφορά στον τρόπο εισαγωγής των υποψηφίων φοιτητών στα Πανεπιστήμια και ο Γιάννης Μπότσας από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών μίλησε για το ζήτημα των παράνομων καταλήψεων στις σχολές, αλλά και σε χώρους ευθύνης των ιδρυμάτων.

Η Υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως χαιρέτισε την πρωτοβουλία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και ακούγοντας τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των φοιτητών μίλησε για τις αλλαγές που φέρνει το νέο νομοσχέδιο δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Αύριο εισάγεται προς συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής ένα νομοσχέδιο που θα χαρακτήριζα «κοινής λογικής». Γιατί αυτά που εισηγούμαστε μέσω του νομοσχεδίου στοχεύουν στην επίλυση παθογενειών δεκαετιών και βεβαίως ανταποκρίνονται σε όσα είχαμε εξαγγείλει προεκλογικά και βάσει των οποίων εξελέγη η Νέα Δημοκρατία Κυβέρνηση το 2019. Απευθύνεται σε κάθε φοιτητή και φοιτήτρια, σε κάθε καθηγητή και καθηγήτρια, σε κάθε διοικητικό υπάλληλο. Το νομοσχέδιο χωρίζεται σε δύο άξονες. Ο πρώτος άξονας αφορά την εισαγωγή με ακαδημαϊκές προϋποθέσεις και τη φοίτηση στο Πανεπιστήμιο, ο δεύτερος αφορά τη συνολική αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου. Σήμερα συζητάμε με φοιτητές και φοιτήτριες, που έχουν να συνεισφέρουν τις δικές τους σκέψεις σε κάθε πτυχή της λειτουργίας του Πανεπιστημίου. Η κοινωνία όχι μόνο συμφωνεί, αλλά απαιτεί αυτές τις μεταρρυθμίσεις. Είμαστε εδώ προκειμένου να μπορέσουμε να γυρίσουμε επιτέλους σελίδα και να δώσουμε στην ακαδημαϊκή κοινότητα το Πανεπιστήμιο που της αξίζει».

Ο πρ. Πρύτανης κ. Γρυσπολάκης ανέφερε κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του: «Η έλλειψη φύλαξης των πανεπιστημίων από τα όργανα της Πολιτείας αποτελεί την αιτία της έλλειψης ελευθερίας του λόγου και του φόβου, που είναι διάχυτος στα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας. Επιστημονικά συνέδρια, Σύνοδοι Πρυτάνεων, ομιλίες διακεκριμένων επιστημόνων και σύνδεση με την επιχειρηματικότητα δεν μπορούν να οργανωθούν στους χώρους των ελληνικών  πανεπιστημίων, υπό το φόβο των ομάδων εφόδου, οι οποίες έχουν απλώσει εδώ και πολλά χρόνια ένα πέπλο τρομοκρατίας. Με το νομοσχέδιο η κυβέρνηση αποφάσισε, επιτέλους, να επανεντάξει τα πανεπιστήμια στην Ελληνική Επικράτεια.

Όσον αφορά στην ελάχιστη βάση εισαγωγής στα πανεπιστήμια, είναι μέτρο επιβεβλημένο, προκειμένου να εισέρχονται στο πανεπιστήμιο εκείνοι που έχουν τις γνώσεις να παρακολουθήσουν ένα πανεπιστημιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Τη στιγμή μάλιστα που στον ΟΟΣΑ ο μ.ό. εισακτέων στα πανεπιστήμια είναι περίπου 33% των αποφοιτούντων από τα Λύκεια, ενώ στην Ελλάδα 80%. Συνέπεια αυτού είναι (α) μόνον το 60% των εισερχομένων στα πανεπιστήμια και το 30% στα ΤΕΙ να αποφοιτά και (β) η Ελλάδα να έχει πολλαπλάσιους δικηγόρους, γιατρούς, μηχανικούς από όσους μπορεί μία κοινωνία να απασχολήσει.

Την ψήφιση, όμως, του νομοσχεδίου πρέπει να ακολουθήσει αμέσως και η επαναλειτουργία του θεσμού των Συμβουλίων Ιδρυμάτων, προκειμένου τα μονοπρόσωπα όργανα του πανεπιστημίου να ελέγχονται για την ικανότητά τους να διοικήσουν, ενώ η επαναφορά ενός βελτιωμένου νόμου 4009 είναι απολύτως αναγκαία».

Ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Παύλος Μαρινάκης, αφού ευχαρίστησε την Υπουργό για την παρουσία της δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή για την παράταξη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, παραμονή της έναρξης της συζήτησης για το νομοσχέδιο, να είστε μαζί μας. Είναι μια κίνηση που αποδεικνύει πως η Κυβέρνηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ακούει την κοινωνία και τους φοιτητές, αλλά και πως οι μεταρρυθμίσεις που φέρνει το νομοσχέδιο αυτό θα προχωρήσουν. Καμία μειοψηφία, καμία κουκούλα δεν μπορεί να σταματήσει την αλλαγή. Ήρθε η ώρα που γενιές φοιτητών περίμεναν. Η δικαίωση για τους αγώνες τόσων ετών για ασφάλεια και νομιμότητα μέσα στα Πανεπιστήμια. Εμείς δεν κρυφτήκαμε ποτέ πίσω από κουκούλες, δεν παλέψαμε ποτέ με λοστούς και καδρόνια. Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ παλεύει εδώ και γενιές μαζί με την συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών για καλύτερα Πανεπιστήμια, δεν μεγαλοστομεί, αλλά προτείνει και αγωνίζεται για το καλό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης».

Ο Γραμματέας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Κώστας Τσιαγκλιώτης κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του ανέφερε: «Οι μεταρρυθμίσεις είναι ιστορικής σημασίας για τρεις γενιές. Για όσους τις υπερασπίστηκαν μέσα στα αμφιθέατρα εδώ και χρόνια, για όσους θα τις δουν να γίνονται πράξη, μα κυρίως για τις επόμενες γενιές και για όσους δεν θα δουν καθόλου γιάφκες τρομοκρατών μέσα στα πανεπιστήμια. Η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών, αλλά και η κοινωνία των πολιτών στηρίζουν την νέα εποχή. Την εποχή που τα πανεπιστήμια γυρίζουν σελίδα».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
απθ
Μαθήματα Αντιφασιστικής Εκπαίδευσης: Μια ημερίδα που μας αφορά όλους από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε του ΑΠΘ
Θα γίνει συζήτηση για τη συγκρότηση συστηματικού σχεδίου παρέμβασης για την αντιμετώπιση των ακροδεξιών, εθνικιστικών και φασιστικών αντιλήψεων...
Μαθήματα Αντιφασιστικής Εκπαίδευσης: Μια ημερίδα που μας αφορά όλους από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε του ΑΠΘ