Thumbnail
Είμαι θετικός στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για αξιολόγηση της Σχολικής μονάδας αν και δεν θα επέλεγα τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά με τα τόσα προβλήματα. Δεν γίνεται συνέχεια να βρίσκουμε δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουμε την Αξιολόγηση - Γράφει ο Αθανάσιος Καρακούσης, Διευθυντής του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης

Ως εκπαιδευτικός από τα πρώτα χρόνια της θητείας μου (1999) άκουγα για την επερχόμενη Αξιολόγηση στο Ελληνικό σχολείο, κυρίως μέσα από τα λόγια παλαιότερων συνάδελφων μου, ανάλογα βέβαια με την πολιτική τοποθέτηση του καθενός με αρνητικά η θετικά σχόλια, αλλά και τις πρώτες τότε απόπειρες της πολιτικής ηγεσίας για την εισαγωγή της στην εκπαίδευση. Ως εργαζόμενος που έχει περάσει και από τον ιδιωτικό τομέα ( Siemens 1996) , πριν το διορισμό μου, αλλά κυρίως ως παιδί αγροτικής οικογένειας ( Χωριό Ράχη, Καπνά και Κεράσια) ποτέ δεν αισθάνθηκα φόβο για τις ικανότητες μου, την εργατικότητα μου η τις γνώσεις μου. Κατά την διάρκεια του Μεταπτυχιακού μου ( ΕΑΠ 2006) ήρθα σε άμεση επαφή με έννοιες όπως η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Αξιολόγηση και Εταιρική ευθύνη Αργότερα αναλαμβάνοντας και θέσεις ευθύνης (Υποδιευθυντής από το 2011, Διευθυντής από το 2018) η πεποίθηση μου ότι η Αξιολόγηση θα έπρεπε να ενταχθεί στο ελληνικό σχολείο αυξήθηκε.

Παράλληλα όλα αυτά τα χρόνια οι απαιτήσεις της κοινωνίας για εισαγωγή της αξιολόγησης στο Δημόσιο τομέα και το ελληνικό σχολείο αυξανόταν. Η άρνηση επίσης των συνδικαλιστικών μας παρατάξεων διαχρονικά στο θεσμό της Αξιολόγησης (και μην μου πείτε το αντίθετο), δεν βοηθούσε στην καλή φήμη του Έλληνα εκπαιδευτικού. Αντίθετα στη θητεία μου γνώρισα συναδέλφους που ήταν και είναι θετικοί σε μια τέτοια εξέλιξη και στο προηγούμενο σχολείο μου υλοποιήσαμε μια τέτοια διαδικασία αυτό αξιολόγησης της σχολικής μονάδας ( 1ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΊΝΗΣ, 2012-13). Στη σημερινή πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για αξιολόγηση της Σχολικής μονάδας είμαι θετικός αν και δεν θα επέλεγα τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά με τα τόσα προβλήματα ( Πανδημία, Τηλεκπαίδευση, αγωνία για μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς). Θεωρώ ως δημόσιοι λειτουργοί της εκπαίδευσης θα πρέπει να εφαρμόσουμε τα ΦΕΚ, τις εγκυκλίους του Υπουργείου σκεπτόμενοι και την απαίτηση της κοινωνίας. Δεν γίνεται συνέχεια να βρίσκουμε δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουμε την Αξιολόγηση.

Με απλά λόγια Αξιολόγηση σημαίνει καταμέτρηση, και σχεδιασμό για βελτίωση. Με αυτή την έννοια δεν θα πρέπει να είμαστε αντίθετοι. Είμαι αντίθετος στις συνδικαλιστικές πρακτικές περί αποχής, και πιστεύω ότι η εκπαιδευτική κοινότητα θα πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Η κοινωνία ( γονείς, μαθητές, φορολογούμενοι πολίτες) μας βλέπουν και την καλή φήμη που φτιάξαμε τον τελευταίο χρόνο ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των μαθητών μας μέσα από την Τηλεκπαίδευση πρέπει να την διατηρήσουμε.

Καρακούσης Αθανάσιος

Καθηγητής Πληροφορικής
Διευθυντής 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies_vaseis_panelladikes.jpg
Που θα κινηθούν οι βάσεις εισαγωγής στις υψηλόβαθμες σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου
Τι θα κάνουν οι βάσεις εισαγωγής στις υψηλόβαθμες και περιζήτητες σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου
Που θα κινηθούν οι βάσεις εισαγωγής στις υψηλόβαθμες σχολές του 1ου Επιστημονικού Πεδίου
exetaseis
Βάσεις 2024: Ποια Τμήματα δυσκολεύουν και ποια διευκολύνουν φέτος την πρόσβαση στους υποψήφιους
Τα Τμήματα που αύξησαν και τα Τμήματα που μείωσαν το συντελεστή βαρύτητας
Βάσεις 2024: Ποια Τμήματα δυσκολεύουν και ποια διευκολύνουν φέτος την πρόσβαση στους υποψήφιους