Δράση μαθητών - Ένας χρόνος κλειστά σχολεία
10 Μαρτίου 2020 - 10 Μαρτίου 2021: Πανελλαδική ημέρα δράσης από τους μαθητές

«Εμείς αμόρφωτοι δε δεχόμαστε να γίνουμε επειδή αυτοί δε δίνουν ούτε ευρώ για τη στήριξη της Υγείας και της Παιδείας» δηλώνει σε ανακοίνωσή της η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Ελλάδας και καλεί σε πανελλαδική μέρα δράσης την Τετάρτη 10 Μαρτίου.

Παράλληλα, καταγγέλλουν πως «ζούμε το θέατρο του παραλόγου με τη θέσπιση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, με τα Λύκεια της χώρας να λειτουργούν μισά διά ζώσης και μισά με τηλεκπαίδευση».

Οι μαθητές ζητούν να ανοίξουν τα σχολεία, με λήψη των απαραίτητων μέτρων προστασίας και να «παγώσουν» όλες οι αλλαγές που θεσπίστηκαν εν μέσω πανδημίας.

Δράση μαθητών - Ένας χρόνος κλειστά σχολεία

Αναλυτικά:

 

10 ΜΑΡΤΗ 2020- 10 ΜΑΡΤΗ 2021

1 ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ “ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΟΥΝ”

ΕΩΣ ΕΔΩ!

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!

ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΟΡΦΩΝΟΥΝ- ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΝΟΥΝ!

 

Την ερχόμενη Τετάρτη 10/3 κλείνει ένας χρόνος από το κλείσιμο των χώρων εκπαίδευσης.  Σε αυτόν τον έναν χρόνο οι μαθητές όλης τής χώρας:

  • Πιεζόμαστε από το συνεχές ανοιγοκλείσιμο των σχολείων και των δραστηριοτήτων μας.
  • Παλεύουμε να συνεχίσουμε να μορφωνόμαστε μέσω μιας οθόνη σε ένα webex που μία λειτουργεί και μία όχι με άνιση πρόσβαση ανάμεσά μας, ανάλογα με το τι υποδομή και οικονομική δυνατότητα έχουμε. Πέρσι οι μαθητές της Γ Γελ έδωσαν πανελλαδικές με λειψή προετοιμασία.
  • Προσπαθούμε να προστατεύουμε τις οικογενειές μας και εμας, τηρώντας τα μέτρα, φορώντας τη μάσκα μας, κάνοντας να δούμε τους φίλους μας καιρό.
  • Φωνάξαμε στις μεγαλύτερες μαθητικές καταλήψεις και πορείες της τελευταίας δεκαετίας πως “Η μάσκα δεν είναι η μόνη προστασία” και τελικά επιβεβαιωθήκαμε αφού εκατονταδες σχολεία εμφανίζουν κρούσματα και κλείνουν, τα μισα σχολεία της χώρας παραμένουν κλειστά. 
  • Δεχθήκαμε καταστολή στους αγώνες μας. Τηλεαπουσίες, εκβιασμοί, κοροιδία, συκοφαντία, ακόμα και χημικά. Είδαμε να δέχεται καταστολή και ο αγώνας φοιτητών, εργαζομένων ακόμα και γιατρών! Όποιος αμφισβητεί τη διαχείριση της πανδημίας, όποιος οργανώνεται για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων του έρχεται αντιμέτωπος με την καταστολή, τη βία!
  • Ζούμε το θέατρο του παραλόγου με τον Νόμο Κεραμέως-Χρυσοχοίδη για εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α ΓΕΛ (χωρίς να έχει βγει η ύλη διά ζώσης) και την θέσπιση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στην Γ ΓΕΛ (με τα Λύκεια της χώρας να λειτουργούν μισά διά ζώσης και μισά με τηλεκπαίδευση). Εν μέσω πανδημίας, όταν δε λειτουργεί κυριολεκτικά τίποτα “φυσιολογικά” η κυβέρνηση αποφάσισε -κυριολεκτικά- να μας εκδικηθεί!

 

ΩΣ ΕΔΩ!

ΤΕΤΑΡΤΗ 10/3 ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!

 

Δε ξεχνάμε:

Μας είπαν “κακομαθημένα” οταν διεκδικήσαμε το δικαίωμά μας σε υγεία και μόρφωση.

Μας έχουν αφήσει απροστάτευτους στην πανδημία. Οι μαθητές θεωρούμαστε κόστος. Αλλού ξέρουν να δίνουν εκατομμύρια.

Εμείς αμόρφωτοι δε δεχόμαστε να γίνουμε επειδή αυτοί δε δίνουν ούτε ευρώ για τη στήριξη της Υγείας και της Παιδείας.

Τα χημικά- δώρο της Κεραμέως έξω από το Υπουργείο Παιδείας.

Τη λογοκρισία σε κάθε καλλιτέχνη που γράφει ανατρεπτικά- ανυπότακτα!

 

Θυμόμαστε:

 

Δύναμη και αισιοδοξία βρήκαμε όταν αγωνιστήκαμε συλλογικά και οργανωμένα σε όλη την Ελλάδα.

Δώσαμε ζωή στις γειτονιές και στα σχολεία μας όταν μέσα από τα μαθητικά μας συμβούλια σε κάθε γειτονιά, δήμο, πόλη αλλά και πανελλαδικά αγωνιστήκαμε!

Τα σχολεία μας μπορούν και πρέπει να λειτουργήσουν με ασφάλεια. Μπορούμε να επιβάλουμε να παρθούν ουσιαστικά μέτρα. 

Με τους αγώνες μας καταφέραμε να προσληφθεί προσωπικό καθαριότητας, περισσότεροι καθηγητές. Καταφέραμε να μην ισχύσει φέτος ο περιορισμός των επιλογών στο μηχανογραφικό.

 

1 ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ... ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΘΕΣΗ!

 

Οι μαθητές σε όλη τη χώρα να ακουστούν ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!

1. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΣΙΜΟ. ΠΑΡΤΕ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΣ.

2. ΠΑΓΩΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΦΕΤΙΝΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ.

3. ΝΑ ΜΗ ΔΟΘΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΔΕ ΛΕΙΠΕΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ.

Καλούμε:

1. ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ 15ΜΕΛΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΤΙΣ 10/3. ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.

2. ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΣΤΟ #κεραμΕΩΣ_ΕΔΩ. ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 10/3.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»