Θέατρο
Την έντονη ανησυχία τους εν όψει των επικείμενων διορισμών στη Γενική Αγωγή εκφράζουν με επιστολή τους Θεατρολόγοι της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης ζητώντας από το Υπουργείο Παιδείας την ισοκατανομή των διορισμών και σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο (ΠΕ91.01)

Την έντονη ανησυχία τους εν όψει των επικείμενων διορισμών στη Γενική Αγωγή εκφράζουν με επιστολή τους Θεατρολόγοι της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης ζητώντας από το Υπουργείο Παιδείας την ισοκατανομή των διορισμών και σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο (ΠΕ91.01).

Αναλυτικά

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Παιδείας,

Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι Υφυπουργοί,

Αξιότιμη Γενική Γραμματέα,

Αξιότιμοι και αξιότιμες συνεργάτες κ. Υπουργού,

Η παρούσα επιστολή συντάχθηκε και υπογράφηκε από την ομάδα αναπληρωτών/τριών Θεατρολόγων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. Σκοπός μας είναι να εκφράσουμε την έντονη ανησυχία μας και να σας γνωστοποιήσουμε τα δίκαια αιτήματα του κλάδου μας εν όψει των επικείμενων διορισμών στην Γενική Αγωγή.

Αν και το γνωρίζετε, θα θέλαμε να σας θυμίσουμε ότι τα τελευταία σχεδόν 20 χρόνια υπηρετούμε (αρχικά ως ωρομίσθιοι/ες και στη συνέχεια ως αναπληρωτές/τριες) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση διδάσκοντας το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στα δημοτικά σχολεία τόσο των αστικών κέντρων, όσο και των πιο ακριτικών σημείων της χώρας μας, με ό, τι αυτό συνεπάγεται (ελαστικές σχέσεις εργασίας, οικονομική ανασφάλεια, εργασιακή απαξίωση, εξαναγκασμός σε διαρκείς μετακινήσεις και πολλά ακόμη). Όλα αυτά τα χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας μας και προσφοράς στο δημόσιο ελληνικό σχολείο από μόνα τους αποδεικνύουν την πάγια και διαρκή ανάγκη για κάλυψη των θέσεων εργασίας από μόνιμους εκπαιδευτικούς του κλάδου μας.

Προς μεγάλη μας λύπη, μέχρι και αυτή τη στιγμή που συντάσσεται η παρούσα επιστολή, δεν έχει δημοσιοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας καμία πρόθεση για σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητά μας στα σχολεία. Η ανησυχία μας είναι απολύτως δικαιολογημένη, καθώς στους πρόσφατους διορισμούς που έγιναν στην Ειδική Αγωγή δεν συμπεριλήφθηκε ο κλάδος μας, ούτε συστήθηκαν οργανικές θέσεις για εμάς, παρά τα επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής.

Αισιοδοξούμε ότι ένα τέτοιο ατόπημα δεν θα το αφήσετε να επαναληφθεί στους επικείμενους διορισμούς στην Γενική Αγωγή, ξεκινώντας από τη σύσταση οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με βάση τα πραγματικά κενά όπως αυτά αποτυπώνονται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ.. Περίτρανη απόδειξη των πραγματικών αναγκών αποτελεί το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν αναπληρώνουμε μόνιμους συναδέλφους (έτσι κι αλλιώς είναι ελάχιστοι οι μόνιμοι/μόνιμες θεατρολόγοι) αλλά τον ίδιο μας τον εαυτό.
Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να σας εκθέσουμε τα αναρίθμητα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές/τριές μας από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής εμπλεκόμενοι/ες σε μια βιωματική διαδικασία μάθησης, όμως δεν μπορούμε να σιωπήσουμε απέναντι στον αναίτιο και ανεξήγητο εξοβελισμό των Τεχνών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εν μία νυκτί. 

Μεταξύ των άλλων καλλιτεχνικών μαθημάτων καταργήθηκε επί της Υπουργίας σας το επιλεγόμενο μάθημα της Καλλιτεχνικής Παιδείας- Στοιχείων Θεατρολογίας, το οποίο διδάσκαμε οι Θεατρολόγοι στο Λύκειο. Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί το πρόβλημα της διδασκαλίας του μαθήματός μας από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων -κυρίως δασκάλων- με β’ ανάθεση. Γίναμε -και εξακολουθούμε να γινόμαστε- μάρτυρες της υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου σε μια στιγμή που το Θέατρο, η καλλιτεχνική παιδεία 2 και οι Τέχνες εν γένει θα μπορούσαν να αποτελούν διέξοδο.

Το Θέατρο επιβάλλεται να έχει τη θέση που του αξίζει στο ελληνικό δημόσιο σχολείο με μόνιμους θεατρολόγους και όχι Θεατρολόγους νομάδες της Εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορούμε απερίσπαστοι να αφοσιωθούμε σε αυτό που σπουδάσαμε και αγαπάμε και για να έχει η δουλειά μας με τα παιδιά μια ποιοτική συνέχεια και συνέπεια.

Δεν αιτούμαστε, ασφαλώς, πρόταξή μας σε σχέση με κάποια άλλη ειδικότητα, καθώς αναγνωρίζουμε τη συνεισφορά και χρησιμότητα κάθε μαθήματος ξεχωριστά. Δεν είναι λίγες οι φορές που η εξαιρετική συνεργασία μας με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων έφερε λύση σε πολλά φαινομενικά δυσεπίλυτα προβλήματα εκπαιδευτικής φύσεως. Αυτό που αιτούμαστε είναι η σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας με βάση τα πραγματικά κενά και η ίση κατανομή σε διορισμούς για κάθε κλάδο και ειδικότητα.

Εν αναμονή των ενεργειών σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία.

Με εκτίμηση οι αναπληρωτές/τριες Θεατρολόγοι Δυτικής Θεσσαλονίκης

Αποστολίδου Μελίνα Μπαλατσούκα Λωρέττα
Αρβανίτη Άννα Παπαϊωάννου Αναστασία
Βασιλειάδου Μαρίνα Ευαγγελία Παπαμιχαήλ Στεφανία
Βασιλείου Ευσταθία Παύλου Αναστασία
Γεωργίου Νατάσα Πατούργια Θάλεια
Γιαγκούλη Χριστίνα Πουταχίδης Ιωάννης
Γκιούνα Αγάπη Ρούκαλη Μαριάννα
Ευθυμιάδου Μαλαματή Σάββα Μαρία
Ευσταθίου Αθηνά Υφαντίδου Ζωάννα
Ευτυχίδου Κατερίνα Φλούδα Χριστίνα
Καράμπελα Μαργαρίτα Χαντζή Άννα-Μαρία
Κρικελίκου Κόμνου Ευαγγελία Χατζηκώστας Κωνσταντίνος
Κώνστα Κατερίνα Χατζηπαραδείση Αλεξάνδρα
Λαμπίρη Βασιλική Χερκελετζή Φωτεινή
Μαυροφρύδου Κατερίνα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

golearn ASEP italika ispanika
Ποια πιστοποίηση Ιταλικών να επιλέξω; Σε λίγους μήνες θα έχετε B2,C2 εύκολα
Πώς θα μάθω Ιταλικά και θα πάρω εύκολα και άμεσα την Πιστοποίηση! Ποιες είναι οι Πιστοποιήσεις Ιταλικών στην Ελλάδα και ποια ειναι η πιο εύκολη
Ποια πιστοποίηση Ιταλικών να επιλέξω; Σε λίγους μήνες θα έχετε B2,C2 εύκολα
basket.png
Κρήτη: Άγριο επεισόδιο σε σχολικό αγώνα μπάσκετ-Τραυματίστηκαν δύο μαθητές και ο διαιτητής
Κλήθηκε και η αστυνομία, προκειμένου να μπορέσουν να εξέλθουν από το γήπεδο με ασφάλεια δεκάδες μαθητές και από τα δύο σχολεία
Κρήτη: Άγριο επεισόδιο σε σχολικό αγώνα μπάσκετ-Τραυματίστηκαν δύο μαθητές και ο διαιτητής
δολοφονία
Φρίκη: Πατέρας κατηγορείται ότι δολοφόνησε την 14χρονη κόρη του κατά τη διάρκεια ενός «παιχνιδιού» στην κουζίνα
Η Σκάρλετ υπέκυψε από μεγάλη απώλεια αίματος, αφού το μαχαίρι διείσδυσε 11 εκατοστά βαθιά στο στήθος της και τρύπησε την καρδιά της
Φρίκη: Πατέρας κατηγορείται ότι δολοφόνησε την 14χρονη κόρη του κατά τη διάρκεια ενός «παιχνιδιού» στην κουζίνα