Μετά την συντριπτική ήττα της κυβέρνησης στη μάχη της αξιολόγησης, το Υπουργείο επανέρχεται με πλάγιο τρόπο να περάσει τμηματικά την αξιολόγηση μέσω του χαρακτηρισμού των σχολείων ως πρότυπα ή πειραματικά και της σύνταξης εσωτερικού κανονισμού, καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Η ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί τους εκπαιδευτικούς σε τηλεδιάσκεψη το Σάββατο, 20 Μαρτίου, και ώρα 19:00 μέσω του συνδέσμου: https://meet.jit.si/JointAdsSampleShakily
Το Δ.Σ. της Ε ΕΛΜΕΘ καλεί όλους τους συναδέλφους σε σύσκεψη για αυτά τα πολύ σοβαρά θέματα τονίζοντας ότι :
Η δημιουργία μιας ελίτ Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων, όπως και ο εσωτερικός κανονισμός προβλέπονται από το νόμο που ψήφισε η κυβέρνηση της ΝΔ τον Ιούνιο του 2020. Τα πρότυπα πειραματικά διοικούνται από μια ειδική, πανίσχυρη, διορισμένη από το Υπουργείο Διοικούσα Επιτροπή (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) που αποφασίζει για όλα τα ζητήματα, όλων των Πρ. Πειρ .Σχ. της χώρας (τρόπο επιλογής των μαθητών, διευθυντών, εκπαιδευτικών, ωρολόγιο πρόγραμμα, διδακτέα ύλη, τρόπο και μεθόδους διδασκαλίας, ακόμα και για τη χρηματοδότηση των σχολείων με «προσέλκυση δωρεών, χορηγών και κάθε είδους παροχών» με τη συμμετοχή του δήμου, του συλλόγου γονέων, συλλόγων αποφοίτων (βλέπε Αρσάκειο κτλ), αλλά και εξωσχολικών «προσωπικοτήτων» μέσω του Συμβουλίου στήριξης του σχολείου.
Στα σχολεία αυτά θα υπάρχει μια διαρκής αξιολόγηση των πάντων. Εκτός από την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου, προβλέπεται και η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί στα Πρ. – Πειρ. Σχ. θα τοποθετούνται όχι με οργανική θέση αλλά επί θητεία. Θα επιλέγονται από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. κατόπιν συνέντευξης, θα αξιολογούνται ανά διετία και θα επανακρίνονται κάθε τέσσερα χρόνια! Στα σχολεία που θα γίνουν Πρ. – Πειρ. Σχ. χάνονται οι οργανικές θέσεις, ενώ τα εργασιακά δικαιώματα ακόμα και το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών τίθεται υπό αμφισβήτηση αφού το ΥΠΠΑΙΘ μπορεί να το τροποποιεί κατά το δοκούν.
Από την άλλη, ο «εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας» μόνο εσωτερικός δεν είναι, καθώς συντάσσεται με εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, με συμμετοχή των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων, τη συμμετοχή του Δ.Σ. του συλλόγου γονέων, εκπροσώπου του δήμου και του προεδρείου 15μελούς μαθητικού συμβουλίου, αλλά εγκρίνεται από τον Συντονιστή Εκπ/κού Έργου (θυμίζουμε: εξωτερικός αξιολογητής της σχολικής μονάδας) και τον Δ/ντή Δ.Ε., ενώ αναρτάται και στην ιστοσελίδα του Σχολείο. Σχετίζεται άμεσα δείκτες της αξιολόγησης( θεματικοί άξονες 1, 9 και 10). Μετακυλύει στις πλάτες μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων την ευθύνη για όλα τα δισεπίλυτα κοινωνικά προβλήματα (ρατσισμός, φτώχεια, σεξουαλική βία κ.ά.) ή τα προβλήματα συντήρησης χώρων και οξύνει τον αυταρχισμό και την πειθάρχηση.
Η στόχευση του υπουργείου Παιδείας δεν είναι να επιλυθούν τα προβλήματα των σχολείων, ούτε να στηριχθεί ο εκπαιδευτικός της τάξης. Βήμα – βήμα, πατώντας στους νόμους όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων δημιουργούν ένα σχολείο που χωρίς καμία στήριξη, χωρίς χρηματοδότηση, υποδομές και μόνιμο προσωπικό καλείται να λύσει ως “αυτόνομη” οικονομική – εκπαιδευτική μονάδα το σύνολο των προβλημάτων. Αν δεν τα καταφέρνει θα φταίει το ίδιο, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη