Για τη Δευτέρα 22 Μαρτίου, στις 12 το μεσημέρι, έχει προγραμματιστεί η συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης που κατέθεσαν 55 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με πρωτοβουλία του Νίκου Φίλη, στα τέλη Ιανουαρίου, με θέμα «Σχεδόν ένα χρόνο από τη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης το υπουργείο Παιδείας αποτυγχάνει να εξασφαλίσει την πρόσβαση όλων των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και δεν έχει εκπονήσει μελέτη για τα μαθησιακά αποτελέσματα». Στην ερώτηση για την τηλεκπαίδευση αναμένεται να απαντήσει η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.
Πιο αναλυτικά, η υπουργός καλείται να απαντήσει στα εξής δέκα ερωτήματα:
1. Ποια ήταν τα μαθησιακά αποτελέσματα της τηλεκπαίδευσης; Ποιοι φορείς του υπουργείου διενήργησαν έρευνες αξιολόγησης μαθησιακών αποτελεσμάτων σε επίπεδο σχολικής μονάδας και ανά βαθμίδα εκπαίδευσης σε περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο;
2. Πόσοι είναι οι μαθητές που σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου δεν συμμετείχαν καθόλου ή συμμετείχαν πλημμελώς στην
τηλεκπαίδευση;
3. Πόσοι μαθητές αιτήθηκαν ενίσχυση με ψηφιακά μέσα ή αναβάθμιση των συνδέσεων και του οικιακού τους εξοπλισμού για να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση;
4. Πόσα από τα παραπάνω αιτήματα κάλυψε το υπουργείο και μέσω ποιων τρόπων χρηματοδότησης (δωρεές, ΕΣΠΑ, κρατικός προϋπολογισμός κλπ); Ειδικά από τον προϋπολογισμό του 2020 του υπουργείου Παιδείας , ο οποίος έκλεισε με περίσσευμα 125 εκ., γιατί, δεν διατέθηκε ούτε ένα ευρώ για προμήθεια ηλεκτρονικών μέσων για τα σχολεία;
5. Γιατί δεν παραδόθηκε στα σχολεία ούτε ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής από τους 93.000 που διαφήμιζε η κυρία υπουργός ότι θα προμηθεύονταν το υπουργείο Παιδείας μέσω του ΕΣΠΑ. Γιατί δεν υλοποιήθηκε η δέσμευση του πρωθυπουργού στη Βουλή ότι θα επιταχυνθούν οι σχετικές διαδικασίες;
6. Γιατί το υπουργείο δεν απάντησε στην με Αριθ. Πρωτ. Γρ.Συν. 109/29.7.2020 επιστολή του Συνηγόρου του Πολίτη που έθετε το ζήτημα του αποκλεισμού και του κινδύνου ανισότιμης συμμετοχής των μαθητών στην τηλεκπαίδευση;
7. Με ποιον τρόπο το υπουργείο Παιδείας εξασφάλισε την ασφάλεια και την προστασία μαθητών και εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια τής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης; Πως εφάρμοσε τις συστάσεις τής από 7/9/2020 γνωμοδότησης της ΑΠΔΠΧ; Υπάρχει νέα γνωμοδότηση της Αρχής που να επιβεβαιώνει την πλήρη συμμόρφωση του υπουργείου;
8. Ποιες οδηγίες δόθηκαν για την κάλυψη των μαθησιακών κενών εν όψει της λειτουργίας των σχολείων;
9. Πότε επιτέλους θα αναρτηθεί σύμφωνα με το νόμο στη ΔΙ@ΥΓΕΙΑ και πότε θα κατατεθεί στη Βουλή η σύμβαση με την Cisco;
10. Είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης η διαμόρφωση σύγχρονης εθνικής υποδομής τηλεκπαίδευσης δυναμικότητας 200.000 ψηφιακών τάξεων όπως έχει ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ ή η χώρα μας θα συνεχίσει να βασίζεται σε υποδομές ιδιωτικών εταιριών με όλα τα προβλήματα λειτουργίας αλλά και ασφάλειας που έχουν υπάρξει;
Ολόκληρη η ερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ εδώ
Απάντηση και για τις σχολές του ΟΑΕΔ
Επιπλέον, η υπουργός Παιδείας καλείται να απαντήσει και στην με αριθμό 566/12-3-2021 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Γιάννη Δελή, με θέμα: «Τις Επαγγελματικές Σχολές του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη