Συνάντηση εφ' όλης της ύλης πραγματοποίησε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ «Γ. Σεφέρης» Ν. Ιωνίας-Ηρακλείου-Μεταμόρφωσης-Λυκόβρυσης με τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας. Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν μεταξύ άλλων το ζήτημα της λειτουργίας του ΠΥΣΠΕ, οι εμβολιασμοί των εκπαιδευτικών αλλά και τη μετατροπή σχολικών μονάδων σε Πρότυπα-Πειραματικά.
Ο Σύλλογος αναφέρει συγκεκριμένα ότι:
1. Στην ερώτησή μας αν συνεδριάζει το ΠΥΣΠΕ, ύστερα και από τις παραιτήσεις των αιρετών μελών που προέκυψαν από τις ηλεκτρονικές ψευτο - εκλογές, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης απάντησε ότι το ΠΥΣΠΕ συνεδριάζει κανονικά με τη συμμετοχή του ίδιου και των δύο διορισμένων μελών. Διευκρίνισε μάλιστα, σε ερώτησή μας αν και τα δύο διορισμένα μέλη έχουν υποβάλει τις παραιτήσεις τους, ότι καμία άλλη παραίτηση πέρα από αυτή των αιρετών δεν του έχει κατατεθεί και ότι τα δύο διορισμένα μέλη υπηρετούν στις συγκεκριμένες θέσεις με δική τους αίτηση προς την υπηρεσία.
Απαντήσαμε ότι από την πλευρά μας θεωρούμε η συγκρότηση του ΠΥΣΠΕ, η λειτουργία του και οι αποφάσεις που παίρνει ως όργανο δεν είναι νόμιμες και ότι μπορούν να προσβληθούν νομικά, κάνοντάς του γνωστό ότι έχουμε δώσει διορία στα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΠΕ να υποβάλουν κι αυτά τις παραιτήσεις τους κι αν δεν σεβαστούν τις αποφάσεις του κλάδου έχουν θέσει τον εαυτό τους εκτός συνδικαλιστικών οργάνων.
Μας πληροφόρησε ότι, από όσα γνωρίζει, στις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας είναι να συμπληρωθούν οι θέσεις των παραιτημένων αιρετών με δοτά μέλη!!!
Τονίσαμε ότι αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη ενώ θα μπορούσε να γίνει ότι και σε όλα τα υπόλοιπα υπηρεσιακά συμβούλια του δημόσιου τομέα που δόθηκε παράταση της θητείας τους, κάτι που ζητούσαμε κι εμείς ως εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα.
2. Σε ό,τι αφορά τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών, με τα εμβόλια που έχουν περισσέψει, καταγγείλαμε τα επικοινωνιακά παιχνίδια της κυβέρνησης σε βάρος της υγείας των εκπαιδευτικών τη στιγμή που η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τη χρονική διορία που δόθηκε στους εκπαιδευτικούς για να κάνουν την αίτηση ώστε να συμπεριληφθούν στους πίνακες του εμβολιασμού ήταν για λίγες ώρες ( μέχρι το βράδυ της ίδιας μέρας !!!). Καταδείξαμε την κοροϊδία του Υπουργείου σε ό,τι αφορά τους εμβολιασμούς των συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής, απαιτώντας και την παρέμβαση της Δ/νσης ώστε να αρχίσουν οι εμβολιασμοί τους αμέσως την στιγμή που εκκρεμούν εδώ κι έναν μήνα.
Η απάντηση που μας δόθηκε σε όλα είναι ότι πρέπει να δείξουμε κατανόηση, γιατί το ΥΠΑΙΘ αντιμετωπίζει μία πρωτόγνωρη κατάσταση, λόγω της πανδημίας.
Αντιτείναμε ότι σε αυτή η κατάσταση η χώρα βρίσκεται εδώ κι έναν χρόνο αλλά το ΥΠΑΙΘ δεν έδωσε οικονομική ενίσχυση στους Δήμους για τη δέσμευση κι ενοικίαση νέων χώρων για την αραίωση των μαθητών, αλλά για το μόνο που νοιάστηκε ήταν να αυξήσει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, να προσπαθεί ματαίως να εφαρμόσει τις ηλεκτρονικές ψευδοεκλογές, την αξιολόγηση, τον νέο εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, την ένταξη των σχολείων στα πρότυπα – πειραματικά…..
3. Ρωτήσαμε μάλιστα γιατί υπάρχει βιασύνη από τη Διεύθυνση ώστε να ζητήσει τη σύνταξη των εσωτερικών κανονισμών από όλες τις σχολικές μονάδες και την έγκριση τους από τους συντονιστές ως τις 24/4/2021, τη στιγμή που ακόμη και η ίδια η υπουργική απόφαση δεν θέτει συγκεκριμένη προθεσμία.
Η απάντηση ήταν ότι αυτή η ημερομηνία είναι ενδεικτική (γιατί υπήρχαν ερωτήσεις από Δ/ντές και προϊστάμενες νηπιαγωγείων κυρίως), δεν είναι δεσμευτική και ότι το υπουργείο Παιδείας και η Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας επιθυμούν να υπάρχει εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σε όλες τις σχολικές μονάδες ως το τέλος του σχολικού έτους για να μπορεί να εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά!!!
Κάναμε σαφές από την πλευρά μας ότι διαφωνούμε κάθετα με το αντιπαιδαγωγικό, κατασταλτικό περιεχόμενο της Υπουργικής Απόφασης, ότι τα Δημοτικά Σχολεία και τα Νηπιαγωγεία πάντα λειτουργούσαν με ένα πλαίσιο κανόνων και υποχρεώσεων το οποίο αποφασίζεται από τους Συλλόγους Διδασκόντων στην αρχή κάθε σχολικού έτους, χωρίς άλλους εξωτερικούς παράγοντες. Συνεπώς εκείνο που προτείνουμε ως συνδικαλιστικά όργανα είναι να ξαναστείλουν αυτό το πλαίσιο στη Δ/νση και τους συντονιστές, χωρίς να πάρουν υπόψη τους τα σχέδια του ΙΕΠ, τα οποία βρίθουν από αντιπαιδαγωγικές κατευθύνσεις κι άλλωστε δεν έχουν υποχρεωτικό χαρακτήρα και να καταδικάσουν με παιδαγωγικά κριτήρια την Υ.Α.
4. Ρωτήσαμε σε ό,τι αφορά τα Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία και νηπιαγωγεία πόσες σχολικές μονάδες έχουν κάνει αίτηση με απόφαση Συλλόγων Διδασκόντων για να ενταχτούν στους πίνακες των υποψήφιων σχολείων και μας απάντησε ότι μόνο ένα(1) !! κι άλλο ένα (1) που το συζητάει.
Τονίσαμε στον Διευθυντή Εκπαίδευσης ότι δεν θα επιτρέψουμε να προταθεί από τον ίδιον κανένα Δημοτικό και νηπιαγωγείο να λειτουργήσει ως πειραματικό χωρίς τη σύμφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
Ο ίδιος δεν δεσμεύτηκε σε αυτό, γιατί όπως μας απάντησε έχει αυτό το δικαίωμα και δεν καταλαβαίνει γιατί είμαστε αντίθετοι. Του εξηγήσαμε ότι εκτός της αξιολόγησης και της κατηγοριοποίησης των σχολείων σε καλά και υποβαθμισμένα, ανάλογη τύχη περιμένει και τους συναδέλφους οι οποίοι κινδυνεύουν να χάσουν και τις οργανικές τους θέσεις.
Παραδέχτηκε ότι μπορεί οι εκπαιδευτικοί να χάσουν την οργανική τους θέση αλλά θα πάνε στο κοντινότερο σχολείο ή νηπιαγωγείο που θα βρεθεί άλλη κενή οργανική θέση!! Ή μέσα σε τρία χρόνια ο Σύλλογος Διδασκόντων να αλλάξει την απόφαση του και να βγει το σχολείο από τα πειραματικά…. Άλλωστε πρόσθεσε δε σημαίνει ότι όποιο σχολείο κάνει αίτηση γίνεται και πειραματικό, χρειάζεται να πληροί….. κάποια κριτήρια.
5. Ζητήσαμε στη συνέχεια από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης σε συνδυασμό με το αίτημα των ΣΕΠΕ να πιέσουν από την πλευρά τους τους δήμους ώστε, με αφορμή τον πρόσφατο σεισμό στη Θεσσαλία, να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος σε όλα τα σχολικά κτήρια της Β΄ Αθήνας και να εκδοθεί πιστοποιητικό αντισεισμικής καταλληλόλητας, τη στιγμή που το μεγαλύτερο ποσοστό των σχολείων στην περιοχή ευθύνης του συλλόγου μας στεγάζεται σε κτήρια παμπάλαια και με ήδη δύο σχολεία ακατάλληλα στον Δήμο Ηρακλείου από τον προηγούμενο σεισμό και για τα οποία Δημοτική Αρχή και Πολιτεία τηρούν «σιγήν ιχθύος». Απάντησε ότι για το θέμα θα έρθει σε επαφή και σε συνεργασία με τους δημάρχους.
6. Στην ερώτησή μας ποιοι δήμοι έχουν λύσει το πρόβλημα στέγασης των νηπιαγωγείων για την απρόσκοπτη εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής, με τη μεταστέγαση των νηπίων από τα προκάτ, πληροφορηθήκαμε ότι οι δήμοι της περιοχής μας (Ν. Ιωνία- Ηράκλειο - Λυκόβρυση ) και σε αυτόν τον τομέα δεν έχουν κάνει τίποτα απολύτως.
7. Θέσαμε με την ευκαιρία και το στεγαστικό πρόβλημα του Διαπολιτισμικού σχολείου της Αλσούπολης προτείνοντας να έρθει ο ίδιος σε επαφή με τον Δήμο Ν. Ιωνίας για τον σχετικό έλεγχο του κτηρίου της Στέγης Ανηλίκων κι αν αυτό πληροί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για τη μεταστέγαση του Διαπολιτισμικού ή για οποιαδήποτε άλλη σχολική χρήση.
8. Σε ό,τι αφορά την ανακοίνωση των κενών πήραμε την απάντηση ότι αφού ολοκληρώθηκαν οι μεταθέσεις και μετά και την οριστικοποίηση των παραιτήσεων λόγω συνταξιοδότησης θα ανακοινωθούν στα σχολεία και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Β΄Αθήνας.
Κάλεσμα σε νέα σύσκεψη
Ο ΣΕΠΕ «Γ. Σεφέρης» τονίζει: «Δεσμεύσεις και πειστικές απαντήσεις που αφορούν τη λύση των εκπαιδευτικών προβλημάτων σε τοπικό επίπεδο, από αυτή τη συνάντηση και στο χρονικό περιθώριο των 15 λεπτών (μιας και ο Δ/ντής είχε προγραμματίσει επόμενη συνάντηση στις 13.15) δεν πήραμε» και καλεί σε νέα σύσκεψη την Παρασκευή 02/04/2021 στο ανοιχτό θεατράκι «Μελίνα Μερκούρη» (Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως στην Καλογρέζα), στις 18.30.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη