Ειδική αγωγή: Να δοθούν τα οργανικά κενά στην Αν. Αττική
Να δοθούν τα 2α τμήματα ένταξης στον πίνακα οργανικών κενών για βελτίωση οριστική τοποθέτηση Ειδικής Αγωγής στην Δ/νση Ανατολικής Αττικής απαιτεί ΣΕΠΕ «Κ. Σωτηρίου»

Ο ΣΕΠΕ «Κ. Σωτηρίου», καταγγέλλει πως η Διεύθυνση Ανατολικής Αττικής αγνόησε την περσινή πρόσκληση προς τα σχολεία ευθύνης της να δηλώσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα το συνολικό αριθμό των μαθητών τους καθώς και τον αριθμό των διαγνώσεων και δεν προχώρησε τη διαδικασία που προέβλεπε ο νόμος 4638/18-11-19 Άρθρο 28 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) στην τοποθέτηση δεύτερου εκπαιδευτικού σε ΤΕ που κάλυπταν τις προϋποθέσεις.

Ενώ τα σχολεία στενάζουν από άμεση ανάγκη υποστήριξης δεκάδων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι οποίοι τελικά μένουν με ελλιπή ή και καθόλου υποστήριξη λόγω περιορισμένου διαθέσιμου χρόνου από τον/την εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής του ΤΕ η Δ/νση Αν. Αττικής δεν έδωσε την τρέχουσα σχολική χρονιά τη δυνατότητα τοποθέτησης 2ου εκπαιδευτικού.

Στέρησε από μια πραγματική ανάσα στήριξης  πολυπληθή σχολεία  με πολλαπλές διαγνώσεις μαθητών. Από τα σχολεία ευθύνης, άμεση ανάγκη παρουσιάζουν το 1ο Δ.Σ. Παιανίας, 1ο Δ.Σ. Πόρτο Ράφτη, 1ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου κ.ά. Πολλά άλλα στο σύνολο της Δ/νσης της Ανατολικής Αττικής.

Ο ΣΕΠΕ «Κ. Σωτηρίου» απαιτείνα δοθούν τα οργανικά κενά που δημιουργούνται βάσει του παραπάνω νόμου και να συμπεριληφθούν στον πίνακα των οργανικών κενών καθώς και να δοθεί νέα προθεσμία για να υποβληθούν εκ νέου οι αιτήσεις - με βάση τα συμπληρωμένα οργανικά κενά - με τις προτιμήσεις των συναδέλφων που περιμένουν να τοποθετηθούν. 

Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν να αξιοποιήσει η Δ/νση Αν Αττικής επιτέλους κάθε δυνατότητα που δίνει ο νόμος και να δώσει τώρα τα επιπλέον κενά.

Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ «Κ. Σωτηρίου»

Διαπιστώσαμε ότι μια σειρά Διευθύνσεις όπως Α΄ Αθήνας & Γ΄  Αθήνας τα κενά για 2α τμήματα ένταξης δίνονται κανονικά για την οριστική τοποθέτηση των συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής. Είναι αναρτημένα στις ιστοσελίδες των Διευθύνσεων ενώ είχαν δοθεί για κάλυψη και για την τρέχουσα χρονιά. Όπως αποδεικνύεται αυτό είναι απόρροια του ν. 4638/18-11-19 και υλοποιείται κανονικά αλλά όχι από τη Δ/νση Αν Αττικής!

Η Δ/νση Αν. Αττικής παρά την πρόσκληση που έστειλε πέρυσι με την οποία ζητούσε από τα σχολεία ευθύνης της να δηλώσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα το συνολικό αριθμό των μαθητών τους καθώς και τον αριθμό των διαγνώσεων δεν προχώρησε τη διαδικασία που προέβλεπε ο νόμος 4638/18-11-19 Άρθρο 28 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) στην τοποθέτηση δεύτερου εκπαιδευτικού σε ΤΕ που κάλυπταν τις προϋποθέσεις.

Κι ενώ τα σχολεία στενάζουν από άμεση ανάγκη υποστήριξης δεκάδων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι οποίοι τελικά μένουν με ελλιπή ή και καθόλου υποστήριξη λόγω περιορισμένου διαθέσιμου χρόνου από τον/την εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής του ΤΕ η Δ/νση Αν. Αττικής δεν έδωσε την τρέχουσα σχολική χρονιά τη δυνατότητα τοποθέτησης 2ου εκπαιδευτικού.

Στέρησε από μια πραγματική ανάσα στήριξης  πολυπληθή σχολεία  με πολλαπλές διαγνώσεις μαθητών. Από τα σχολεία ευθύνης μας άμεση ανάγκη παρουσιάζουν το 1ο Δ.Σ. Παιανίας, 1ο Δ.Σ. Πόρτο Ράφτη, 1ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου κ.ά. Πολλά άλλα στο σύνολο της Δ/νσης της Ανατολικής Αττικής.

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ

Άρθρο 28

«γ) Σε ειδικώς οργανωμένα και καταλλήλως στελεχωμένα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ), τα οποία λειτουργούν στις σχολικές μονάδες γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης.  Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς  των κλάδων ΠΕ61 ή ΠΕ60 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ για τα νηπιαγωγεία και από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ71 ή ΠΕ70 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ για τα δημοτικά σχολεία. Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι πενήντα (250) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός, ενώ στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι πενήντα (250) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με διαγνωσμένη  από αρμόδιο δημόσιο φορέα (Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), Ιατροπαιδαγωγικό  Κέντρο, Δημόσιο Νοσοκομείο) αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί.

Απαιτούμε να δοθούν τα οργανικά κενά που δημιουργούνται βάσει του παραπάνω νόμου και να συμπεριληφθούν στον πίνακα των οργανικών κενών  προκειμένου να δηλωθούν από τους συναδέλφους Ειδικής Αγωγής που βρίσκονται στην διάθεση της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Αττικής ή ανήκουν οργανικά στο ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής και υπέβαλαν αίτηση για μετάθεση εντός ΠΥΣΠΕ (ΒΕΛΤΙΩΣΗ – ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ).

Να δοθεί νέα προθεσμία για να υποβληθούν εκ νέου οι αιτήσεις - με βάση τα συμπληρωμένα οργανικά κενά - με τις προτιμήσεις των συναδέλφων που περιμένουν να τοποθετηθούν.

Να αξιοποιήσει η δ/νση επιτέλους κάθε δυνατότητα που δίνει ο νόμος και να δώσει τώρα τα επιπλέον κενά!

Εκτός από αυτή τη διαδικασία η οποία πρέπει άμεσα να προχωρήσει όπως άλλωστε συμβαίνει σε άλλες δ/νσεις απαιτούμε να  προχωρήσει τις διαδικασίες για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολικών μονάδων σχετικά με την ειδική αγωγή όπως  το να δοθούν και όλα τα κενά ως λειτουργικά των νηπιαγωγείων και Δημοτικών σχολείων - με τη νέα χρονιά - που χρήζουν άμεσης δημιουργίας ΤΕ που έχουν όλες τις προϋποθέσεις και δεν έχουν ιδρυθεί οργανικές θέσεις. (π.χ.  2ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου, 2ο Δ.Σ. Αναβύσσου, Ν/Γ Αγ. Μαρίνας κ.ά. )

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
«Τα παιδιά εκείνα τα οποία εκδηλώνουν μη ομαλή συμπεριφορά είναι εκείνα τα οποία πρέπει να λαμβάνουν ακόμη περισσότερη προσοχή και ασχολία και όχι...
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
Χρήστος Μπούρας
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
Ο Χρήστος Μπούρας συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για τις εξελίξεις στα ΑΕΙ και το Πανεπιστήμιο Πατρών: Ετοιμάζεται παράρτημα του Πανεπιστημίου στην...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
PAIDI
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
Είναι απαράδεκτο να στοχοποιούνται εκπαιδευτικοί, που δίνουν καθημερινά τη μάχη για να έχουν τα παιδιά μας την καλύτερη δυνατή φροντίδα και...
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης
ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις εικόνες ντροπής στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής και την παρουσία αστυνομικών δυνάμεων που...
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης