Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 17 Μαΐου 2021, από την ΕΛΜΕ Εύβοιας, μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ευβοίας, σχετικά με το χαρακτηρισμό 2 σχολείων της Χαλκίδας, του 5ου Γυμνασίου και του 1ου ΓΕΛ, ως Πρότυπα.
Στην διαμαρτυρία συμμετείχαν τόσο εκπαιδευτικοί των δυο σχολείων όσο και γονείς μαθητών/τριών, οι οποίοι/ες αναστατώνονται τρομερά από την απόφαση αυτή.
Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Δούνας, στου οποίου την πρόταση βασίστηκε το υπουργείο παιδείας, για να αλλάξει το χαρακτήρα των σχολείων, ΔΕΝ έδωσε ΚΑΜΙΑ τεκμηριωμένη και υπεύθυνη απάντηση, επί των συγκεκριμένων πολύ αδήριτων ερωτημάτων που του τέθηκαν, τόσο από το ΔΣ της ΕΛΜΕ Εύβοιας, όσο και από εκπαιδευτικούς και γονείς που πλήττονται, ερωτήσεις που είχαν να κάνουν με την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών, των οποίων οι θέσεις καταργούνται, καθώς και με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών, που κατηγοριοποιούνται, σε παιδιά προνομιούχα και μη προνομιούχα.
Αντιθέτως προσπάθησε να «μοιράσει καθρεφτάκια στους ιθαγενείς», με αβέβαιες, αβάσιμες και αόριστες υποσχέσεις, ότι θα βρεθούν οργανικές για όλους/ες, ότι θα εισηγηθεί να γίνουν πολλά τμήματα στο 1ο ΓΕΛ, ώστε να απορροφήσει και τους μαθητές/τριες του 1ου Γυμνασίου, εκτός από τους/τις απόφοιτους/ες του 5ου Γυμνασίου, που θα εισέλθουν στο 1ο ΓΕΛ χωρίς εξετάσεις, λόγω διασύνδεσης πρότυπων σχολείων.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης δεν έχει σκεφτεί ότι θα υπάρξουν μαθητές/τριες από όλα τα σχολεία της Περιφέρειας και όχι μόνο της Χαλκίδας, που θα θελήσουν να δώσουν εξετάσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία ή ότι θα δημιουργηθούν και διαρροές μαθητικού δυναμικού από ενδιάμεσες τάξεις όλων των άλλων σχολείων προς το 5ο Γυμνάσιο και το 1ο ΓΕΛ, μόνο και μόνο επειδή χαρακτηρίστηκαν Πρότυπα. Αυτό βέβαια δείχνει και τις προθέσεις του ΔΔΕ και του Υπουργείου για δημιουργία προτύπων σχολείων-μαμμούθ, που όχι μόνο θα απορροφούν όλα τα κονδύλια και τη χρηματοδότηση του κρατικού κορβανά αλλά και το άριστο μαθητικό δυναμικό της πόλης, αφήνοντας υποχρηματοδοτούμενα και απαξιωμένα τα σχολεία της γειτονιάς.
Δεν απάντησε ο κ. Δούνας ούτε και στο ερώτημα γιατί επέλεξε αυτή τη χρονική στιγμή το υπουργείο να αναστατώσει την εκπαιδευτική κοινότητα και να τινάξει στον αέρα την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών και τον οικογενειακό προγραμματισμό των οικογενειών, με ένα νόμο γραμμένο κυριολεκτικά στο πόδι, μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσει η υπουργός το αφήγημα της αριστείας, ειδικά μετά από μια πολύ δύσκολη, λόγω πανδημίας, και επιβαρυμένη σχολική χρονιά.
Η πρόσφατη επίσκεψη της κ. Κεραμέως, και οι εντυπωσιακές ομολογουμένως αθλητικές της πιρουέτες, που προσπάθησαν να επικοινωνήσουν ένα διαφορετικό ευπροσήγορο προφίλ, λαοφιλούς υπουργού, το μόνο που δυστυχώς κατάφεραν είναι να στείλουν την μπάλα στην εξέδρα, κάτι που όπως φαίνεται από τη γενικευμένη αντίδραση που υπάρχει την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία, δεν θα την γλιτώσει από μια ακόμη κόκκινη κάρτα.
Η ΕΛΜΕ Εύβοιας καταλήγει: «Παλεύουμε όλοι και όλες να αποσυρθεί η υπουργική απόφαση. Όχι στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. Ισότιμα σχολεία για όλα τα παιδιά».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη