Δεν γράφω αυτό το κείμενο επειδή θεωρώ πως κάτι θα αλλάξει, αφού οι όποιες ελπίδες στερέψανε. Δεν βρήκα τρόπο συλλογικής ανάδειξης των γεγονότων, αφού η σχολή στερείται φοιτητικού συλλόγου λόγω της ηγεμονίας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Γράφω για όλους τους συμφοιτητές μου που είναι απογοητευμένοι για το μέλλον τους, είτε εντός, είτε εκτός σχολής.
Για το Υπουργείο (Παιδείας) και Θρησκευμάτων
Πλέον, ζούμε το απόλυτο θέατρο του «παραλόγου» και ολόκληρη η φοιτητική κοινότητα αντιμετωπίζεται ως άφαντη από το Υπουργείο Παιδείας και την Υπουργό, από την κυβέρνηση και από τα περισσότερα ΜΜΕ. Μια φανταστική οντότητα που δεν έχει λόγο ύπαρξης στους φυσικούς της χώρους, στα πανεπιστήμια. Άνοιξαν τα καζίνο, τα πρακτορεία ΟΠΑΠ, ο τουρισμός, τα σχολεία, οι καφετέριες, οι συναυλίες –κοινώς τα πάντα-. Όμως όχι τα πανεπιστήμια. Η μόνη δραστηριότητα που δεν γίνεται από τον φυσικό της χώρο είναι η πανεπιστημιακή διδασκαλία. Στα κανάλια η Κα Κεραμέως και ο Κος Συρίγος διατυμπάνιζαν ότι όλα κυλούσαν ομαλά και άριστα στα πανεπιστήμια, την ίδια στιγμή που σύσσωμη η ακαδημαϊκή κοινότητα κραύγαζε το αυτονόητο , ότι δηλαδή η τηλεκπαίδευση (και ειδικά με τον τρόπο που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα) δεν προσέφερε τίποτα.
Η εμμονή να κρατούν κλειστές τις σχολές μεταφράζεται σε εμμονή προς την δημόσια δωρεάν παιδεία, την οποία προσπαθεί να διαλύσει παντελώς, στέλνοντας χιλιάδες μαθητές εκτός ΑΕΙ, αλλά εντός ιδιωτικών κολεγίων. Βέβαια, πρόλαβε να εξισώσει τα πτυχία των δημόσιων πανεπιστημίων με ιδιωτικών, ακόμα και διάρκειας 2 χρόνων κολεγίων. Πτυχία που σε αντίξοες συνθήκες θα πάρουμε και δεν θα μας τα… «πουλήσει» κανείς. Μας έφερε αστυνομία, κάμερες, πειθαρχικά, έλεγχο στις εισόδους για να νομίζουμε ότι μπαίνουμε σε φυλακή, αφού θέλουν πειθαρχημένη την νεολαία, να μην αμφισβητεί και να μην διεκδικεί. Έτσι, αναμενόμενο ήταν να μην έρθουν καθηγητές, να μην εκσυγχρονίσει τις διαλυμένες αίθουσες και τις υποδομές των εργαστηρίων μας. Αρνήθηκαν να μας χορηγήσουν tests για να μπορούμε με ασφάλεια να παρακολουθήσουμε τα μαθήματά μας. Αντίθετα, δεν νοιάστηκαν, μας υποβάθμισαν συνειδητά.
Για την ΣΕΦΑΑ Αθηνών…
Δεν θα αναλύσω τις διαχρονικές ανεπάρκειες της ΣΕΦΑΑ Αθήνας και θα περιοριστώ στη συγκεκριμένη συγκυρία. Η τηλεκπαίδευση είχε αρχίσει από τον Μάρτιο του 2020 και λειτουργούσε με τα προβλήματα που παρουσίαζε σε όλες τις σχολές της χώρας, με εξαίρεση ένα μικρό διάστημα τον Ιούνιο του 2020 και τον Οκτώβριο του 2020, όπου επετράπη η διά ζώσης διδασκαλία, χωρίς κανένα μέτρο προστασίας φυσικά. Τα μεγαλύτερα προβλήματα αρχίζουν τον Φεβρουάριο του 2021, όπου η σχολή αρνείται να μας επιτρέψει να δώσουμε εξεταστική, έστω μέσω διαδικτύου, όπως έκαναν όλες οι υπόλοιπες σχολές της Ελλάδας. Παρά τις κάποιες μικρές αντιδράσεις δεν άλλαξε η στάση αυτή μέχρι τον Μάιο του 2021, όπου τελικά δόθηκε η εξέταση του χειμερινού εξαμήνου! Είναι οξύμωρο πως τέλη Μαΐου δόθηκε εξέταση για το χειμερινό εξάμηνο και επίσης ούτε στα μισά μαθήματα, αφού μας ανακοίνωσαν ότι εφόσον δεν έχουν διεξαχθεί τα πρακτικά δεν μπορείτε να δώσετε ούτε τα θεωρητικά μέρη των πρακτικών, τα οποία είχαν διδαχθεί πλήρως από τον Δεκέμβριο.
Παράλληλα, ορισμένοι καθηγητές αρνούνταν να διδάξουν διαδικτυακά, άλλοι δεν δέχονταν προαπαιτούμενες εργασίες τελειόφοιτων, άλλοι μοίραζαν αβέρτα απουσίες στην τηλεκπαίδευση, ορισμένες ειδικότητες δεν δίνανε στους φοιτητές ούτε καν το θέμα της πτυχιακής τους εργασίας και άλλα πολλά.
Σήμερα, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση στους φοιτητές από την σχολή, με μια αόριστη στάση «βλέποντας και κάνοντας». Ούτε πότε και πως θα ολοκληρωθεί η εξέταση όλων των μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου, ούτε τι θα γίνει με όσους περιμένουν στη σειρά ένα χρόνο για να πάρουν πτυχίο ή για το τι θα γίνει με την εξέταση του εαρινού εξαμήνου. Μέσα Ιουνίου και ακόμα συζητάμε για την εξεταστική του χειμερινού εξαμήνου. Κατανοητή η ανεπάρκεια του Υπουργείου, όμως τα παραπάνω αφορούν την σχολή και μόνο.
ΥΓ. Ευχαριστούμε πολύ το Υπουργείο Παιδείας και την Κυβέρνηση για την συνειδητή αδιαφορία!
ΥΓ.2 Τα παραπάνω προβλήματα της ΣΕΦΑΑ Αθηνών έχουν λυθεί σε μεγάλο βαθμό στις υπόλοιπες ΣΕΦΑΑ της Ελλάδας.
ΥΓ.3 Οι αντιδράσεις από τους φοιτητές της σχολής ήταν ελάχιστες, αφού μεθοδευμένα η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ υποβαθμίζει την όποια προσπάθεια συγκρότησης οργανωμένου φοιτητικού συλλόγου.
τεταρτοετής φοιτητής ΣΕΦΑΑ Αθήνας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη