Βουλή: Ερώτηση στη Βουλή για τους αναπληρωτές Θεατρολόγους και Εικαστικών
Κατάθεση επίκαιρης ερώτησης για την κατάφωρη αδικία για τους Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς Θεατρολόγους και Εικαστικών Μαθημάτων

Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, κατέθεσε στις 31/5/2021 επίκαιρη ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων,  για την κατάφωρη αδικία για τους Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς Θεατρολόγους και Εικαστικών Μαθημάτων.  

 Η βουλευτής, στη σχετική συζήτηση στη Βουλή στις 23/6/2021, σημείωσε ότι η πάγια πρακτική κάλυψης των πραγματικών κενών με την πρόσληψη αναπληρωτών, υποβαθμίζει το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο και δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της σχολικής κοινότητας, ειδικά μάλιστα στην περίπτωση των αναπληρωτών εικαστικών και θεατρολόγων.

Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί, εκτός του ότι βιώνουν κάθε χρόνο έντονη εργασιακή ανασφάλεια, ζουν καθημερινά την ταλαιπωρία της μετακίνησης σε διάφορα σχολεία, προκειμένου να συμπληρώσουν το εργασιακό τους ωράριο. Κι αυτό, συχνά, πολύ μακριά από τον τόπο διαμονής και τις οικογένειές τους.

Η κα Απατζίδη επισήμανε την αναγκαιότητα  ίδρυσης μόνιμων θέσεων εργασίας  για τους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς, μια και καλύπτουν  πάγιες και διαρκείς ανάγκες της εκπαίδευσης, καθώς επίσης και για να μειωθεί η ψαλίδα της χαοτικής αναλογίας μονίμων-αναπληρωτών των συγκεκριμένων ειδικοτήτων.

Η βουλευτής κατέληξε ρωτώντας την Υπουργό αν θα δώσει συγκεκριμένα στοιχεία για τον ακριβή αριθμό  οργανικών θέσεων, που αντιστοιχούν σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς θεατρολόγους και εικαστικών μαθημάτων, καθώς και εάν θα προβεί σε ισοκατανομή των θέσεων και περιορισμό της αναλογίας μονίμων-αναπληρωτών των συγκεκριμένων ειδικοτήτων.   

Στη δευτερολογία της, η κα Απατζίδη, υπογράμμισε ότι το ελληνικό δημόσιο σχολείο έχει ανάγκη από τη σύσταση – ίδρυση οργανικών θέσεων και από μόνιμους θεατρολόγους και εικαστικούς, όχι από νομάδες της Εκπαίδευσης.  Στη συνέχεια επισήμανε πως  από το σύνολο των περίπου 1000 εκπαιδευτικών θεατρολόγων που υπηρετούν στα δημόσια σχολεία φέτος, οι 913 είναι αναπληρωτές και οι 75 μόνιμοι εκπαιδευτικοί, κάτι που επιβεβαιώνει ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων. Επιπρόσθετα, η μη σύσταση οργανικών θέσεων και η έλλειψη διορισμών, σε συνδυασμό με τις συνταξιοδοτήσεις-μετατάξεις έχουν δημιουργήσει τεράστια διδακτικά κενά.

Η βουλευτής κατέληξε υπογραμμίζοντας για ακόμη μια φορά τον ρόλο και την αξία των μαθημάτων Τέχνης και Πολιτισμού στην Δημόσια Εκπαίδευση, καθώς και την ανάγκη για σύσταση οργανικών θέσεων  και για θεατρολόγους και εικαστικούς, οι οποίοι επί σειρά ετών καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikos
Το κρυφό κόστος των 10.000 διορισμών: «Πριόνισμα» αναπληρωτών με συγχωνεύσεις, υποβαθμίσεις και «κόφτες» παντού
Στοχος είναι να μεγαλώσει ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις προκειμένου να δημιουργηθούν τεχνητά πλεονάσματα – υπεράριθμες  εκπαιδευτικών και να...
Το κρυφό κόστος των 10.000 διορισμών: «Πριόνισμα» αναπληρωτών με συγχωνεύσεις, υποβαθμίσεις και «κόφτες» παντού
sxoleia
Εικόνες ηλεκτρονικής τρικυμίας σε σχολεία του… Naxos smart island
Με προχειρότητα και χωρίς προγραμματισμό και υποδομές τοποθετούνται από το Υπουργείο Παιδείας σύγχρονα συστήματα μάθησης στα σχολεία στη Νάξο
Εικόνες ηλεκτρονικής τρικυμίας σε σχολεία του… Naxos smart island