Οι ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης (Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης και Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης) καλούν σε μαζική συμμετοχή στις κινητοποιήσεις ενάντια στο πολυνομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ζητώντας παράλληλα μόνιμους διορισμούς αλλά και την επαναφορά των γνωστικών αντικειμένων, όπως οι κοινωνικές επιστήμες και τα καλλιτεχνικά μαθήματα που εξοστρακίστηκαν από το πρόγραμμα των σχολείων.
Η κινητοποίηση οργανώνεται για αύριο, Τρίτη 29 Ιουνίου 2021, στις 13:00, στο Άγαλμα Βενιζέλου.
Τα καλέσματα των ΕΛΜΕ
1. Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
Επιχείρηση νέων αντιδραστικών τομών στην εκπαίδευση
Μετά την ψήφιση του αντεργατικού-αντισυνδικαλιστικού νόμου Χατζηδάκη, η κυβέρνηση συνεχίζει την επέλασή της ενάντια στο δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Προχωράει στην κατάθεση, με τα σχολεία κλειστά, μέσα στον Ιούλιο, νέου αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου για την ατομική αξιολόγηση, την αυτονομία των σχολικών μονάδων και τις δομές της εκπαίδευσης.
Οι άξονες του νομοσχεδίου αποτυπώνουν μια αυστηρά ιεραρχική δομή λειτουργίας μέσα σε ένα αυστηρό πλέγμα ιεράρχησης και επιθεωρητισμού :διάσπαση και πολυκατακερματισμός του εκπαιδευτικού σώματος , χειραγώγηση και κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών, ανταγωνισμός των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, εμπορευματοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Πρόκειται για νέες αντιδραστικές τομές στην εκπαίδευση με βάση τις επιταγές της Ε.Ε., ΟΟΣΑ και Παγκόσμιας Τράπεζας, που συνεχίζουν και ολοκληρώνουν τη βαθιά αντιδραστική – αντιεκπαιδευτική πολιτική . Διαμορφώνουν ένα σχολείο ευέλικτο, υποταγμένο στην αγορά και βαθιά ελεγχόμενο από το κράτος.
Με βάση όσα ανακοίνωσε στη συνάντηση με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες η Υπουργός Παιδείας, προβλέπεται ατομική αξιολόγηση σε τεράβαθμη κλίμακα και περιλαμβάνει τους χαρακτηρισμούς μη ικανοποιητικός, ικανοποιητικός, πολύ καλός, εξαιρετικός. Θα αξιολογούνται η εκπαιδευτική επάρκεια, διοικητική ικανότητα και η συνολική στάση των εκπαιδευτικών από μια ιεραρχία που θα περιλαμβάνει τους Διευθυντές σχολείων, μέντορες και επόπτες στα πλαίσια της σχολικής μονάδας, συμβούλους και επόπτες αξιολόγησης στα πλαίσια των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και Περιφέρειας. Ταυτόχρονα επιχειρεί την προώθηση της «αυτονομίας της σχολικής μονάδας» – βλ. επιχειρηματική λειτουργία και μεταφορά της ευθύνης στο σχολείο, καθώς και το χτύπημα του ενιαίου χαρακτήρα των αναλυτικών προγραμμάτων και της διδασκαλίας και την αμφισβήτηση ακόμα και της δωρεάν παροχής βιβλίων με τη θέσπιση του «πολλαπλού βιβλίου».
Η Κεραμέως, μετά τη συντριπτική ήττα της στην επιχείρηση αξιολόγησης της σχολικής μονάδας αντεπιτίθεται με ένα νομοσχέδιο που φιλοδοξεί να ισοπεδώσει ως οδοστρωτήρας ό,τι απέμεινε από το δημόσιο σχολείο, να υποδουλώσει τη ζωντανή εκπαίδευση στο άρμα του αυταρχικού νεοεπιθεωρητισμού, να χτυπήσει ακόμα πιο σκληρά τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και τις εργασιακές κατακτήσεις των εκπαιδευτικών.
Συνεχίζει τον εμπαιγμό για τους μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση αδιαφορώντας για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών των σχολείων. Αποκαλυπτική η επίμονή στο διορισμό των 5.250 μόνιμων μετά από 12 χρόνια αδιοριστίας, όταν ακόμα και οι 10.500 στη διετία δεν καλύπτουν ούτε το 1/5 των σημερινών κενών στη λειτουργία των σχολείων. Ακόμα και αυτούς τους τους παραπέμπει την τελευταία στιγμή πριν από την έναρξη των σχολείων παίζοντας με την ζωή των εκπαιδευτικών και τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Αντί για την ασφαλή υγειονομική λειτουργία και παιδαγωγική πληρότητα που να καλύπτει τα μορφωτικά κενά από την ελλειμματική λειτουργία των κλειστών σχολείων και της τηλεεκπαίδευση, σχεδιάζει συγχωνεύσεις και περικοπές τμημάτων και θέσεων εργασίας.
Προωθεί μια σειρά αντιεκπαιδευτικά μέτρα που ψήφισε την περίοδο της πανδημίας (εξοστρακίζουν τις ειδικότητες ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ08, ΠΕ81 από το Λύκειο, σκληρό πλέγμα εξετάσεων με την τράπεζα θεμάτων, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, πρότυπα και πειραματικά σχολεία, αντιδραστικές αλλαγές στην πρωτοβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση κλπ) και το πλαίσιο της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας που απέτυχε να βάλει σε εφαρμογή λόγω της καθολικής αντίδρασης των εκπαιδευτικών.
Απαγορεύει τη διεξαγωγή των εκλογικών διαδικασιών των σωματείων και διαμορφώνει όρους τετελεσμένων για την εφαρμογή των ηλεκτρονικών εκλογών, ενώ θα επιχειρήσει να βάλει στο γύψο τα σωματεία και το εργατικό και εκπαιδευτικό κίνημα με την εφαρμογή του νόμου έκτρωμα Χατζηδάκη, Ήδη κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ ,ενεργοποιώντας τις αντιδημοκρατικές διατάξεις του αντεργατικού εκτρώματος «Χατζηδάκη» που μόλις ψήφισε ,εγκαινιάζει τα μέτρα της επιλέγοντας να χτυπήσει τη στάση εργασίας που κήρυξαν ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ για τη Δευτέρα 28/06 για όσους εμπλέκονται στις εξετάσεις για τα «Πρότυπα» σχολεία. Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες καταφεύγει εκτάκτως στα δικαστήρια για να χτυπήσει το δημοκρατικό δικαίωμά μας να απεργούμε, να αγωνιζόμαστε και να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας. Κλιμακώνει ακόμα περισσότερο την πολιτική του αυταρχισμού, βάζοντας στο στόχαστρο τα σωματεία μας και την αγωνιστική τους δράση.
ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΜΑΣ
Απέναντι σ’ αυτές τις πολύ σοβαρές εξελίξεις είναι αναγκαίο να προχωρήσει άμεσα ένας διευρυμένος αγωνιστικός πανεκπαιδευτικός συντονισμός ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που θα οργανώνει τον αγώνα του κινήματος για να ανατραπούν τα σχέδια τους. Ένας συντονισμός που θα συζητήσει και θα πάρει μέτρα για ένα σχέδιο αγώνα που θα ξεκινάει από τώρα με βάση την παρακαταθήκη εμπειρίας των 77 ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που άνοιξαν το δρόμο στην απεργία αποχή από όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και από ΟΛΜΕ και ΔΟΕ. Προηγήθηκε η σχεδόν καθολική αποχή από τις ηλεκτρονικές εκλογές αλλά οι αγώνες όλης της χρονιάς κόντρα στις απαγορεύσεις και την καταστολή.
Διεκδικούμε
Να μην κατατεθεί και να μην ψηφιστεί το νέο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο επιθεωρητισμού-αξιολόγησης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου
Μόνιμους μαζικούς διορισμούς τώρα με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία και τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με το διορισμό όλων όσων έχουν έστω και μία σύμβαση εργασίας. Κατάργηση του προσοντολόγιου της ανεργίας και της απόρριψης.
Ενάντια στην εφαρμογή όλων των αντιεκπαιδευτικών μέτρων που αποδομούν τη δημόσια παιδεία, καταργούν εργασιακά δικαιώματα, εξοστρακίζουν ειδικότητες από τα σχολεία.
Μη εφαρμογή, κατάργηση στην πράξη του νόμου Χατζηδάκη με την ζωντανή μαχητική δράση των σωματείων. Κάτω τα χέρια από τα σωματεία! Κάτω ο κυβερνητικός αυταρχισμός και η τρομοκρατία!
Οι αγώνες και η απεργία δεν ποινικοποιούνται!
ΜΕ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Συγκέντρωση των ΕΛΜΕ- -ΣΕΠΕ την Τρίτη 29/6, 13:00 μ.μ. ΣΕΠΕ στο Άγαλμα Βενιζέλου .
Καλούμε τις ΕΛΜΕ, τους ΣΕΠΕ, την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ να πάρουν απόφαση για την κινητοποίηση της
29ης Ιούνη στο Υπουργείο Παιδείας και για συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα.
Σύσκεψη συντονισμού ΕΛΜΕ- ΣΕΠΕ την Τρίτη 29/6 μετά τη συγκέντρωση στο πάρκο του Εργατικού Κέντρου.
το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να πάρει τώρα απόφαση καταδίκης το ν/χ, να στείλει το μήνυμα στον κλάδο ότι και αυτή τη μάχη θα τη δώσουμε συντονισμένα και νικηφόρα και να ορίσει από τώρα Γ.Σ. και Γ.Σ. προέδρων αρχές Σεπτέμβρη .Να κηρύξει απεργία-αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία που προβλέπει το νέο ν/σχ καθώς και να πάρει κάθε μέτρο ακύρωσής του στην πράξη.
Συνεχίζουμε μαζικά να απαντάμε με την ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ απέναντι σε κάθε εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Αποφασίζουμε με Γενικές Συνελεύσεις στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ανυποχώρητο αγώνα για να σταματήσουμε την αντιεκπαιδευτική επέλαση και για την προώθηση των διεκδικήσεων του κλάδου.
2. Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
Η αξιολόγηση δεν θα περάσει!
Μόνιμους μαζικούς διορισμούς τώρα - Όχι στον εξοστρακισμό ειδικοτήτων
Οι αγώνες δεν ποινικοποιούνται - Η τρομοκρατία δεν θα περάσει!
Άμεση απάντηση με συγκέντρωση Τρίτη 29/6 στις 13:00 στο Άγαλμα Βενιζέλου
Συντονισμός των ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ Τρίτη 29/6 μετά τη συγκέντρωση στο πάρκο του Εργατικού Κέντρου
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Μετά την ψήφιση του αντεργατικού-αντισυνδικαλιστικού νόμου Χατζηδάκη, η κυβέρνηση συνεχίζει την επέλασή της ενάντια στο δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Κλιμακώνει ακόμα περισσότερο την πολιτική του αυταρχισμού, βάζει στο στόχαστρο τα σωματεία μας και την αγωνιστική τους δράση ενεργοποιώντας τις αντιδημοκρατικές διατάξεις του αντεργατικού εκτρώματος «Χατζηδάκη» που μόλις ψήφισε. Βγάζει παράνομη την απεργία της ΟΛΜΕ ενάντια στα πρότυπα σχολεία των «αρίστων» που θα κατηγοριοποιήσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς. Είναι η δεύτερη φορά που μέσα σε λίγες ημέρες κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ σέρνουν τον κλάδο και τα σωματεία μας στα δικαστήρια. Η κυβέρνηση οξύνει την πολιτική του αυταρχισμού χτυπώντας την κινητοποίηση του κλάδου, για να στείλει μήνυμα στους εργαζόμενους και τα συνδικάτα τους ότι θα επιβληθεί το δόγμα «νόμος και τάξη». Καταγγέλλουμε τις αυταρχικές – αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις, απαιτούμε την παραίτηση της Κεραμέως, Υπουργού της βίας και της καταστολής.
Προχωράει στην κατάθεση, με τα σχολεία κλειστά, μέσα στον Ιούλιο, του νομοσχεδίου για την ατομική αξιολόγηση, την αυτονομία των σχολικών μονάδων και τις δομές της εκπαίδευσης. Με βάση όσα ανακοίνωσε στη συνάντηση με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες η Υπουργός Παιδείας, η ατομική αξιολόγηση είναι τετράβαθμη και περιλαμβάνει τους χαρακτηρισμούς μη ικανοποιητικός, ικανοποιητικός, πολύ καλός, εξαιρετικός. Θα αξιολογούνται η εκπαιδευτική επάρκεια, διοικητική ικανότητα και η συνολική στάση των εκπαιδευτικών από μια ιεραρχία που θα περιλαμβάνει τους Διευθυντές σχολείων, μέντορες και επόπτες στα πλαίσια της σχολικής μονάδας, συμβούλους και επόπτες αξιολόγησης στα πλαίσια των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και Περιφέρειας. Η Κεραμέως, μετά τη συντριπτική ήττα της στην επιχείρηση αξιολόγησης της σχολικής μονάδας αντεπιτίθεται με ένα νομοσχέδιο που φιλοδοξεί να ισοπεδώσει ως οδοστρωτήρας ό,τι απέμεινε από τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της δημόσιας εκπαίδευσης, τα εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών έτσι ώστε να προωθήσει την περεταίρω ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης
Συνεχίζει τον εμπαιγμό για τους μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση αδιαφορώντας για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών των σχολείων. Αποκαλυπτική η επιμονή στο διορισμό των 5.250 μόνιμων μετά από 12 χρόνια αδιοριστίας, όταν ακόμα και οι 10.500 στη διετία δεν καλύπτουν ούτε το 1/5 των σημερινών κενών στη λειτουργία των σχολείων. Ακόμα και αυτούς τους παραπέμπει την τελευταία στιγμή πριν από την έναρξη των σχολείων παίζοντας με την ζωή των εκπαιδευτικών και τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Αντί για την ασφαλή υγειονομική λειτουργία και παιδαγωγική πληρότητα που να καλύπτει τα μορφωτικά κενά από την ελλειμματική λειτουργία των κλειστών σχολείων και της τηλεκπαίδευσης, σχεδιάζει συγχωνεύσεις και περικοπές τμημάτων και θέσεων εργασίας.
Προωθεί μια σειρά αντιεκπαιδευτικά μέτρα που ψήφισε την περίοδο της πανδημίας (εξοστρακίζουν τις ειδικότητες ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ08, ΠΕ81 από το Λύκειο, σκληρό πλέγμα εξετάσεων με την τράπεζα θεμάτων, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, πρότυπα και πειραματικά σχολεία, αντιδραστικές αλλαγές στην πρωτοβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση κλπ) και το πλαίσιο της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας που απέτυχε να βάλει σε εφαρμογή λόγω της καθολικής αντίδρασης των εκπαιδευτικών.
Απαγορεύει τη διεξαγωγή των εκλογικών διαδικασιών των σωματείων και διαμορφώνει όρους τετελεσμένων για την εφαρμογή των ηλεκτρονικών εκλογών, ενώ θα επιχειρήσει να βάλει στο γύψο τα σωματεία και το εργατικό και εκπαιδευτικό κίνημα με την εφαρμογή του νόμου έκτρωμα Χατζηδάκη, τις ηλεκτρονικές διαδικασίες μετά το βροντερό όχι στις εκλογές αιρετών.
Να απαντήσουμε με ενιαίους αγώνες και το συντονισμό των σωματείων μας
Απέναντι σ’ αυτές τις πολύ σοβαρές εξελίξεις είναι αναγκαίο να προχωρήσει άμεσα ένας διευρυμένος αγωνιστικός πανεκπαιδευτικός συντονισμός ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που θα οργανώνει τον αγώνα του κινήματος για να ανατραπούν τα σχέδια τους. Ένας συντονισμός που θα συζητήσει και θα πάρει μέτρα για ένα σχέδιο αγώνα που θα ξεκινάει από τώρα με βάση την παρακαταθήκη εμπειρίας των 77 ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που άνοιξαν το δρόμο στην απεργία αποχή από όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και από ΟΛΜΕ και ΔΟΕ. Προηγήθηκε η σχεδόν καθολική αποχή από τις ηλεκτρονικές εκλογές, αλλά και οι αγώνες όλης της χρονιάς κόντρα στις απαγορεύσεις και την καταστολή.
Διεκδικούμε
Να μην κατατεθεί και να μην ψηφιστεί το νέο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο Κεραμέως για την αξιολόγηση.
Μόνιμους μαζικούς διορισμούς τώρα με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με το διορισμό όλων όσων έχουν έστω και μία σύμβαση εργασίας. Υπεράσπιση του πτυχίου και της προϋπηρεσίας. Κατάργηση του προσοντολόγιου της ανεργίας και της απόρριψης.
Όχι στα πρότυπα για λίγους και εκλεκτούς. Δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά.
Ενάντια στην εφαρμογή όλων των αντιεκπαιδευτικών μέτρων που αποδομούν τη δημόσια παιδεία, καταργούν εργασιακά δικαιώματα, εξοστρακίζουν ειδικότητες από τα σχολεία.
Μη εφαρμογή, κατάργηση στην πράξη του νόμου Χατζηδάκη με την ζωντανή μαχητική δράση των σωματείων.
Να παραιτηθεί τώρα η Κεραμέως, Υπουργός της βίας και της καταστολής.
Με μαζική συμμετοχή να απαντήσουμε άμεσα και να συνεχίζουμε τον αγώνα
Συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου την Τρίτη 29/6, 13:00 μ.μ.
Σύσκεψη συντονισμού ΕΛΜΕ και των Συλλόγων την Τρίτη 29/6 μετά τη συγκέντρωση στο πάρκο του Εργατικού Κέντρου
Συνεχίζουμε μαζικά να απαντάμε με την ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ απέναντι σε κάθε εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Αποφασίζουμε με Γενικές Συνελεύσεις στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ανυποχώρητο αγώνα για να σταματήσουμε την αντιεκπαιδευτική επέλαση και για την προώθηση των διεκδικήσεων του κλάδου.
Καλούμε τις ΕΛΜΕ, τους ΣΕΠΕ, την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ να πάρουν απόφαση για την κινητοποίηση της 29ης Ιούνη στο Υπουργείο Παιδείας και στο Άγαλμα Βενιζέλου καθώς και για συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα. Να κηρύξουν απεργία-αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία που προβλέπει το νέο ν/σχ καθώς και να πάρουν κάθε μέτρο ακύρωσής του στην πράξη. Η ΟΛΜΕ να ορίσει από τώρα Γ.Σ. και Γ.Σ. προέδρων αρχές Σεπτέμβρη.
Καλούμε τις ΕΛΜΕ τους Συλλόγους ΠΕ και τα μέλη μας, να συμμετάσχουν μαζικά στην κινητοποίηση στο Άγαλμα Βενιζέλου (29/6, 13:00) και στη σύσκεψη συντονισμού που θα ακολουθήσει.
3. Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΝΕΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΑΣΦΥΚΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΤΑΞΙΚΟΙ ΦΡΑΓΜΟΙ
ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ MANAGER
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟ
ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 29/6 ΣΤΙΣ 13:00 ΣΤΟ ΑΓ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ-ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη