ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΚΕΡΑΜΕΩΣ
Κυρία Υπουργέ.
Έλαβα την αποχαιρετιστήρια επιστολή σας, την οποία διάβασα με μεγάλη προσοχή. Σε ό,τι αφορά στο πρόσωπό μου, δε χρειαζόταν κανενός είδους αποχαιρετισμός εκ μέρους σας λόγω της αφυπηρέτησής μου, αφού και οι δυο γνωρίζουμε , ότι είναι βαθιά υποκριτικός και κινείται στα πλαίσια , αφενός της αστικής αβροφροσύνης που ενστερνίζεστε εσείς και ή κυβέρνησής σας, αφετέρου υπηρετεί την επικοινωνιακή σας πολιτική, προκειμένου να κρύψει το απεχθές πρόσωπο της πραγματικής πολιτικής που ασκείται εκ μέρους σας και από όλο το κυβερνητικό επιτελείο , προεξάρχοντος και του ίδιου του πρωθυπουργού.
Τα έργα σας άλλωστε τόσο τα δικά σας , όσο και των προηγούμενων κυβερνήσεων, αποτελούν αδιάψευστους μάρτυρες της αντιεκπαιδευτικής και βαθιά ταξικής πολιτικής που υπηρετείτε.
Φροντίσατε με θαυμαστή επιμέλεια , όλες αυτές τις δεκαετίες που υπηρέτησα στην εκπαίδευση και μαζί και χώρια, είτε ως ΝΔ , είτε ως ΠΑΣΟΚ, είτε ως ΣΥΡΙΖΑ, ο «Άταφος νεκρός» , η παιδεία μας, που έλεγε ο μεγάλος μας δάσκαλος Γληνός, όχι μόνο να παραμένει άταφος, αλλά και να κακοφορμίζει.
Βλέπετε κυρία υπουργέ, δεν απευθύνεστε μόνο σε ένα δημόσιο λειτουργό, που επί 39 χρόνια εργάστηκε στη δημόσια εκπαίδευση-22 ως δάσκαλος και 17 ως διευθυντής – αλλά απευθύνεστε και σε ένα γονιό, αλλά και σε γονείς , που αναθρέφουν παιδιά, τα σπουδάζουν μέσα στην ελληνική εκπαίδευση, πληρώνοντας αδρά μια ολόκληρη περιουσία και για τα προπτυχιακά τους και για τα μεταπτυχιακά τους ,με χρήματα, από αυτά που δεν περίσσευαν και δεν είχαν.
Φροντίσατε όμως τόσο ο προκάτοχός σας , ο «της πρώτης φορά αριστερά» κ. Γαβρόγλου, όσο κι εσείς που συνεχίζετε το νόμο του και τον επαυξάνετε, να καταντήσετε τα πτυχία τους κουρελόχαρτα, τη ζωή τους προσοντολόγιο και τον οικογενειακό τους προγραμματισμό τοπίο στην ομίχλη. Και ναι μεν μετά από χρόνια περιπλανήσεων, αγωνίας, άγχους και ασταμάτητων αγώνων που πίεσαν τις κυβερνήσεις σας , κάποια διορίστηκαν , αλλά για τα άλλα ο Γολγοθάς και η εργασιακή απαξίωση συνεχίζεται , για το πικρό ψωμί της θέσης του αναπληρωτή ή του μειωμένου ωραρίου μιας και οι «δεξιότητες» της φιλόλογου , του μαθηματικού , του φυσικού , του εικαστικού ή του θεατρολόγου και μουσικού, του κοινωνιολόγου κλπ, είναι στα αζήτητα του κόσμου σας.
Κυρία υπουργέ.
Καλό είναι να αρθούν οι όποιες ευγένειες των τύπων και να μιλήσουμε τη γλώσσα της αλήθειας, ξεδιπλώνοντας τη μεγάλη εικόνα της πολιτικής και της πολιτικής σας.
Αλήθεια, αν νιώθετε ευγνωμοσύνη στα πρόσωπά μας και μας καλείτε να την έχουμε επιπροσθέτως ως εφόδιο στην αφυπηρέτησή μας, όπως γράφετε στην επιστολή σας, πώς τη δείξατε;;;
Με το να καταργήσετε τους αιρετούς εκπροσώπους μας από τα υπηρεσιακά συμβούλια, παρά και ενάντια στη θέληση του κλάδου μας που απείχε με συμμετοχή πάνω από 90% από τις νόθες εκλογές σας και να τοποθετήσετε δοτούς εκπροσώπους της αρεσκείας σας;;;
Με το να νομοθετήσετε κατακαλόκαιρο ένα νόμο που χτυπά κατάφωρα τη ζωή , τη μόρφωση και το μέλλον των παιδιών μας;;; Που μετατρέπει την αληθινή , επίπονη και διαλεκτική πρόσκτηση της γνώσης σε δεξιότητα, όπως το ποδήλατο και το ψήσιμο καφέδων;;; Ή μήπως το ψητό βρίσκεται στην περίφημη προσέγγιση της επιχειρηματικότητας , «ίνα εκπληρωθούν τα ρηθέντα» από τον ΟΟΣΑ, την ΕΕ , το ΔΝΤ και το Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών, για εκπαιδευτικά συστήματα που θα υπηρετούν και θα συνδέονται με τις επιχειρήσεις και την αγορά;;;
Με το να παραδίδετε τα σχολεία μας, μέσω της περίφημης αυτοτέλειας της σχολικής μονάδας, στους χορηγούς, στις διάφορες ΜΚΟ, στις διάφορες επιχειρήσεις και στα ευαγή ιδρύματα τύπου ΝΑΤΟ, προκειμένου να βρίσκουν πόρους για να επιβιώσουν ή να χαρατσώνουν του γονείς συμπληρωματικά και όλα αυτά να αποτελούν θετικό πρόσημο και εκπαιδευτική καινοτομία;;;
Με το να ανοιγοκλείνετε τα σχολεία μας , ακριβώς με τις ίδιες απαράδεκτες και επικίνδυνες συνθήκες , που επικρατούσαν και επικρατούν με την πανδημία, αποθεώνοντας την ατομική ευθύνη που ρίχνει τα βάρη σε όλους εμάς, την ώρα που νομοθετούσατε 25άρια και 27άρια τμήματα, συνενώνατε τάξεις και συγχωνεύατε σχολεία, την ώρα που διαφημίζατε μαθηματικά μοντέλα για γέλια του πώς ο ιός δεν μεταδίδεται στα σχολεία μας και στις πληθωρικές τάξεις;;;
Με το να πετάτε με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 30.000 παιδιά των φτωχότερων κυρίως λαϊκών οικογενειών έξω από τις σχολές και να τους ειρωνεύεστε κιόλας από πάνω, ότι συνωστίζονται στα πανεπιστήμια και ότι θέλετε αποφοίτους και όχι εισαχθέντες ;;;
Αλήθεια φταίνε αυτά τα παιδιά για τη σχολική και εκπαιδευτική αποτυχία και όχι το σύστημά σας- αυτό το στυγερό και άθλιο της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο- και οι κυβερνήσεις σας όλα αυτά τα χρόνια;;;
Φταίνε αυτά τα παιδιά που στην πλειοψηφία τους εργάζονται για να τα βγάλουν πέρα στις σπουδές τους, που δεν έχουν στέγαση και σίτιση και πρέπει να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη τα ίδια και οι οικογένειές τους;;; Ή μήπως , για να παραμείνουν ανταγωνιστικά στη ζωή που τους ετοιμάζετε , πρέπει να στοιβαχτούν στα ιδιωτικά κολέγια των φίλων σας , που μαζί με το ΣΥΡΙΖΑ φροντίσατε να εξισώσετε τα πτυχία με τα δημόσια πανεπιστήμια;;;
Μήπως μπερδεύετε τις σπουδές των παιδιών της δικής σας τάξης , που ασχέτως ικανοτήτων τα περιμένει το Χάρβαρντ, το ΜΙΤ, και τα άλλα ιδρύματα του εξωτερικού για παχυλά πορτοφόλια γονέων και κηδεμόνων;;;
Αλήθεια κ. Υπουργέ, όλα αυτά τα εύηχα, που μας απευθύνετε για τα όσα πράξαμε και προ κορονοϊού και κυρίως κατά τη διάρκεια, τα πράξαμε λόγω της αξιολόγησης, του πάλαι ποτέ επιθεωρητισμού που πολλαπλώς επαναφέρετε, του φόβου ενός δαιδαλώδους αξιολογικού μηχανισμού που σπέρνει ανταγωνισμούς, τρομοκρατία, κατηγοριοποίηση των συναδέλφων και ποινές ή τα πράξαμε από τη βαθιά αίσθηση του καθήκοντος προς τα παιδιά του ελληνικού λαού , που έπρεπε να τα κρατήσουμε όρθια κι αυτά και τους γονείς τους κι ας μοιράζατε εσείς παγουρίνα , μάσκες αλεξίπτωτα και τάμπλετς που μόνο έγκαιρα δεν έφτασαν στα παιδιά μας αυτά τα ελάχιστα και έχω πλήρη γνώση γι αυτό που λέω;;;
Εν κατακλείδι κ. υπουργέ, η επιστολή σας επιστρέφεται ως απαράδεκτη από σας και από την κυβέρνηση , μιας και όπως και οι προκάτοχοί σας , παραμένετε αλλεργικοί και παγερά αδιάφοροι στο «ένας Λαός , μία Παιδεία για όλους», στο καθολικά δημόσιο ενιαίο και δωρεάν σχολείο.
Φυσικά και είμαστε μάχιμοι να βοηθήσουμε τους εν ενεργεία συναδέλφους μας σε όλα τα επίπεδα, πρώτα και κύρια στους αγώνες τους για τα δίκια τους, για να μην περάσουν οι καταστροφικές σας πολιτικές, να μη θρηνήσουμε άλλες χαμένες γενιές στην εκπαίδευση.
Παρηγοριά , βάλσαμο και αποκούμπι για μας είναι τα αποχαιρετιστήρια λόγια των συναδέλφων μας , των μαθητών και μαθητριών μας που πέρασαν από τα χέρια μας , που τώρα είναι κι εκείνοι γονείς , θυμούνται, μας συγκινούν και σημαδεύουν ξανά τη ζωή μας με το ανεξίτηλο και άδολο μελάνι της αγάπης τους .
ΜΑΡΚΟΣ ΣΚΟΥΦΑΛΟΣ
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ
τ. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΧΙΟΥ -11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη