fasistes epal stavroupolis
Τι είδους παρεμβάσεις σε παιδαγωγικό πλαίσιο έγιναν για την αντιμετώπιση του φαινομένου και των εμπλεκόμενων μαθητών; Μήπως ο τραμπουκισμός που τους ασκείται και η αυξημένη τρομοκρατία οδηγεί καθηγητές/τριες να μην αντιδρούν; Σε ποιες ενέργειες έχουν προβεί η ιεραρχία της εκπαίδευσης καθώς και οι αρμόδιοι φορείς για να προστατεύσουν τη σχολική κοινότητα;

Με ανακοίνωσή της η Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ καταδικάζει με κατηγορηματικό τρόπο την επίθεση ακροδεξιών σε μέλη φοιτητικών συλλόγων που διένειμαν υλικό έξω από το ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, προ ημερών.

«Θεωρούμε ότι θα πρέπει όλες/οι να αντιδράσουμε για να μην αφήσουμε ξανά την ακροδεξιά να σηκώσει κεφάλι μέσα στα σχολεία και τις γειτονιές μας», τονίζει η Κοσμητεία. 

Ολόκληρη η ανακοίνωση

Ως Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ. καταδικάζουμε με κατηγορηματικό τρόπο τα γεγονότα που έγιναν με ορμητήριο το σχολικό συγκρότημα του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, όπου ακροδεξιοί οπλισμένοι με φονικά εργαλεία (μαχαίρια, αεροβόλα όπλα, σιδερογροθιές, ρόπαλα κ.α.) επιτέθηκαν ανενόχλητοι σε μέλη φοιτητικών συλλόγων που διένειμαν υλικό έξω από το Σχολείο. Ομάδες ακροδεξιών μαθητών σε συνεργασία με οργανωμένα μέλη εθνικιστικών οργανώσεων, καθώς και άλλα κέντρα που δρουν με αυτό τον τρόπο στην πόλη, τρομοκρατούν τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΕΠΑΛ, στοχοποίησαν και επιτέθηκαν βίαια σε μαθητές/τριές του που κατήγγειλαν τη δράση φασιστών μέσα στο ΕΠΑΛ ή σε όσους/ες αντιτίθενται στις απόψεις τους.

Είναι προφανές ότι ο φασισμός δεν τέλειωσε με τη δίκη της Χρυσής Αυγής πριν ένα χρόνο. Στις γειτονιές της Θεσσαλονίκης σηκώνει ξανά κεφάλι, εκμεταλλευόμενος την αμηχανία των αρχών και την αδράνεια της Αστυνομίας. Είναι γνωστό ότι το πρόβλημα της δράσης των νεοφασιστών στα σχολεία είναι παλιό και εύλογα εγείρονται ερωτήματα αναφορικά με τη στάση της Εκπαιδευτικής Κοινότητας. Τι είδους παρεμβάσεις σε παιδαγωγικό πλαίσιο έγιναν για την αντιμετώπιση του φαινομένου και των εμπλεκόμενων μαθητών; Μήπως ο τραμπουκισμός που τους ασκείται και η αυξημένη τρομοκρατία οδηγεί καθηγητές/τριες να μην αντιδρούν; Σε ποιες ενέργειες έχουν προβεί η ιεραρχία της εκπαίδευσης καθώς και οι αρμόδιοι φορείς για να προστατεύσουν τη σχολική κοινότητα;

Ως Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής καταδικάζουμε απερίφραστα τα γεγονότα που έγιναν στο 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης και θεωρούμε ότι θα πρέπει όλες/οι να αντιδράσουμε για να μην αφήσουμε ξανά την ακροδεξιά να σηκώσει κεφάλι μέσα στα σχολεία και τις γειτονιές μας.

Η Παιδαγωγική Σχολή με τα δύο Τμήματα και το διδακτικό της προσωπικό προτίθεται να συμβάλει με όποιο τρόπο της ζητηθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα, προκειμένου από κοινού να διατυπωθούν προτάσεις και να βρεθούν λύσεις αντιμετώπισης της πολύ κρίσιμης κατάστασης! 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»