«Είναι πρωτοφανές να πηγαίνουμε στα δικαστήρια επειδή τολμάμε να αντιδράσουμε, και μάλιστα με τη διαδικασία του κατεπείγοντος», υπογραμμίζει ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Θανάσης Κικινής, αναφορικά με την πρακτική που ακολουθεί η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση.
Ο ίδιος, μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΤ «Από τις Έξι», μία ημέρα μετά την μαζική 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών, σημείωσε ότι «η χθεσινή απεργία δεν είχε να κάνει μόνο με το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Είχε να κάνει με τις συνθήκες λειτουργίες των σχολείων που έχουμε κενά, απειλές για συγχωνεύσεις τμημάτων τώρα που η σχολική χρονιά έχει δρομολογηθεί και τα μέτρα ασφαλείας».
Παράλληλα, ο πρόεδρος της ΔΟΕ επισήμανε ότι «δεν έχει γίνει καμιά αποδοχή από το υπουργείο Παιδείας της διαδικασίας του διαλόγου. Δεν υπήρξε οποιοσδήποτε διάλογος. Η ΔΟΕ έχει σταθερές θέσεις για το θέμα της αξιολόγησης και το πώς αυτή πρέπει να λειτουργήσει. Το υπουργείο Παιδείας αρνήθηκε να συζητήσει».
Πηγαίνουμε στα δικαστήρια επειδή αντιδρούμε
Και όπως τόνισε, «είναι πρωτοφανές να πηγαίνουμε στα δικαστήρια επειδή τολμάμε να αντιδράσουμε, και μάλιστα με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, μια διαδικασία που δεν τιμά τη δημοκρατία στη χώρα μας».
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος των εκπαιδευτικών «διαφωνούμε από οτιδήποτε απομακρύνει το υπουργείο να αναλάβει μέρος των ευθυνών τους», ενώ όπως ανέφερε η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης υπήρχε σαν διαδικασία. «Δεν θα είναι προς όφελος των σχολικών ομάδων, όπως έχει σχεδιαστεί».
Δεν είναι λύση στα κενά οι συγχωνεύσεις σχολείων
Αναφερόμενος στο θέμα των κενών στα σχολεία ο κ. Κικινής παραδέχθηκε ότι υπάρχουν πάρα πολλά. «Δυστυχώς, παρότι έγιναν διορισμοί εκπαιδευτικών μετά από πολλά χρόνια, φαίνεται ότι αν δεν καλυφθούν τα κενά που απαιτούν μόνιμες θέσεις προσωπικού, κάθε χρόνο θα αναζητούμε αναπληρωτές. Το υπουργείο Παιδείας δείχνει ότι είναι σε αδυναμία να προσλάβει αναπληρωτές. Η λύση δεν είναι η εντολή που έδωσε ο Γ.Γ. του υπουργείου να προχωρήσουν οι διευθυντές σε συγχωνεύσεις τμημάτων. Κάτι που στις συνθήκες του κορονοϊού είναι επιζήμιο. Δεν μπορούμε να έχουμε τμήματα με 25 – 28 μαθητές ή να κλείσουν διθέσια σχολεία στην επαρχία. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα με τέτοιο σχεδιασμό και αυτή την στιγμή».
Η δημόσια εκπαίδευση τείνει προς την ιδιωτικοποίηση
Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του, στην οποία αν και ζητήθηκε δεν έδωσε το παρών κάποιος εκπρόσωπος του υπουργείου Παιδείας, ο πρόεδρος της ΔΟΕ είπε: «Θέλουμε να γίνει διάλογος και να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι σωστό για το σχολείο. Θέλουμε να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο. Η πορεία της δημόσιας εκπαίδευσης τείνει προς την ιδιωτικοποίηση».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη