Επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Σάμο πραγματοποίησε ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Άγγελος Συρίγος.
Σε ενημέρωσή της, η πρυτάνισσα, Χρυσή Βιτσιλάκη, αναφέρει:
Την Πέμπτη 21/10/2021, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Καθηγητή Άγγελου Συρίγου στην Πανεπιστημιακή Μονάδα της Σάμου. Στο πλαίσιο αυτής, πραγματοποιήθηκαν επί μέρους, δια ζώσης και διαδικτυακά, συναντήσεις εργασίας με την Πρυτάνισσα, Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη, τους Αντιπρυτάνεις/σες, τους/τη Κοσμήτορες/α και τους/τις Προέδρους των Τμημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Η ανωτέρω επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο εκπόνησης του στρατηγικού σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου και της υπό συζήτηση «αναδιάρθρωσης» του Χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Σε πνεύμα συνεργασίας, συζητήθηκαν θέματα τόσο για τη θέση του Ιδρύματος και των Τμημάτων του στο χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης, όσο και για την πιστοποίηση των προσφερόμενων από το Ίδρυμα προγραμμάτων σπουδών, αλλά και στελέχωσης και λειτουργίας των Τμημάτων του.
Ο Υφυπουργός, αναγνωρίζοντας την πάνω από τριανταπέντε έτη προσφορά του Πανεπιστημίου Αιγαίου με ακαδημαϊκά κριτήρια ποιότητας και σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες λόγω της διασποράς του σε έξι νησιά, εθνικής σημασίας, δήλωσε τη στήριξή του, ενημέρωσε τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, απάντησε στις ερωτήσεις που του τέθηκαν και ζήτησε με τη σειρά του τις προτάσεις για τον αναπτυξιακό σχεδιασμό των Τμημάτων και του Ιδρύματος συνολικά. Τόνισε, την στήριξη των Περιφερειακών Πανεπιστημίων και κυρίως του Αιγαίου και της Θράκης, τα οποία ιδρύθηκαν για εθνικούς λόγους και αποτέλεσαν στρατηγικές επιλογές που ισχύουν έως σήμερα. Έκανε λόγο για μέτρα στήριξης που έχουν ήδη γίνει για τα πανεπιστήμια, ενώ έχει ζητήσει τη συνδρομή των ίδιων των Ιδρυμάτων, ώστε πανεπιστημιακά αντικείμενα που φέτος είχαν χαμηλό αριθμό εισακτέων να καταστούν πλέον ελκυστικά στους/ις υποψήφιους/ες φοιτητές και φοιτήτριες.
Ειδικότερα, ο Υφυπουργός αναφέρθηκε στο νέο μέτρο αύξησης του εισοδηματικού κριτηρίου για το στεγαστικό επίδομα από τις 30.000 στις 40.000 ευρώ, κάτι που θα δώσει την ευκαιρία σε περισσότερους/ες φοιτητές/τριες του Πανεπιστημίου Αιγαίου να το λαμβάνουν. Τέλος, αναφέρθηκε και στην πρόταση του Πανεπιστημίου Αιγαίου για την επέκταση του Μεταφορικού Ισοδύναμου και στους/ις φοιτητές/τριες, η οποία θα εξεταστεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών.
Από την πλευρά της η Πρυτάνισσα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη, εξέφρασε τις ευχαριστίες της προς τον Υφυπουργό, και τόνισε ότι η στήριξη του Πανεπιστημίου Αιγαίου είναι απαραίτητη, καθώς το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα υπηρετεί 35 χρόνια την ακαδημαϊκή αριστεία και έρευνα, έχει από τις υψηλότερες αξιολογήσεις και πιστοποιημένα προγράμματα σπουδών σε εθνικό επίπεδο, ενώ ταυτόχρονα στηρίζει τις τοπικές κοινωνίες των νησιών του Αρχιπελάγους και διαχρονικά υπηρετεί τους εθνικούς σκοπούς.
Προηγήθηκε επιτόπια επίσκεψη των κτηριακών υποδομών της Πανεπιστημιακής Μονάδας Σάμου, κατά την οποία ο κ. Συρίγος διαπίστωσε ότι έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, σε συνεργασία με το Δήμο, και εξέφρασε τις ευχαριστίες του σε όσους συνέβαλλαν, ώστε να μην επηρεαστεί η ακαδημαϊκή χρονιά από τα κτιριακά προβλήματα που προέκυψαν λόγω του σεισμού. Την δε, άμεση αξιοποίηση των Ταμπάκικων Καρλοβάσου την χαρακτήρισε σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη της Πανεπιστημιακής Μονάδας και εξέφρασε την πεποίθηση ότι όταν το έργο ολοκληρωθεί, θα αποτελέσει ακαδημαϊκό πόλο έλξης φοιτητών/τριών της χώρας, αλλά και διεθνώς.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη