Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
INTIME NEWS/ΒΟΛΙΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
Έργο της Κεντρικής Επιτροπής Παρακολούθησης, Ελέγχου και Συντονισμού (ΚΕΠΕΣ) είναι η συνολική εποπτεία της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, η διενέργεια επιτόπιας εποπτείας στα Σ.Κ.Α.Ε., η διαβίβαση στοιχείων στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ και η υποβολή της τελικής απολογιστικής έκθεσης

Με σημερινή απόφαση του γενικού γραμματέα του ΥΠΑΙΘ κ.Αλ.Κόπτση, ορίστηκαν  τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Παρακολούθησης, Ελέγχου και Συντονισμού της πράξης «Ενισχυτική διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σχολικό έτος 2021- 2022» (Κ.Ε.Π.Ε.Σ.) ως εξής:

1. Νιγιάννης Ανδρέας, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ/θμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως Πρόεδρος.

2. Βαλιάντζας Κωνσταντίνος, Προϊστάμενος της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ/Τομέα Παιδείας του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως Αναπληρωτής Πρόεδρος.

3. Πασχαλίδου Αναστασία, Προϊσταμένη του Τμήματος Α΄-Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως μέλος.

4. Κτηστοπούλου Σόνια, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ07, αποσπασμένη στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ/Τομέα Παιδείας, Μονάδα Β1-Υποστήριξης Ένταξης και Εφαρμογής Δράσεων Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως μέλος.

5. Δαναλάτου Μαργαρίτα, μόνιμη διοικητική υπάλληλος κλάδου ΠΕ ΔιοικητικούΟικονομικού της Διεύθυνσης Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Τμήμα Α΄-Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ., ως μέλος.

Καθήκοντα γραμματέως θα ασκήσει η Κανελλοπούλου Θεόνη, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ86, αποσπασμένη στη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Τμήμα Α΄-Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Το Έργο της Κ.Ε.Π.Ε.Σ.

Σύμφωνα με την παρ. 7 της με αρ. πρωτ. 126316/Δ2/06-10-2021 Υ.Α. (Β’ 4710) με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2021-2022», είναι:

α) η συνολική εποπτεία της Ενισχυτικής Διδασκαλίας,

β) η διενέργεια επιτόπιας εποπτείας στα Σ.Κ.Α.Ε.,

γ) η διαβίβαση στοιχείων στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ, Τομέα Παιδείας,

δ) η υποβολή προς το Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ. μίας (1) τελικής απολογιστικής έκθεσης αποτελεσμάτων εφαρμογής της Ενισχυτικής Διδασκαλίας.

Οι εργασίες της Κ.Ε.Π.Ε.Σ. διαρκούν μέχρι το πέρας εκτέλεσης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της Πράξης. Η Κεντρική Επιτροπή Παρακολούθησης, Ελέγχου και Συντονισμού της πράξης «Ενισχυτική διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σχολικό έτος 2021-2022» (Κ.Ε.Π.Ε.Σ.) ορίζεται ως μη αμειβόμενη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foitites_ekpa
Διάκριση φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών σε διεθνή διαγωνισμό μαθηματικών
Συνοδός της ομάδας ήταν ο μεταπτυχιακός φοιτητής του Τμήματος Μαθηματικών Χρήστος Κατσαδούρης, που στο παρελθόν έχει διακριθεί σε μαθηματικούς...
Διάκριση φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών σε διεθνή διαγωνισμό μαθηματικών
kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: 73.650.792 € για ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου !
Αντικείμενο του έργου είναι η ενίσχυση της σχολικής εκπαίδευσης μαθητών με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος...
Πιερρακάκης: 73.650.792 € για ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου !
τρεμ
Τέμπη: Η γονείς του Βάϊου αποκάλυψαν πού μεταφέρθηκαν τα χώματα - Ο Αγοραστός δηλώνει άγνοια
Συγκλονίζει μητέρα θύματος των Τεμπών: Η οικογένεια εντόπισε μόνη της το οικόπεδο με τα χώματα από το “ξεμπάζωμα” – Τι της απάντησε ο Αγοραστός
Τέμπη: Η γονείς του Βάϊου αποκάλυψαν πού μεταφέρθηκαν τα χώματα - Ο Αγοραστός δηλώνει άγνοια