dimitris koutsoumpas
ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / INTIME
«Αυτό που εμφανίζει η κυρία Κεραμέως και η κυβέρνηση συνολικά, ότι όλα βαίνουν καλώς στα σχολειά μας, ξέρετε πολύ καλύτερα κι από μένα ότι είναι πλασματική εικόνα», καταγγέλλει ο Δημήτρης Κουτσούμπας

Ευθύνες τόσο στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, όσο και συνολικά στην κυβέρνηση ότι έχουν αφήσει απροστάτευτα τα σχολεία εν μέσω κορονοϊού καταλόγισε ο γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, κατά τη σύσκεψη, στην οποία στο θέατρο του νέου δημαρχείου Περιστερίου, όπου συμμετείχε με συλλόγους εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και με ενώσεις και συλλόγους γονέων του Δυτικού Τομέα.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών από τις ΕΛΜΕ Περιστερίου και Αιγάλεω, τις ΣΕΠΕ Αγίων Αναργύρων, Αιγάλεω και Αγ. Βαρβάρας - Κορυδαλλού, την ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω και τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών «Έλλη Αλεξίου». Ακόμα, συμμετείχαν εκπρόσωποι των Ενώσεων Γονέων Περιστερίου, Χαϊδαρίου, Πετρούπολης και Αγ. Αναργύρων - Καματερού, καθώς και εκπρόσωποι Συλλόγων Γονέων σχολείων από τους δήμους της περιοχής.

Κατά την εισαγωγική του ομιλία, ο Δ. Κουτσούμπας ανέφερε ότι «η εικόνα που θέλει γενικά να δημιουργήσει η κυβέρνηση, δεν είναι αυτή που βιώνει ο λαός μας στην πραγματικότητα. Η πανδημία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, τα ημερήσια κρούσματα ξεπέρασαν τις 7.000, τα μέτρα που υποτίθεται παίρνει η κυβέρνηση είναι τα ίδια με αυτά που μας έφεραν σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση και γέμισαν με κινδύνους, με ανησυχία, ολόκληρη την ελληνική κοινωνία».

Συνέχισε δε, απευθυνόμενος στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς: «Αυτό που εμφανίζει η υπουργός Παιδείας, η κυρία Κεραμέως και η κυβέρνηση συνολικά, ότι όλα βαίνουν καλώς στα σχολειά μας, ξέρετε πολύ καλύτερα κι από μένα ότι είναι πλασματική εικόνα, δεν είναι κι αυτή πραγματική, γιατί τα πρωτόκολλα λάστιχο - που ουσιαστικά δημιουργούν και υποτίθεται βάζουν στην πράξη - κουκουλώνουν όλα αυτά τα προβλήματα, δεν τα επιλύουν».

«Ουσιαστικά, τα σχολεία είναι απροστάτευτα και εδώ στη Δυτική Αθήνα, στους δήμους της περιοχής, κι αν πάρουμε υπόψη ότι και τα ποσοστά του εμβολιασμού είναι πάρα πολύ χαμηλά, μαζί με όλες τις δυσκολίες των υποδομών, το πώς είναι στοιβαγμένα τα παιδιά μας μέσα στις τάξεις, μέσα στα σχολεία, δημιουργούν μια πραγματικά πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση την οποία πρέπει να αντιπαλέψουμε. Δεν μπορεί να κλείνουμε το στόμα, δεν μπορεί να καθόμαστε και να παρακολουθούμε από την τηλεόραση τι συμβαίνει, πρέπει ουσιαστικά να βγούμε στους δρόμους του αγώνα, να συζητήσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις μεταξύ μας, να ενωθούμε στο κίνημα και να τα αντιμετωπίσουμε» τόνισε.

«Αντί για αραίωση των αιθουσών, ξέρετε ότι η κυβέρνηση προχωράει συνέχεια σε συγχωνεύσεις, σε συμπτύξεις τμημάτων, τάξεων κλπ.. Αντί να κάνει μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών, τα βάζει με τους εκπαιδευτικούς, γιατί δήθεν δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, ενώ αυτή την κάνει πάρα πολύ καλά...

Σήμερα, που βρισκόμαστε ήδη πάνω από δυο μήνες από την ώρα που ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά, με βάση τα στοιχεία πανελλαδικά, περίπου 100.000 μαθητές στοιβάζονται σε τάξεις με 25 μαθητές - σε αρκετές περιπτώσεις είναι πολύ περισσότεροι - και χάνονται δεκάδες διδακτικές ώρες κάθε βδομάδα από τα σχολεία.

Εμείς λέμε ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να πάει άλλο. Δε χρειάζεται κανένας εφησυχασμός. Δεν πρέπει να ωραιοποιείται η κατάσταση και δυστυχώς οι κυβερνώντες και οι εκπρόσωποι της κυβέρνησης σε διάφορους μαζικούς φορείς, ωραιοποιούν την κατάσταση και αποπροσανατολίζουν τον κόσμο» πρόσθεσε.

Τέλος, σε ό,τι αφορά τα αναγκαία μέτρα για τα οποία, όπως είπε, το ΚΚΕ πρωτοστατεί στη διεκδίκησή τους, ο Δ. Κουτσούμπας σημείωσε: «Εμείς θεωρούμε ότι πρέπει να παρθούν άμεσα μέτρα τώρα και για τα ζητήματα της πανδημίας. Ειδικότερα: Ενημερωτικές δράσεις για τον εμβολιασμό, ελεγχόμενα τεστ έξω και μέσα στα σχολεία, δωρεάν, μαζικά. Μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών εδώ και τώρα, γιατί δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Βεβαίως προσλήψεις και βοηθητικού προσωπικού, γιατί λείπουν, και καθαρίστριες και μια σειρά ειδικότητες, ειδικά στα σχολεία της περιοχής».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils.jpg
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
Αρνήθηκε τον διαχωρισμό της τάξης 24 μαθητών σε δύο μικρότερα τμήματα – Είπε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης αλλά όχι...
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
giannena_5.jpg
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Η ομάδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αποτελούμενη από 12 προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες, απέσπασε το χρυσό μετάλλιο, ενώ...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Καμάλα Χάρις - Τραμπ
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
Οι δημοσκοπήσεις έως τώρα έδειχναν ότι οι δύο υποψήφιοι βρίσκονται σε απόλυτη ισοπαλία
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
PAIDEIAS
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας
Έγκριση, κατ΄ εξαίρεση για την περίοδο 2024-2025, της λειτουργίας τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. με μικρότερο αριθμό...
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας