Νηπιαγωγείο ωράριο νηπιαγωγών
Νέα διαμαρτυρία γονέων λαμβάνει το alfavita.gr - Επανατοποθετήθηκε νηπιαγωγός και συγχώνευσαν τμήματα την ώρα που καταγράφονται κρούσματα κορονοϊού σε οικογένειες μαθητών - Αποκαλύπτεται ένα ακόμα κενό εκπαιδευτικού

Νέα διαμαρτυρία γονέων για τις συγχωνεύσεις τμημάτων στα σχολεία λαμβάνει και δημοσιεύει alfavita.gr. Συγκεκριμένα, η επανατοποθέτηση νηπιαγωγού του 1ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς οδήγησε σε σύμπτυξη τμημάτων, με αποτέλεσμα να «διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου», εν μέσω κορονοϊού.

Ουσιαστικά αποκαλύπτεται ένα ακόμα κενό εκπαιδευτικού σε σχολική μονάδα και μάλιστα σε τμήμα που φοιτούν και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μάλιστα, σύμφωνα με τους γονείς «η συγχώνευση αυτή έρχεται σε μία χρονική στιγμή όπου έχουν διαγνωστεί ενδοοικογενειακά κρούσματα covid σε μαθητές του νηπιαγωγείου μας, συνεπώς, αποτελεί παράγοντα που επαυξάνει τον κίνδυνο διασποράς του κορωνοϊού».

«Αναρωτιόμαστε, λοιπόν, για ποια υγειονομικά πρωτόκολλα μιλάμε όταν στα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του covid και στα γενικά μέτρα προστασίας “προβλέπονται” και “συστήνονται” “σταθερές ομάδες μαθητών”, “μη ανάμειξη τμημάτων” και “μη μετακίνηση μαθητών στις αίθουσες διδασκαλίας”;», σημειώνεται χαρακτηριστικά στη διαμαρτυρία των γονέων.

Αναλυτικά η διαμαρτυρία:

Με την απόφαση της Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης (18-11-2021) για επανατοποθέτηση της εκπαιδευτικού ...., επιβλήθηκε η συγχώνευση των δύο τμημάτων του ολοήμερου προγράμματος του 1ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς.

Με την εφαρμογή της άνωθεν απόφασης, η οποία έρχεται μετά την παρέλευση δύο και πλέον μηνών από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Μη ξεχνάμε ότι μετά την περσινή χρονιά, με όλα τα κενά (γνωστικά, συναισθηματικά, κοινωνικά) που άφησε πίσω της η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η σχολική ζωή παλεύει να βρει το ρυθμό της, με αρκετά παιδιά, αυτής ειδικά της ηλικίας, να δυσκολεύονται ακόμα να προσαρμοστούν σε αυτή.

Ταυτόχρονα, η συγχώνευση αυτή έρχεται σε μία χρονική στιγμή όπου έχουν διαγνωστεί ενδοοικογενειακά κρούσματα covid σε μαθητές του νηπιαγωγείου μας, συνεπώς, αποτελεί παράγοντα που επαυξάνει τον κίνδυνο διασποράς του κορωνοϊού.

Αναρωτιόμαστε, λοιπόν, για ποια υγειονομικά πρωτόκολλα μιλάμε όταν στα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του covid και στα γενικά μέτρα προστασίας “προβλέπονται” και “συστήνονται” “σταθερές ομάδες μαθητών”, “μη ανάμειξη τμημάτων” και “μη μετακίνηση μαθητών στις αίθουσες διδασκαλίας”; Η σύμπτυξη των δύο τμημάτων (12 και 13 μαθητών) του ολοήμερου προγράμματος μπορεί να δημιουργεί ένα τμήμα 25 παιδιών, όμως “έμμεσα” και μία τάξη των 46 παιδιών, από τη στιγμή που στο πρωινό πρόγραμμα τα παιδιά αυτά κατανέμονται ξανά σε δύο τμήματα (23 και 23 μαθητών).

Ένα ακόμα επιβαρυντικό στοιχείο είναι πως, στο τμήμα αυτό που δημιουργείται, φοιτούν και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που χρήζουν διαφοροποιούμενης εκπαιδευτικής αντιμετώπισης και φροντίδας. Στον πρωινό κύκλο, πέραν των δύο τμημάτων που λειτουργούν με τους εκπαιδευτικούς της τάξης και παράλληλης στήριξης, στελεχώνεται τμήμα ένταξης με ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό. Πώς μπορεί να “δουλέψει” ένα τμήμα με 25 παιδιά, κάτω από αυτή την ιδιαίτερη συνθήκη, με έναν ΜΟΝΟ εκπαιδευτικό και πόσο ΑΣΦΑΛΕΣ είναι αυτό;! Ούτως ή άλλως στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες –βάση νόμου- μειώνεται αναλογικά ο αριθμός των παιδιών. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει για το απογευματινό ολοήμερο τμήμα που επιπλέον τα παιδιά είναι κουρασμένα;

Δεν είμαστε δικηγόροι ή λοιμωξιολόγοι για να γνωρίζουμε την εκάστοτε νομοθεσία και τα πρωτόκολλα ̇ είμαστε γονείς που θέλουμε ένα λειτουργικό, ισότιμο και ασφαλές εκπαιδευτικό περιβάλλον για τα παιδιά μας. Σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει και με τη θέση του παιδιού μέσα σε αυτόν συχνά να επιδεινώνεται, είναι υποχρέωσή μας να μάθουμε, να κατανοήσουμε και να κάνουμε ότι μπορούμε για να τηρούνται τα δικαιώματά τους, όπως προβλέπονται από νόμους και διεθνείς συμβάσεις. Ένα από αυτά είναι η εκπαίδευση. 

Επομένως, για λόγους υγείας και εκπαιδευτικής ισότητας, διαμαρτυρόμαστε για την απόφαση του διευθυντή της Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης κ. Μαυρίδη. Η υπόσχεση επανεξέτασης της “προσωρινής” αυτής κατάστασης δεν μας ικανοποιεί και μας ανησυχεί, γιατί τα προβλήματα παραμένουν και ο χρόνος που περνάει τα επιδεινώνει επικίνδυνα. Ζητάμε να ακυρωθεί η συγχώνευση και να λειτουργήσει το σχολείο με βάση τις ανάγκες των παιδιών μας. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες