ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
Μετά το “μαχαίρι” που επέβαλλαν σε δύο δημοτικά σχολεία στη λειτουργία του ολοήμερου οι τρεις παράγοντες της εκπαίδευσης αποχώρησαν από την πίσω...
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
«Σε ρόλο άτυπης τριμελούς μονάδας εφόδου και μετά από συνοπτικές διαδικασίες ελέγχου ανακοινώνουν προφορικά την κατάργηση τμημάτων ολοήμερου στη μέση...
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
Ρεσιτάλ ανευθυνότητας: Συγχωνεύσεις τμημάτων στα μέσα της χρονιάς σε Γυμνάσιο της Θεσσαλονίκης
Ρεσιτάλ ανευθυνότητας: Συγχωνεύσεις τμημάτων στα μέσα της χρονιάς σε Γυμνάσιο της Θεσσαλονίκης
Τα τμήματα πλέον θα αριθμούν 26-27 παιδιά το καθένα εκ των οποίων κάποια έχουν διαγνώσεις από το αρμόδιο ΚΕΔΑΣΥ και χρειάζονται εκπαιδευτικό ειδικής...
Ρεσιτάλ ανευθυνότητας: Συγχωνεύσεις τμημάτων στα μέσα της χρονιάς σε Γυμνάσιο της Θεσσαλονίκης
Γονείς: Λέμε ΟΧΙ στις συγχωνεύσεις/καταργήσεις σχολικών μονάδων
Γονείς: Λέμε ΟΧΙ στις συγχωνεύσεις/καταργήσεις σχολικών μονάδων
Δεν θα μείνουμε μόνο σε λόγια και καταγγελίες, δεν θα μείνουμε μόνο σε τυπικές γνωμοδοτήσεις σε επίπεδο Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας και Δημοτικού...
Γονείς: Λέμε ΟΧΙ στις συγχωνεύσεις/καταργήσεις σχολικών μονάδων
simptiksi_tmimaton
Η θέση της Πανελλήνιας Ένωσης Συμβούλων Εκπαίδευσης για τις συγχωνεύσεις δικαιώνει τον αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος
Απάντηση της Πανελλήνιας Ένωσης Συμβούλων Εκπαίδευσης σε επιστολή για τις συμπτύξεις- συγχωνεύσεις τμημάτων
Η θέση της Πανελλήνιας Ένωσης Συμβούλων Εκπαίδευσης για τις συγχωνεύσεις δικαιώνει τον αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος
MAKRI
Ζ.Μακρή: Πώς και πότε θα γίνουν οι μεταβολές σχολικών μονάδων 2025-2026- Εγκύκλιος
Τι πρέπει να κάνουν Περιφερειακοί Διευθυντές και Διευθυντές Εκπαίδευσης - Η καταχώριση των προτάσεων-εισηγήσεων θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά και δεν...
Ζ.Μακρή: Πώς και πότε θα γίνουν οι μεταβολές σχολικών μονάδων 2025-2026- Εγκύκλιος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Το «καζάνι» της εκπαίδευσης: Ο εφιάλτης με τα ακατάλληλα κτίρια, τις συγχωνεύσεις τμημάτων και τις διώξεις εκπαιδευτικών
Σε απόγνωση εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές με την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία της χώρας – Από τη μία φοβούνται για την ασφάλειά τους μέσα...
Το «καζάνι» της εκπαίδευσης: Ο εφιάλτης με τα ακατάλληλα κτίρια, τις συγχωνεύσεις τμημάτων και τις διώξεις εκπαιδευτικών
molyvi_1.jpg
Συγχωνεύσεις: «Άδειασμα» του ΥΠΑΙΘΑ και από τους Σύμβουλους Εκπαίδευσης - «Επανεξετάστε τις διαδικασίες συγκρότησης Τμημάτων»
Σχολικοί σύμβουλοι: Αιφνίδιες αλλαγές όπως η συγχώνευση τμημάτων οδηγούν στο να κρίνονται υπεράριθμοι εκπαιδευτικοι, με αποτέλεσμα να μετακινούνται...
Συγχωνεύσεις: «Άδειασμα» του ΥΠΑΙΘΑ και από τους Σύμβουλους Εκπαίδευσης - «Επανεξετάστε τις διαδικασίες συγκρότησης Τμημάτων»
foto_education_pencils_molivia.jpg
Δημιουργία τμημάτων Νηπιαγωγείων - Δημοτικών σχολείων: Τι ισχύει – Το νομοθετικό πλαίσιο
Δημιουργία Τμημάτων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών σχολείων: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου
Δημιουργία τμημάτων Νηπιαγωγείων - Δημοτικών σχολείων: Τι ισχύει – Το νομοθετικό πλαίσιο
foto_education_pencils.jpg
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
Αρνήθηκε τον διαχωρισμό της τάξης 24 μαθητών σε δύο μικρότερα τμήματα – Είπε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης αλλά όχι...
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
ειδική αγωγή, μαρκαδόροι, παιδί, μαθητής
Πως μία εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας υπονομεύει την Ειδική Αγωγή
«Πουθενά δεν γίνεται λόγος για μη μείωση μαθητών ανά τμήμα όταν εφαρμόζεται υποστήριξη μαθητή ή μαθήτριας με Παράλληλη Στήριξη. Γίνεται σαφές, ότι με...
Πως μία εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας υπονομεύει την Ειδική Αγωγή
foto_education_2.jpg
Παράλληλη στήριξη: «Ελάχιστες οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών – Δεν εγκρίθηκε η κατάτμηση τάξης 46 μαθητών»
Δραματική έκκληση από τους γονείς για τους μαθητές που χρήζουν Παράλληλης Στήριξης – Η επιστολή τους στον Διευθυντή Περιφερειακής Διεύθυνσης...
Παράλληλη στήριξη: «Ελάχιστες οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών – Δεν εγκρίθηκε η κατάτμηση τάξης 46 μαθητών»
Σχολείο - Τάξη
Γυμνάσιο στην Καλαμαριά: «Τα παιδιά στριμώχνονται σε αίθουσες που κτίστηκαν με πρόβλεψη λειτουργίας του κτιρίου ως Δημοτικό»
«Θέλουμε σχολεία, όχι κονσέρβες» λένε οι γονείς – Θετική δέσμευση από τον Αλέξανδρο Κόπτση
Γυμνάσιο στην Καλαμαριά: «Τα παιδιά στριμώχνονται σε αίθουσες που κτίστηκαν με πρόβλεψη λειτουργίας του κτιρίου ως Δημοτικό»