Το περιστατικό βιαιοπραγίας καθηγητή των ΕΠΑΛ, σε μαθήτρια του σχολείου αντί να αποτελέσει ευκαιρία για προβληματισμό και συζήτηση, σχετικά με το θέμα της βίας στα σχολεία, λύθηκε με τον ποιο άκομψο τρόπο, με την άμεση απόλυση του καθηγητή, προς ικανοποίηση της κοινής γνώμης, για την άμεση αντίδραση του Υπουργείου.
Γράφει ο εκπαιδευτικός και Διευθυντής του 18ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου Αθανάσιος Γρίβας
Η χειροδικία σαν πράξη είναι κατακριτέα, όμως σαν εκπαιδευτικός μάχιμος 33 ετών έχω να παρατηρήσω κάποια θέματα
Γνωρίζουν άραγε γονείς και όσοι βρίσκονται εκτός σχολείου τι γίνεται κάθε μέρα στις τάξεις;
Ένας αναπληρωτής καθηγητής που ποιος ξέρει πόσα χρόνια περίμενε την τοποθέτηση του και από πόσα δυσπρόσιτα σχολεία πέρασε, δεν έχει καμία επιμόρφωση για να μπει στην τάξη πέρα κάποιων τυπικών σεμιναρίων, έτσι για να δικαιολογούμε την ύπαρξη των, και ρίχνεται ξαφνικά, πολλές φορές και στη μέση της χρονιάς μέσα σε ένα τμήμα σχολείου χωρίς κατάλληλα εφόδια διαχείρισης κρίσεων.
Η βιντεοσκόπηση του γεγονότος, που έγινε από άλλους μαθητές ήταν νόμιμη ή μήπως παράνομη; από πότε επιτρέπεται η βιντεοσκόπηση με οποιονδήποτε τρόπο από μαθητές;
Γιατί, αν και πολλές φορές έχει ζητηθεί δεν γίνεται ψυχιατρική εξέταση των μονίμων εκπαιδευτικών ανά 5ετία έστω, να φανούν τα αποτελέσματα που το επάγγελμα δημιουργεί στους εκπαιδευτικούς; ( ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ όπως ΕΔΩ , ΈΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ τους εξέταση από ψυχολόγο)
Αν δεν ήταν αναπληρωτής αλλά μόνιμος εκπαιδευτικός, θα είχε την ίδια αντιμετώπιση; η θα ξεκινούσαν οι ατελείωτες Ε.Δ.Ε; ( κάποιες για πλαστά πτυχία στελεχών εκπαίδευσης…..αργούν ακόμη)
Γιατί δεν ακούσαμε την άποψη του για αυτό τα απαράδεκτο φυσικά από μέρους του περιστατικό: Πώς κρίθηκε χωρίς να ακουστεί έστω η άποψη του;
Τα παιδιά των 16-17 ετών, αγανακτισμένα του έσπασαν και του αναποδογύρισαν το αυτοκίνητο. Αλήθεια είναι βία αυτό ή δικαιολογημένη αγανάκτηση;
Πάντα οι εκπαιδευτικοί έχουν άδικο και για αυτό δεν τους ακούμε;
Tι γίνεται με τη βία που ασκούν οι γονείς των μαθητών σε εκπαιδευτικούς...
Μπορεί κάποιος να μας πει, τρόπους αντιμετώπισης προβατικής συμπεριφοράς 23 εφήβων σε ένα τμήμα από έναν υπεύθυνο καθηγητή;
Αλήθεια τι αντισταθμιστικά μέτρα έχουν ληφθεί για την επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών;
Θα μπορούσαν αυτά τα παιδιά σε άλλους χώρους μέρη να ονομάζονταν μπαχαλάκηδες ή αναρχικά στοιχεία και να ξεμπερδεύαμε;
Δυστυχώς, χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία, να ψάξουμε τα αίτια της βίας που αφού εξαπλώνεται γρήγορα στην κοινωνία, έχει εισβάλει και στα σχολεία.
Χάθηκε η ευκαιρία να αποδοθούν ευθύνες, σε πολλούς.
Εύχομαι, όχι σκόπιμα.
ΦΟΒΆΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΡΙΒΑΣ Δ/ΝΤΗΣ 18 Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη