Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τη νεότερη εγκύκλιο του Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ κ.Αλ. Κόπτση περί αξιολόγησης

Να αποσυρθεί εδώ και τώρα "η νέα κατάπτυστη εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ" που υπέγραψε ο γενικός του γραμματέας κ.Αλ.Κόπτσης επιχειρώντας -για ακόμα μια φορά- να πιέσει όσους εκπαιδευτικούς αντιδρούν, να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση με τους όρους που θέτει το Υπουργείο, ζητά και η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

"Άραγε ποια εναγώνια ανάγκη κινητοποίησε το ΥΠΑΙΘ και εξέδωσε μια τέτοια εγκύκλιο, αφού η πολιτική ηγεσία ακούραστα προσπαθεί νυχθημερόν να μας πείσει πως η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας προχωρά κανονικά; Είναι φανερό πως τα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια δεν προχωρούν ανεμπόδιστα! Και το έγγραφο αυτό, όπως και τα προηγούμενα, αποδεικνύει τον φόβο τους, αφού διαπιστώνουν ότι η αντίσταση και η ανυπακοή στην αξιολόγηση είναι εδώ! ", αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί και τονίζουν:

"Δεν τρομοκρατούμαστε – Υπερασπίζουμε το Δημόσιο Δωρεάν σχολείο. Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση! Όλοι με την απεργία αποχή των 16 πρωτοβάθμιων σωματείων, ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ"

Όλη η ανακοίνωση

Βρισκόμαστε 3 μήνες μετά την έναρξη των σχολείων και, ενώ το πρόβλημα των κενών σε εκπαιδευτικούς παραμένει εκρηκτικό, οι εκπαιδευτικοί έχουν γίνει πολυεργαλεία και φορτώνονται με πολλές ώρες υπερεργασίας, ο αυταρχισμός στα σχολεία έχει ξεπεράσει κάθε όριο, οι κάθε είδους εξετάσεις (P.I.S.A., τράπεζα θεμάτων, πανελλαδικές με Ε.Β.Ε) λειτουργούν ως δαμόκλεια σπάθη για μαθητ(ρι)ες και εκπαιδευτικούς, η διαχείριση της πανδημίας αποδεικνύεται φονική, το ΥΠΑΙΘ επανέρχεται με νέες απειλές.

Συγκεκριμένα, στις 17/12/2021 το ΥΠΑΙΘ απέστειλε πίνακες σε όλες τις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) της χώρας με τα σχολεία που δεν ανάρτησαν είτε την αποτίμηση της περσινής σχολικής χρονιάς είτε τον προγραμματισμό της φετινής. Την ίδια στιγμή, ζητάει από τους Διευθυντές/ριες και Προϊσταμένους/ες των συγκεκριμένων σχολικών μονάδων να αιτιολογήσουν τους λόγους που δεν ανάρτησαν τα κείμενα και επιπλέον να αποστείλουν τα πρακτικά των Συλλόγων Διδασκόντων απευθείας στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ!! Τέλος, απαιτεί από τις ΠΔΕ να αποστείλουν στο ΥΠΑΙΘ όλα τα έγγραφα με βάση τα οποία ορίστηκαν οι συγκεκριμένοι Διευθυντές/ριες και Προϊστάμενοι/ες, προφανώς για να απειλήσει ότι θα ενεργοποιήσει τις τιμωρητικές διατάξεις του ν. 4823/2021.

Άραγε ποια εναγώνια ανάγκη κινητοποίησε το ΥΠΑΙΘ και εξέδωσε μια τέτοια εγκύκλιο, αφού η πολιτική ηγεσία ακούραστα προσπαθεί νυχθημερόν να μας πείσει πως η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας προχωρά κανονικά; Είναι φανερό πως τα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια δεν προχωρούν ανεμπόδιστα! Και το έγγραφο αυτό, όπως και τα προηγούμενα, αποδεικνύει τον φόβο τους, αφού διαπιστώνουν ότι η αντίσταση και η ανυπακοή στην αξιολόγηση είναι εδώ! Αντιλαμβάνονται ότι ένας βασικός κρίκος της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής τους, όπως είναι αυτός που φέρει τον μανδύα της αξιολόγησης, έχει δεχθεί σοβαρό πλήγμα στη συνείδηση των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας. Γι’ αυτό το λόγο επιχειρούν ξανά να τρομοκρατήσουν τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων.

Έχει γίνει καθαρό όλο το προηγούμενο διάστημα ότι:

Οι εκπαιδευτικοί δεν αποδέχονται να μετράνε την αποτελεσματικότητα του σχολείου με την ικανότητά τους να καλύπτουν τα κενά χωρίς προσλήψεις, διαλύοντας τα προγράμματα και τα διδακτικά αντικείμενα.

Οι εκπαιδευτικοί δεν αποδέχονται να στερούν από τα παιδιά τα μορφωτικά δικαιώματα που δικαιούνται και τα οποία η κάθε Κεραμέως, ο κάθε Κόπτσης και η κυβέρνηση της ΝΔ θέλουν να βάλουν στην κλίνη του Προκρούστη για να επιβάλουν το μοντέλο του σχολείου της αγοράς, που θα είναι φτηνό και πειθαρχημένο.

Οι εκπαιδευτικοί δεν αποδέχονται να γίνουν επαίτες και να αναζητούν χορηγούς για να λειτουργήσουν στοιχειωδώς τα σχολεία τους.

Το Υπουργείο Παιδείας, αντί να απειλεί και να τρομοκρατεί, θα όφειλε να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, με τη θωράκισή τους από την πανδημία και όχι να τα μετατρέπει σε εστίες υπερμετάδοσης. Να καλύψει τα κενά σε εκπαιδευτικούς, να πάρει μέτρα για σχολικές υποδομές πριν θρηνήσουμε θύματα, να ασχοληθεί με μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που οξύνονται και ξεσπούν βίαια μέσα στα σχολεία. Δυστυχώς, η κυβερνητική αντιεκπαιδευτική πολιτική ρίχνει λάδι στη φωτιά των προβλημάτων, στα Πανεπιστήμια ήδη έχουν συνδέσει το 20% της χρηματοδότησης με την αξιολόγηση, ενώ προωθούν την τοποθέτηση manager από το χώρο των επιχειρήσεων στη θέση των Πρυτάνεων. Την ίδια στιγμή στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς που, εδώ και δύο χρόνια, δίνουν μάχη για να κρατήσουν όρθια τα σχολεία.

Αυτοί λοιπόν πρέπει να απολογηθούν στους μαθητές/τριες, στους γονείς και στους/στις εκπαιδευτικούς για την καταστροφική τους πολιτική που θέλουν να επιβάλουν δια ροπάλου. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση συνεχίζεται με 16 Πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που έχουν κηρύξει νόμιμα απεργία αποχή από την αξιολόγηση και δεν έχει γίνει προσφυγή στα Δικαστήρια για την κήρυξή της ως παράνομης. Παρά τις προσπάθειές τους το δικαίωμα στην απεργία δεν έχει καταργηθεί ακόμα. Με αγώνες και με αίμα εργατικό έχει κατοχυρωθεί στο Σύνταγμα και προστατεύεται. Το μήνυμά μας είναι καθαρό: Οι εκπαιδευτικοί δεν εκβιαζόμαστε! Στηρίζουμε περήφανα την επιλογή μας να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο και τα παιδιά!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους και τους συλλόγους διδασκόντων

  • Να συνεχίζουμε αποφασιστικά την απεργία αποχή και απέχουμε από τα σχέδια δράσης στις συνεδριάσεις που θα γίνουν μέχρι 12/1 (είναι η προθεσμία για να καταθέσουν οι Συντονιστές των ομάδων το Α΄ μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης του Σχεδίου Δράσης - «Σχεδιασμός της Δράσης»).

  • Να διευρύνουμε τη συμμετοχή στην απεργία αποχή - καλούμε τους/τις συναδέλφους/ισσες των οποίων τα σχολεία έχουν μπει στην αξιολόγηση να ξεκινήσουν τώρα απεργία αποχή και να μην συνεχίσουν τη διαμόρφωση σχεδίων δράσης.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ και τα 16 πρωτοβάθμια σωματεία που προχωράμε με απεργία αποχή θα υπερασπίσουμε και θα στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις, νομικά και οικονομικά κάθε Σύλλογο Διδασκόντων, διευθυντές/ντριες, συντονιστές/ριες ομάδων δράσης, τους εκπαιδευτικούς που με απεργία αποχή δε συμμετέχουν στην αξιολόγηση γιατί αντιστέκονται στα σχέδια για τη διάλυση του δημόσιου σχολείου.

Η ΟΛΜΕ οφείλει να δηλώσει με πολιτική της απόφαση ότι θα μπει μπροστά και θα υπερασπίσει κάθε συνάδελφο/ισσα που δε συμμετέχει στην αξιολόγηση, με όποιο τρόπο και με όποιο ρόλο και να ξεκαθαρίσει ότι κάθε ενέργεια εναντίον συναδέλφων/ισσών θα λογιστεί και θα αντιμετωπιστεί συλλογικά ως ενέργεια ενάντια στο εκπαιδευτικό και το συνδικαλιστικό κίνημα. Να καταγγείλει τον αυταρχικό κατήγορο του Υπουργείου Παιδείας και τη νέα εγκύκλιο τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών του Κόπτση. Να υπερασπιστεί έμπρακτα το δικαίωμα στην απεργία με την κήρυξη νέας απεργίας αποχής και από την ΟΛΜΕ.

Κάθε απόπειρα τρομοκράτησης είναι έωλη και θα πέσει στο κενό!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lipos_0.jpg
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
Για όσους επιθυμούν να αδυνατίσουν «με ασφάλεια», αυτές είναι ορισμένες τροφές που μπορεί να βοηθήσουν στην καύση του λίπους της κοιλιάς
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα