sxoleia-ekpaideusi-mathites
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME NEWS
Εκπαιδευτικοί Κυκλάδων: «Για άλλη μια φορά γινόμαστε μάρτυρες των ιδεοληπτικών εμμονών και επιλογών των καθ' ύλην αρμόδιων κυβερνητικών αξιωματούχων, αφού τα σχολεία θα επαναλειτουργήσουν σχεδόν με τον ίδιο τρόπο που έκλεισαν»

Δριμεία κριτική στους χειρισμούς της κυβέρνησης για το άνοιγμα των σχολείων ασκούν οι εκπαιδευτικοί των Κυκλάδων.

Με κοινή ανακοίνωση, την οποία συνυπογράφουν οι σύλλογοι εκπαιδευτικών Άνδρου, Κέας, Κύθνου και Σερίφου «Θεόφιλος Καΐρης», Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων, Πάρου –Αντιπάρου «Π. Καλλιέρος, Σύρου – Τήνου – Μυκόνου, Θήρας και Νήσων, κατηγορούν τη κυβέρνηση ότι άφησε ανοχύρωτα σχολεία εν μέσω του τέταρτου κύματος πανδημίας. 

«Όχι μόνο δεν υπήρξε δυο χρόνια τώρα η παραμικρή προσπάθεια για την αραίωση των μαθητών στις τάξεις» αναφέρουν «αλλά αυξήθηκε ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα και επιβλήθηκαν συγχωνεύσεις. Επιπλέον η κυβέρνηση εμμένει στο ανεύθυνο, αντιεπιστημονικό και άκρως επικίνδυνο 50 % +1 ως αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων για να κλείσει το τμήμα».

«Δηλώνουμε για άλλη μια φορά πως επιδίωξή μας είναι τα σχολεία να παραμείνουν ανοιχτά, αλλά ταυτόχρονα και ασφαλή για όλη τη σχολική κοινότητα, για αυτό καλούμε το Υπουργείο , έστω και την ύστατη ώρα να λάβει τα αναγκαία μέτρα για τη λειτουργία των σχολείων». 

Η ανακοίνωση: 

Παρακολουθούμε με έντονο προβληματισμό και ανησυχία τις ανακοινώσεις του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης για την επαναλειτουργία των σχολείων μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές. 

Κάθε αντικειμενικός και λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος, παρατηρώντας την εκτόξευση της μεταδοτικότητας και των κρουσμάτων, εν αναμονή μάλιστα της κορύφωσης του 5ου πανδημικού κύματος, θα περίμενε επιτέλους τη λήψη των αναγκαίων μέτρων προστασίας των πολιτών και φυσικά της σχολικής κοινότητας. Δυστυχώς,όμως, για άλλη μια φορά γινόμαστε μάρτυρες των ιδεοληπτικών εμμονών και επιλογών των καθ' ύλην αρμόδιων κυβερνητικών αξιωματούχων , αφού τα σχολεία θα επαναλειτουργήσουν απ' τις 10 Γενάρη, σχεδόν με τον ίδιο τρόπο που έκλεισαν.

o Γιατί το ένα επιπλέον self test για την πρώτη μόνο μάλιστα εβδομάδα κι η διενέργεια διαγνωστικών τεστ από όλους, αν υπάρξει κρούσμα, από μόνα τους αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό για να αντιμετωπίσουν τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό νέων μολύνσεων και τον κίνδυνο ασφυξίας των νοσοκομείων, που εδώ και δύο χρόνια λειτουργούν πάνω απ' το κόκκινο. Γιατί τα δύο αυτά χρόνια, όχι μόνο δεν έχει γίνει μια σοβαρή προσπάθεια ενίσχυσης των δημόσιων δομών , αλλά παρατηρείται περαιτέρω συρρίκνωση - εξορθολογισμός αποκαλείται - και αποδυνάμωσή τους (ανυπαρξία πρωτοβάθμιας περίθαλψης, τεράστιες ελλείψεις προσωπικού, συνεχή υποχρηματοδότηση, ελλειμματικές ΜΕΘ, συγχωνεύσεις) !

o Γιατί παρά τις εκκλήσεις και προτάσεις του εκπαιδευτικού και γονεϊκού κινήματος , αλλά και της επιστημονικής κοινότητας , όχι μόνο δεν υπήρξε δυο χρόνια τώρα η παραμικρή προσπάθεια για την αραίωση των μαθητών στις τάξεις, αλλά αυξήθηκε ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα και επιβλήθηκαν συγχωνεύσεις.

o Επιπλέον η κυβέρνηση εμμένει στο ανεύθυνο , αντιεπιστημονικό και άκρως επικίνδυνο 50 % +1 ως αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων για να κλείσει το τμήμα , παρά τις έντονες διαφωνίες πολλών ειδικών επιστημόνων, οι οποίοι τονίζουν πως τα σχολεία είναι τεράστιες εστίες διασποράς , αλλά και αντίθετα απ' την ευρωπαϊκή πρακτική πολλών χωρών που προβαίνουν στο κλείσιμο του τμήματος ακόμα κι απ' το πρώτο κρούσμα.

o  Αξιοπαρατήρητο είναι και το όψιμο ενδιαφέρον της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ για τη " δια ζώσης" εκπαιδευτική διαδικασία, το παιδαγωγικό - ψυχολογικό κλίμα και τα εμφανώς καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα που συντελούνται στον φυσικό χώρο των μαθητών, τα σχολεία. Προφανώς και συμφωνούμε με αυτή τη μεταστροφή και ελπίζουμε να μην υποκρύπτει τακτικισμούς, όμως συνάμα δεν μπορούμε να λησμονήσουμε τον καθολικό και προπαγανδιστικό τρόπο επιβολής της τηλεκπαίδευσης , τον ρόλο των συστημικών ΜΜΕ, τον αυτοθαυμασμό του ΥΠΑΙΘ για το μέγεθος και τη σπουδαιότητα του εγχειρήματος και τις μόλις προ λίγων μηνών κυβερνητικές δηλώσεις για δήθεν ισοδυναμία της με τη "ζωντανή" εκπαιδευτική διαδικασία.

o Είναι επίσης προφανές πως σε περίπτωση που κλείσουν τα σχολεία και κληθούμε να παρέχουμε τηλεκπαίδευση, θα ζητήσουμε απ' όλες και όλους τις/τους συναδέλφους μας αυτό να γίνει αποκλειστικά στον χώρο του σχολείου, με τα μέσα που διαθέτει το κάθε σχολείο.

Δηλώνουμε για άλλη μια φορά πως επιδίωξή μας είναι τα σχολεία να παραμείνουν ανοιχτά, αλλά ταυτόχρονα και ασφαλή για όλη τη σχολική κοινότητα, για αυτό καλούμε το Υπουργείο , έστω και την ύστατη ώρα να λάβει τα ακόλουθα αναγκαία μέτρα:

·Μείωση του αριθμού των μαθητών , με ανώτερο 12-15 μαθητές ανάλογα με τα τ.μ. των αιθουσών , αξιοποιώντας όλους τους τρόπους για την πραγματοποίηση ενός τέτοιου σχεδιασμού (πχ εύρεση διαθέσιμων νέων αιθουσών, εκ περιτροπής λειτουργία ). 

·Σοβαρή επιδημιολογική επιτήρηση και ιχνηλάτηση με μαζικά επαναλαμβανόμενα και δωρεάν τεστ με την ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία για όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς, αλλά και σε όλους τους εργασιακούς χώρους.

·Κατάργηση του σημερινού πρωτοκόλλου που απαιτεί 50%+1 για να κλείσει ένα τμήμα. Να κλείνει με πολύ λιγότερα κρούσματα με βάση τις θέσεις του υγειονομικού κινήματος (π.χ. 3 κρούσματα όπως πέρσι).

·Επιπλέον μέτρα για το αερισμό των αιθουσών. Λιγότερος χρόνος παραμονής στις τάξεις. 

·Χορήγηση δωρεάν ασφαλών μασκών σε όλες/όλους.

·Άδειες ειδικού σκοπού για όλους τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και άδειες επαπειλούμενης κύησης για τις αναπληρώτριες έγκυες οι οποίες στη συνθήκη αυτή εκτίθενται σε άμεσο κίνδυνο.

·Προσλήψεις ΤΩΡΑ για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών.

·Μαζικές προσλήψεις/μονιμοποιήσεις προσωπικού καθαριότητας και εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα.

·Έκτακτη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών με σκοπό την εξασφάλιση όλων απαραίτητων υλικών καθαρισμού, ατομικής υγιεινής κ.τ.λ. και την κάλυψη των τεράστιων αναγκών που έχουν δημιουργηθεί όλο αυτό το διάστημα.

·Ανασυγκρότηση της ύλης σε όλες τις βαθμίδες για την κάλυψη των μορφωτικών ελλειμάτων και των ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών/τριών. Όλες οι αντισταθμιστικές δομές σε πλήρη λειτουργία, με ενισχυτική διδασκαλία σε κάθε σχολείο.

·Πολλαπλασιασμός των σημείων που ο ΕΟΔΥ πραγματοποιεί δωρεάν τεστ και χρονική επέκταση της διαδικασίας, με στόχο την ουσιαστική ιχνηλάτηση και το σπάσιμο της αλυσίδας μετάδοσης.

·Μέτρα για την πρόληψη της διασποράς στα εκκολαπτήρια της επιδημίας. Μέτρα προστασίας στους χώρους δουλειάς , πύκνωση των δρομολογίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στις σχολικές μεταφορές και αποφυγή συνωστισμού.

·Σημαντική ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας και γενικότερα του ΕΣΥ που ασφυκτιά, με όλα τα αιτήματα των μαχόμενων υγειονομικών (γιατρούς, ΜΕΘ, νοσοκομεία, εξοπλισμό). Επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας, χωρίς αποζημίωση, στη μάχη της πανδημίας.

·Μονιμοποίηση χωρίς όρους και προϋποθέσεις επικουρικών – συμβασιούχων. Κατάργηση του απαράδεκτου μέτρου της αναστολής εργασίας των ανεμβολίαστων υγειονομικών.

·Ναι στον μαζικό εμβολιασμό, Όχι στην υποχρεωτικότητα, στους εκβιασμούς, τις απειλές, τις απαγορεύσεις, τις απολύσεις, τις αναστολές εργασίας. Όχι στη συνεχιζόμενη οικονομική αφαίμαξη των ανεμβολίαστων συναδέλφων.  Θα προστατεύσουμε κάθε συνάδελφο/ισσα.

Καλούμε όλα τα εκπαιδευτικά σωματεία, τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες και τους συλλόγους γονέων σε διαρκή αγωνιστική δράση και συντονισμό , με πρόταγμα την υπεράσπιση της υγείας και της μόρφωσης!

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα