τηλεκπαίδευση
ΔΟΕ: «Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αντί να παραδεχτεί την απουσία των προϋποθέσεων για την πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης κάτω από τόσο αντίξοες συνθήκες, επιχειρεί να εμφανίσει τους εκπαιδευτικούς ως υπεύθυνους γι’ αυτό»

Την υποκρισία και τον αυταρχισμό του υπουργείου Παιδείας που, μετά από το χιονιά που παρέλυσε τα πάντα, επιμένει, ακόμα και με προφορικές οδηγίες να πιέζει εκπαιδευτικούς να κάνουν τηλεκπαίδευση από τα σπίτια τους, παριστάνοντας ότι αγνοεί πως για να κάνουν τα μέλη μιας οικογένειας τηλεργασία και τηλεκπαίδευση θα πρέπει να διαθέτουν…οικιακό εργαστήριο πληροφορικής, καταγγέλει για ακόμα μια φορά η Διδασκαλική Ομοσπονδία.

Η ΔΟΕ κάνει λόγο για «αυταρχισμό και αποποίηση ευθυνών από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. που αντί να φροντίσει να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια, για την άμεση επισκευή όποιων ζημιών μπορεί να έχουν γίνει σ’ αυτά, την εξασφάλιση της θέρμανσης κ.τ.λ., αναζητά ενόχους όπου δεν έγινε τηλεκπαίδευση αποκλειστικά και μόνο μεταξύ των εκπαιδευτικών»

Όλη η ανακοίνωση της ΔΟΕ

Τη στιγμή που μεγάλοι νομοί της χώρας βρέθηκαν, εξ αιτίας της βαριάς κακοκαιρίας και της απόλυτης αποτυχίας διαχείρισης της κατάστασης από την κυβέρνηση, σε καθεστώς γενικής αργίας, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. παριστάνει ότι σε αυτές τις περιοχές όλα βαίνουν καλώς, η πρόσβαση στις σχολικές μονάδες είναι ασφαλής παρά τον παγετό, ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν τηλεκπαίδευση από το σπίτι τους ακόμη κι αν δεν έχουν ρεύμα ή δίκτυο που να μένει σταθερό. Παριστάνει ότι δεν γνωρίζει πως για να κάνουν τα μέλη μιας οικογένειας τηλεργασία και τηλεκπαίδευση θα πρέπει να διαθέτουν…οικιακό εργαστήριο πληροφορικής.

Υπενθυμίζουμε ότι στην παρ. 3 του άρθρου 4 της 111525/ΓΔ4/10-9-2021 Υ.Α. για την τηλεκπαίδευση, αναγράφεται «Εκπαιδευτικοί οι οποίοι/ες δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ταμπλέτα ή έξυπνο τηλέφωνο και εξ αυτού του λόγου αδυνατούν να παράσχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υποχρεούνται να προσέρχονται κατά τις ώρες διδασκαλίας τους στις σχολικές μονάδες…». Πώς μπορεί να γίνει αυτό όταν η πρόσβαση στις σχολικές μονάδες είναι αδύνατη ή/και επικίνδυνη; Σε περίπτωση ατυχήματος ποιος θα φέρει την ευθύνη όταν τα σχολεία, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, είναι κλειστά και οι συστάσεις της Πολιτικής Προστασίας για την αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων ρητές;

Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. εμμένοντας στην τακτική της επικοινωνιακής ωραιοποίησης των λαθών της αντί να παραδεχτεί την απουσία των προϋποθέσεων για την πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης κάτω από τόσο αντίξοες συνθήκες επιχειρεί να εμφανίσει τους εκπαιδευτικούς, για μια ακόμη φορά, ως υπεύθυνους γι’ αυτό. Ζητά με προφορικές οδηγίες να δηλώσουν οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων ποιοι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν τηλεκπαίδευση, λες και δεν πρόκειται για τους ίδιους εκπαιδευτικούς που μόνοι τους στήριξαν τους μαθητές με την τηλεκπαίδευση στην πανδημία.

Αυταρχισμός και αποποίηση ευθυνών από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. που αντί να φροντίσει να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια, για την άμεση επισκευή όποιων ζημιών μπορεί να έχουν γίνει σ’ αυτά, την εξασφάλιση της θέρμανσης κ.τ.λ., αναζητά ενόχους όπου δεν έγινε τηλεκπαίδευση αποκλειστικά και μόνο μεταξύ των εκπαιδευτικών. Εκπαιδευτικών, από τους χαμηλότερα αμειβόμενους στην Ευρώπη, τους οποίους η κυβέρνηση αντιμετωπίζει ως υπαλλήλους β΄ κατηγορίας αφού με τον νόμο 4807/21 θεσμοθέτησε την υποχρέωση της Πολιτείας να παρέχει τον απαραίτητο τηλεπικοινωνιακό και τεχνολογικό εξοπλισμό για τηλεργασία σε όλες τις κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων εξαιρώντας από τη ρύθμιση αυτή μόνον αυτούς. Μάλιστα, με την απόφαση για εφάπαξ χορήγηση ποσού 200 € για την αγορά εξοπλισμού, το οποίο είναι προφανές ότι δεν επαρκεί, ουσιαστικά αποδέχεται ότι οι εκπαιδευτικοί δεν διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό που απαιτείται να έχουν…

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απαιτεί από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να ανακαλέσει άμεσα την αυταρχική οδηγία και να φροντίσει, έμπρακτα, για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες