Να ενταχθούν στους αξιολογικούς πίνακες διορισμών οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν πιστοποίηση επιμόρφωσης σε σεμινάρια 400 ωρών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ζητούν 39 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με ερώτηση που κατέθεσαν στο Βουλή προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.
Στην ερώτησή τους, οι βουλευτές σημειώνουν μεταξύ άλλων ότι «καθίσταται εύλογη και δικαιολογημένη η ύπαρξη ειδικής μέριμνας για την κατηγορία των προαναφερθέντων εκπαιδευτικών, ώστε τα ετήσια σεμινάρια επιμόρφωσης στην ΕΑΕ από Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα, που εποπτεύεται από το υπουργείο Παιδείας, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 4589/2019, να αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα προβλεπόμενα στην υποπερ. ιι’ της περίπτ. α’ του άρθρου 57, στην υποπερ. ιι’ της περίπτ. α’ της παρ. 1 και στην υποπερ. αα’ της περίπτ. β’ της παρ. 4 του άρθρου 58 του ν. 4589/2019, και μάλιστα άμεσα προτού δημοσιευτεί η προκήρυξη για τους νέους αξιολογικούς πίνακες στην Ε.Α.Ε., όπως εύλογα αναμένονται».
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρωτούν τη Νίκη Κεραμέως: «Προτίθεται να προβεί άμεσα σε κάθε απαραίτητη ενέργεια, όπως σε νομοθετική πρωτοβουλία, ώστε τα ετήσια σεμινάρια επιμόρφωσης στην ΕΑΕ από Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα, που εποπτεύεται από το υπουργείο Παιδείας, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 4589/2019, να αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα προβλεπόμενα;».
Υπενθυμίζεται ότι επιμορφούμενοι έστειλαν επιστολή στη Νίκη Κεραμέως σχετικά με το ζήτημα.
Η ερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ:
Ερώτηση
Προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα: Να ενταχθούν στους αξιολογικούς Πίνακες Διορισμών οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν πιστοποίηση επιμόρφωσης σε σεμινάρια 400 ωρών στην Ε.Α.Ε
Με το ν. 4589/2019 εισήχθηκε νέο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών στην γενική εκπαίδευση και Ε.Α.Ε. με αξιολογικά κριτήρια. Αν και ο νομοθέτης είναι ελεύθερος να καθορίζει το ουσιαστικό περιεχόμενο των κριτηρίων πρόσβασης σε δημόσιες θέσεις έχοντας την ευχέρεια ακόμη και να μεταβάλλει τους προϊσχύοντες κανόνες δικαίου και οι ρυθμίσεις του ν. 4589/2019 εισήχθησαν κατά τρόπο απρόσωπο και αντικειμενικό, υπάρχουν έντονες διαμαρτυρίες εκπαιδευτικών σχετικά με τα σεμινάρια επιμόρφωσης - εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. είτε ως μοριοδοτούμενο κριτήριο για τους αξιολογικούς πίνακες στην γενική εκπαίδευση ή στην Ε.Α.Ε. είτε ως απαιτούμενο προσόν ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα της Ε.Α.Ε.. Συγκεκριμένα πτυχιούχοι εκπαιδευτικοί, που είχαν παρακολουθήσει πριν την έναρξη ισχύος του ν.4589/2019 ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή συνολικής διάρκειας 400 ωρών λαμβάνοντας σχετικό πιστοποιητικό, εντάχθηκαν στους κλάδους εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε., όπως αυτοί συστάθηκαν με το άρθρο 19§1 περίπτ. δ΄ του ν. 3699/2008, και εντάσσονταν μέχρι τη ψήφιση του ν. 4589/19 στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων.
Ακολούθως, καθίσταται εύλογη και δικαιολογημένη η ύπαρξη ειδικής μέριμνας για την κατηγορία των προαναφερθέντων εκπαιδευτικών, ώστε τα ετήσια σεμινάρια επιμόρφωσης στην ΕΑΕ από Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα, που εποπτεύεται από το υπουργείο Παιδείας, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 4589/2019, να αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα προβλεπόμενα στην υποπερ. ιι’ της περίπτ. α’ του άρθρου 57, στην υποπερ. ιι’ της περίπτ. α’ της παρ. 1 και στην υποπερ. αα’ της περίπτ. β’ της παρ. 4 του άρθρου 58 του ν. 4589/2019, και μάλιστα άμεσα προτού δημοσιευτεί η προκήρυξη για τους νέους αξιολογικούς πίνακες στην Ε.Α.Ε., όπως εύλογα αναμένονται.
Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω,
Ερωτάται η αρμόδια υπουργός:
Προτίθεται να προβεί άμεσα σε κάθε απαραίτητη ενέργεια, όπως σε νομοθετική πρωτοβουλία, ώστε τα ετήσια σεμινάρια επιμόρφωσης στην ΕΑΕ από Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα, που εποπτεύεται από το υπουργείο Παιδείας, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 4589/2019, να αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα προβλεπόμενα στην υποπερ. ιι’ της περίπτ. α’ του άρθρου 57, στην υποπερ. ιι’ της περίπτ. α’ της παρ. 1 και στην υποπερ. αα’ της περίπτ. β’ της παρ. 4 του άρθρου 58 του ν. 4589/2019;
Οι ερωτώντες βουλευτές
- Φίλης Νίκος
- Τζούφη Μερόπη
- Αβραμάκης Λευτέρης
- Αγαθοπούλου Ειρήνη
- Αλεξιάδης Τρύφων
- Αναγνωστοπούλου Σία
- Αυλωνίτης Αλέξανδρος
- Βαγενά Άννα
- Βαρδάκης Σωκράτης
- Βαρεμένος Γιώργος
- Βέττα Καλλιόπη
- Γκαρά Νατάσα
- Γκιόλας Γιάννης
- Δρίτσας Θοδωρής
- Ζεϊμπέκ Χουσεΐν
- Ηγουμενίδης Νίκος
- Θραψανιώτης Μανόλης
- Καλαματιανός Διονύσης
- Κασιμάτη Νίνα
- Κόκκαλης Βασίλης
- Λάππας Σπύρος
- Μάλαμα Κυριακή
- Μαμουλάκης Χάρης
- Μάρκου Κώστας
- Μπάρκας Κώστας
- Μωραΐτης Θάνος
- Ξανθόπουλος Θεόφιλος
- Ξανθός Ανδρέας
- Παπαδόπουλος Σάκης
- Παπανάτσιου Κατερίνα
- Πέρκα Θεοπίστη
- Πούλου Γιώτα
- Σκουρλέτης Πάνος
- Σκουρολιάκος Πάνος
- Συρμαλένιος Νίκος
- Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
- Φάμελλος Σωκράτης
- Φωτίου Θεανώ
- Χαρίτου Δημήτρης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη