mathites-pliroforiki
Η πιλοτική φάση της έρευνας ICILS 2023 στη χώρα μας, θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο του 2022 και θα συμμετάσχουν τα 38 δημόσια και ιδιωτικά Γυμνάσια. Σε κάθε ένα από τα σχολεία θα πάρει μέρος τουλάχιστον ένα τμήμα της Β΄ τάξης Γυμνασίου

Με έγγραφο της υφυπουργού Παιδείας κ.Ζέττας Μακρή, ενημερώνονται τα σχολεία για την διεξαγωγή της πιλοτικής φάσης της Διεθνούς Μελέτης για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και τους Υπολογιστές - ICILS 2023.

Η μελέτη

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) έχει αναλάβει την ευθύνη διεξαγωγής της Διεθνούς Μελέτης για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και τους Υπολογιστές - ICILS 2023, που πραγματοποιείται ανά πέντε περίπου χρόνια υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ένωσης για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης (ΙΕΑ - International Association for the Evaluation of Educational Achievement). Η ΙΕΑ είναι ένας ανεξάρτητος διεθνής οργανισμός, ο οποίος, για περισσότερα από 50 έτη, συνεργάζεται με εθνικά ερευνητικά κέντρα και κρατικές υπηρεσίες για τη διεξαγωγή εθνικών μελετών με σκοπό την έρευνα, την κατανόηση και τη βελτίωση της εκπαίδευσης παγκοσμίως.

Η έρευνα ICILS 2023 διεξάγεται σε 30 περίπου χώρες και διερευνά τρόπους με τους οποίους οι μαθητές και οι μαθήτριες αναπτύσσουν τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και τους Υπολογιστές (CIL), με σκοπό να υποστηρίξει την ικανότητά τους να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής.

Η πιλοτική φάση της έρευνας ICILS 2023 στη χώρα μας, θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο του 2022 και θα συμμετάσχουν τα 38 δημόσια και ιδιωτικά Γυμνάσια του συνημμένου πίνακα κύριων σχολείων. Σε κάθε ένα από τα σχολεία θα πάρει μέρος τουλάχιστον ένα τμήμα της Β΄ τάξης Γυμνασίου

Ο πίνακας με τα τα 38 σχολεία

1.jpg
2.jpg

Τα σχολεία έχουν επιλεγεί με τυχαία δειγματοληψία. Η συμμετοχή των σχολικών μονάδων στην έρευνα είναι υποχρεωτική. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να γίνει αντικατάσταση ενός σχολείου με κάποιο από τα αναπληρωματικά του αντίστοιχου συνημμένου πίνακα. Το βασικό μέρος της έρευνας αποτελείται από ένα Τεστ (2 ενοτήτων) και ένα Ερωτηματολόγιο Μαθητή/-ήτριας, και διαρκεί συνολικά δύο (2) ώρες. Θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά στα Σχολικά Εργαστήρια Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών των αντίστοιχων σχολείων, σε μία ή περισσότερες ημέρες, ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών/-τριών του τμήματος που θα επιλεγεί τυχαία και τον αριθμό των διαθέσιμων υπολογιστών.

Κάθε μαθητής/-ήτρια θα συμπληρώσει το Τεστ και το Ερωτηματολόγιο στον υπολογιστή, χρησιμοποιώντας φυλλομετρητή (browser) μέσω διαδικτύου. Στο πλαίσιο της έρευνας, Ερωτηματολόγιο θα συμπληρώσουν επίσης ο/η Διευθυντής/-ύντρια του σχολείου, ο/η Υπεύθυνος/-η ΤΠΕ του σχολείου και όλοι οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στη Β΄ τάξη Γυμνασίου

Οι υπολογιστές που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να έχουν τις ελάχιστες απαιτούμενες προδιαγραφές και να πιστοποιηθούν για την καταλληλότητά τους σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο συνημμένο 3. Προδιαγραφές Υπολογιστών – Διαγνωστικός Έλεγχος. Εάν κάποια σχολεία δεν έχουν την απαιτούμενη υποδομή, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης μέσω των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλείται να διευκολύνει σχετικά τα σχολεία αρμοδιότητάς της. Εναλλακτικά, και εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες, μπορεί να τους παραχωρηθεί κατάλληλο εργαστήριο από συστεγαζόμενο ή γειτονικό σχολείο Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή οποιοσδήποτε άλλος χώρος κριθεί ενδεδειγμένος.

Συγκεκριμένα, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καλούνται:

1) Να ορίσουν αρμοδίους υπαλλήλους στην Υπηρεσία τους καθώς και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους, οι οποίοι θα διαχειρίζονται τα αιτήματα των σχολείων αρμοδιότητάς τους, σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν τεχνικό πρόβλημα 3 στη διεξαγωγή της έρευνας, και θα μεσολαβούν για την εξεύρεση κατάλληλου εξοπλισμού ή/και χώρου.

2) Να επικοινωνήσουν με τα σχολεία του δείγματος της αρμοδιότητάς τους, για να ενημερωθούν και να καλύψουν τυχόν ανάγκες τους. Το ΙΕΠ θα διαφυλάξει το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων στην έρευνα, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 6 παρ. 1 περ. γ & ε και 9 παρ. 2 περ. ζ του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 («ΓΚΠΔ») και του Ν. 4624/2019.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (τηλ. 2131335503, 2131335558, 2131335566, 2131335553) θα επικοινωνήσει με τους/τις Διευθυντές/-ύντριες των σχολικών μονάδων, οι οποίες περιλαμβάνονται στους συνημμένους πίνακες, προκειμένου να τους/τις ενημερώσει σχετικά

Δείτε το  έγγραφο με τους πίνακες 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα