Οι «φήμες» για ερωτικές σχέσεις μαθητριών με καθηγητές που ξέχασε η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία
Τι ακούστηκε από τα χείλη της προέδρου η οποία ανέγνωσε το πλήρες κείμενο της διάταξης με το οποίο αρχειοθετήθηκε η υπόθεση Λιγνάδη - Αρσακείων Σχολείων

Στην 15η δικάσιμη της υπόθεσης (Παρασκευή 20/5) με κατηγορούμενο τον Δημήτρη Λιγνάδη, εισφέρθηκε από την πλευρά της υπεράσπισής του η διάταξη με την οποία αρχειοθετήθηκε η υπόθεση που άνοιξε μετά την ανακοίνωση των 285 (αρχικά, περίπου 400 στη συνέχεια) αποφοίτων των Αρσακείων Σχολείων.

Έως σήμερα ουδείς γνώριζε το πλήρες περιεχόμενο του κειμένου, παρά μόνο τα τμήματα που επέλεξε η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία να συμπεριλάβει στην θριαμβολογική ανακοίνωση που εξέδωσε με τίτλο «Στο Αρχείο από την Εισαγγελία οι καταγγελίες εναντίον των Αρσακείων». Και ασφαλώς δεν γνωρίζουμε ούτε όσες και όσοι υπογράψαμε την επιστολή καθώς δεν είχαμε την ιδιότητα του διαδίκου. Τώρα το πώς την εξασφάλισε ο συνήγορος του κ. Λιγνάδη και την χρησιμοποιεί για να ενισχύσει τα υπερασπιστικά επιχειρήματα του εντολέα του εφόσον ούτε εκείνος ήταν διάδικος, δεν το γνωρίζουμε.

lignadis.jpg

Σήμερα όμως ακούσαμε από τα χείλη της προέδρου η οποία ανέγνωσε το πλήρες κείμενο της διάταξης με το οποίο αρχειοθετήθηκε η υπόθεση ότι:

«Συντηρείται μεταξύ αποφοίτων μια γενική φημολογία περί σύναψης κατά καιρούς σχέσεων μεταξύ καθηγητών των σχολείων και μαθητριών του Λυκείου, υπό την ανοχή της διοίκησης και της διεύθυνσης των σχολείων. Πλην όμως δεν έγινε καμία συγκεκριμένη αναφορά στα τυχόν εμπλακέντα πρόσωπα και σε κατ’ ιδίαν περιστατικά - πλην της μεμονωμένης γενικής και αόριστης μνείας ύπαρξης ερωτικών σχέσεων μαθητριών με τον φιλόλογο Ιωάννη Λιγνάδη. Η σχετική φημολογία διαψεύδεται από το σύνολο των καταθέσεων των εξετασθέντων εκάστοτε προέδρων των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των Αρσακείων Σχολείων».

Με λίγα λόγια, οι απόφοιτες και οι απόφοιτοι που κλήθηκαν να καταθέσουν, δεν αναφέρθηκαν μόνο «στις επιπλήξεις, την υπερβολική αυστηρότητα, τους ατυχείς χαρακτηρισμούς, τις μη επιθυμητές βαθμολογικές αξιολογήσεις», όπως ισχυριζόταν η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία στην ανακοίνωσή της. Πέραν των γενικών φημών που ήθελαν καθηγητές του σχολείου να συνάπτουν σχέσεις με μαθήτριες, αναφέρεται συγκεκριμένο όνομα του σχολείου Γιάννη Λιγνάδη, αδελφού του κατηγορούμενου Δημήτρη Λιγνάδη και μάρτυρα υποστήριξής του στη δίκη.

Για αυτές τις φήμες, οι οποίες προφανώς δεν στάθηκαν ικανές να ανοίξουν μια ποινική υπόθεση αλλά αντίθετα οδηγήθηκαν στο αρχείο, τι έκανε αλήθεια η διοίκηση των σχολείων της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας; Κάλεσε άραγε τις πρώην μαθήτριες να ρωτήσει τι στην ευχή λένε; Τι ακριβώς έχουν ακούσει; Διερεύνησαν αν αληθεύουν έστω και στο ελάχιστο τα όσα μετέφεραν ως φήμες στην προκαταρκτική εξέταση; Και αλήθεια, γιατί δεν έγινε ούτε μισή αναφορά σε αυτό το κομμάτι της διάταξης στην ανακοίνωσή του σχολείου; Δεν είναι άξια λόγου έστω και η υποψία ότι καθηγητές δημιουργούσαν «σχέσεις» με ανήλικες μαθήτριες του Αρσακείου;

Όπως γράφαμε και τότε στο κείμενο με τίτλο «Δημήτρης Λιγνάδης: Γιατί πανηγυρίζουν Μπαμπινιώτης και Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία», «όταν απευθύνουμε μια τέτοια επιστολή σε ανθρώπους που διοικούν σχολεία, δεν το κάνουμε επειδή περιμένουμε να επιληφθούν του ποινικού σκέλους. Ασφαλώς μπορεί να υπάρξει και ποινικό σκέλος, το εντυπωσιακό όμως εδώ είναι το ότι η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία επιμένει να αγνοεί πως η δική της ευθύνη είναι άλλης τάξης από τις νομικές διαστάσεις της υπόθεσης. Επιμένει να περιορίζει τον ρόλο του σχολάρχη στη νομική διάσταση και λέει: η εισαγγελία θέτει τις καταγγελίες στο αρχείο, συνεπώς εγώ ό,τι ήταν να κάνω, το έκανα, ουδεμία άλλη ευθύνη είχα ή έχω».

Κάτι τελευταίο που παρέλειψε και τότε Φιλεκπαιδευτική στην ανακοίνωσή της αλλά και ο συνήγορος του Δημήτρη Λιγνάδη σήμερα: στην προανακριτική δικογραφία που σχηματίστηκε, δεν ελέγχθηκε η πιθανή δράση του Δημήτρη Λιγνάδη στο Αρσάκειο καθώς αυτή έληξε το 2002 ενώ η Εισαγγελία καλούσε απόφοιτες και απόφοιτους από το 2006 και μετά, γιατί τα όποια πιθανά ποινικά αδικήματα πριν από το 2006 έχουν παραγραφεί.

Και αυτό παρεμπιπτόντως αναφέρεται στη διάταξη… 

Πηγή: tvxs.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες