Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία κατάρτισης πινάκων κενών οργανικών θέσεων
Οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών γίνονται με βάση τα υφιστάμενα οργανικά κενά

Στη διαδικασία κατάρτισης πινάκων οργανικών κενών αναφέρεται η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζ. Μακρή με Έγγραφο σε απάντηση Επερωτήσεων Βουλευτών, αναφορικά με τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών σε σχέση με τους επικείμενους νέους μόνιμους διορισμούς.

Συγκεκριμένα στο έγγραφο επισημαίνεται ότι από τον συνδυασμό των διατάξεων του άρθρου 7 του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, και του άρθρου 15 περ. Δ παρ.3 του ν.1566/1985 (Α΄167) προκύπτει ότι οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών γίνονται με βάση τα υφιστάμενα οργανικά κενά, έπονται της διαδικασίας των μεταθέσεων των υπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών και πραγματοποιούνται στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές θέσεις.

Αναφορικά με τις οργανικές ανάγκες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού από περιοχή σε περιοχή, καταρτίζονται πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του ΠΔ 50/96 (ΦΕΚ 45τΑ’), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 4 του ΠΔ 100/97 (ΦΕΚ 94τΑ’), και του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71τΑ’), βάσει των οποίων οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αρμοδίως δηλώνουν τα οργανικά κενά/πλεονάσματα προσωπικού, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης υποβάλλουν τις προτάσεις τους και τα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) τη γνώμη τους επί των εν λόγω στοιχείων.

Σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων καταβάλλει εντατική προσπάθεια για την περαιτέρω ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης με μόνιμους διορισμούς, προκειμένου να αποκατασταθεί η χρόνια στρέβλωση του θεσμού του αναπληρωτή και να επιτευχθεί σταδιακά καθεστώς αναπλήρωσης που θα εστιάζει στις πραγματικά έκτακτες ανάγκες. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παλιά πόλη στην Κέρκυρα
UNESCO: Ποια είναι τα ελληνικά μνημεία που βρίσκονται στο κατάλογο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς
Αυτά είναι τα ελληνικά μνημεία που βρίσκονται στο κατάλογο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO
UNESCO: Ποια είναι τα ελληνικά μνημεία που βρίσκονται στο κατάλογο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς
Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας: Συζητάμε με το ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάρτισης των νέων Πινάκων Κατάταξης Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
ΒΟΥΛΗ Μακρή για άνοιγμα πινάκων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής: Σε συζητήσεις με το ΑΣΕΠ βρίσκεται το Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας: Συζητάμε με το ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάρτισης των νέων Πινάκων Κατάταξης Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
Μαχαίρι-σιδερογροθιά
Αχαΐα: Τι ισχυρίζεται η μαθήτρια που πήγε σχολείο με μαχαίρι – σιδερογροθιά
«Έπαιζε» με το μαχαίρι – σιδερογροθία στο διάλειμμα - Τι υποστήριξε στους αστυνομικούς 15χρονη μαθήτρια Λυκείου
Αχαΐα: Τι ισχυρίζεται η μαθήτρια που πήγε σχολείο με μαχαίρι – σιδερογροθιά