Εκπαιδευτικός
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου καλεί τους εκπαιδευτικούς να να αγνοήσουν πλήρως και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια που εστάλησαν από το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την εφαρμογή των Ε. Δ. κατά τη σχολική χρονιά 2021 – 2022

Την αντίδραση του εξέφρασε το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου σχετικά με την συμπλήρωση ερωτηματολογίου αποτίμησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων που καλούνται να συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί.

Πιο συγκεκριμένα ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου καλεί τους εκπαιδευτικούς να  να αγνοήσουν πλήρως και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια που εστάλησαν από το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την εφαρμογή των Ε. Δ. κατά τη σχολική χρονιά 2021 – 2022, καθώς όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η απόφασή του, «τα υποδείγματα του ΙΕΠ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ καθώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ στην Υπουργική Απόφαση».

Η διδακτική ενότητα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» που εισήχθη σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 4692/2020 (Α΄ 111) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 52 του ν. 4807/2021 (Α΄ 96), στο πρόγραμμα σπουδών και στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των τύπων σχολικών μονάδων υποχρεωτικής εκπαίδευσης, νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων έχει ως στόχο τη μεγαλύτερη και πιο ενεργό συμμετοχή των μαθητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την ανάπτυξη των ήπιων δεξιοτήτων.

Αναλυτικά όσα αποφάσισε ο Σύλλογος Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου:

«Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου αναφορικά με τα εργαστήρια δεξιοτήτων (Ε.Δ.), τα οποία εισήχθησαν στα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας ως «νέο μάθημα» από το ΥΠΑΙΘ κατά το σχολικό έτος 2021 - 2022, με την υπ’ αριθμ. πρ. 595/23 – 9 – 2021 απόφασή του σημείωσε τα εξής:

- Την εισαγωγή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καθορίζει η Υπουργική Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας κας Μακρή: ΦΕΚ 3791, τ. Β΄, 13/8/2021.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου για άλλη μια φορά καλεί τις/τους συναδέλφους:

- να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις διδακτικές μεθόδους και πρακτικές που έως τώρα χρησιμοποιούν δίνοντας έμφαση στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών τους και την κάλυψη των γνωστικών κενών, των ψυχο-συναισθηματικών και κοινωνικών επιπτώσεων από το πολύμηνο κλείσιμο των σχολείων και την άθλια «τηλεκπαίδευση». Όλο το υλικό του ΙΕΠ δηλαδή όσα περιγράφονται στον Οδηγό για τα σχέδια δράσης, τα σεμινάρια, τα σενάρια μαθημάτων, τα υποδείγματα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ καθώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ στην Υπουργική Απόφαση. Το ΙΕΠ δημιούργησε αυτό το υλικό προκειμένου να «απορροφήσει» κονδύλια και να «προετοιμάσει» τους εκπαιδευτικούς για τα σχέδια δράσης της αξιολόγησης. Τα καλοκαιρινά σεμινάρια έφεραν στους συναδέλφους τη σύγχυση, το φόβο και τον πανικό.

- Από πουθενά ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ υποχρέωση να ακολουθήσουμε τα υποδείγματα του ΙΕΠ ή να κάνουμε αναρτήσεις εργασιών, σχεδίων σε ιστοσελίδες σχολείων, αποθετήρια του ΙΕΠ κ.λπ. Η μόνη μας υποχρέωση είναι να καταγράψουμε σε ένα απλό πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων τους τίτλους των θεμάτων που θα μας απασχολήσουν, ανά τάξη, το οποίο το στέλνουμε στη Δ/νση της Β΄ Αθήνας.

- Όσον αφορά το περιβόητο portfolio καλό θα ήταν σε έναν φάκελο του μαθητή να συγκεντρωθεί το υλικό και η εργασία που έχει κάνει ώστε να του παραδοθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς γιατί είναι ο κόπος μιας ολόκληρης χρονιάς. Εννοείται ότι ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει το υλικό, όπως το υλικό των εργασιών όλων των μαθημάτων, για να ενημερώσει τους γονείς για την πορεία του μαθητή στο τρίμηνο. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

Τέλος καλούμε τους συναδέλφους/-ισσες, να μην εμπλέξουν φορείς άσχετους και εχθρικούς με την εκπαίδευση όπως ιδιωτικές εταιρείες, Μ.Κ.Ο, δήμους, αστυνομία κ.λπ. Δουλεύουμε βιωματικά και ανακαλυπτικά με τα παιδιά μας απλά προγράμματα σύμφωνα με τις μορφωτικές τους ανάγκες για να τα βοηθήσουμε και να τα στηρίξουμε σε αυτή τη δύσκολη πανδημία. Δεν δουλεύουμε υπερφίαλα προγράμματα, ασύνδετα για να γεμίσουμε τους δικούς μας φακέλους με προγράμματα εντυπωσιακά αλλά άχρηστα. Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συνδεθεί η δουλειά μας με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και την κατηγοριοποίηση των σχολείων σε σχολεία που κάνουν πολλά, μέτρια ή λίγα προγράμματα.

Για τα παραπάνω ο Σύλλογος μας παρέχει πλήρη συνδικαλιστική και νομική κάλυψη και καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. και τους άλλους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας να προχωρήσουν στη λήψη και εφαρμογή αντίστοιχων αποφάσεων.

Αντίστοιχα και σε συνέχεια όλων των παραπάνω το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου καλεί τους συναδέλφους – μέλη του σωματείου μας να αγνοήσουν πλήρως και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια που εστάλησαν από το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την εφαρμογή των Ε. Δ. κατά τη σχολική χρονιά 2021 – 2022, διότι αυτά αποτελούν ιδιότυπη εφαρμογή της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 με τους οποίους διαφωνούμε κάθετα και παλεύουμε για την κατάργησή τους και επιπρόσθετα δεν προκύπτει από πουθενά η υποχρέωση μας υπηρεσιακά για τη συμπλήρωση και αποστολή των ερωτηματολογίων αυτών προς το ΥΠΑΙΘ.

Για τα παραπάνω ο Σύλλογος μας παρέχει πλήρη συνδικαλιστική και νομική κάλυψη και καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. και τους άλλους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας να προχωρήσουν στη λήψη και εφαρμογή αντίστοιχων αποφάσεων».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παλιά πόλη στην Κέρκυρα
UNESCO: Ποια είναι τα ελληνικά μνημεία που βρίσκονται στο κατάλογο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς
Αυτά είναι τα ελληνικά μνημεία που βρίσκονται στο κατάλογο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO
UNESCO: Ποια είναι τα ελληνικά μνημεία που βρίσκονται στο κατάλογο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς
Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας: Συζητάμε με το ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάρτισης των νέων Πινάκων Κατάταξης Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
ΒΟΥΛΗ Μακρή για άνοιγμα πινάκων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής: Σε συζητήσεις με το ΑΣΕΠ βρίσκεται το Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας: Συζητάμε με το ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάρτισης των νέων Πινάκων Κατάταξης Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
Μαχαίρι-σιδερογροθιά
Αχαΐα: Τι ισχυρίζεται η μαθήτρια που πήγε σχολείο με μαχαίρι – σιδερογροθιά
«Έπαιζε» με το μαχαίρι – σιδερογροθία στο διάλειμμα - Τι υποστήριξε στους αστυνομικούς 15χρονη μαθήτρια Λυκείου
Αχαΐα: Τι ισχυρίζεται η μαθήτρια που πήγε σχολείο με μαχαίρι – σιδερογροθιά