Διαμαρτυρία ΠΕΚΑΓΕΠΕ για την κατανομή των επικείμενων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών
"Ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων για την στήριξη της ελεύθερης επιλογής Β’ Ξένης Γλώσσας."

Με νέα ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών/-τριών Γερμανικών, ΠΕΚΑΓΕΠΕ, εκφράζει τον προβληματισμό της για την έλλειψη ενδιαφέροντος σε σχέση με την κάλυψη των αναγκών στο μάθημα των Γερμανικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  

Η ανακοίνωση

"Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών/-τριών Γερμανικών, ΠΕΚΑΓΕΠΕ, εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του σχετικά με την κατανομή των επικείμενων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών ανά κλάδο, βάσει των αριθμών που ανακοινώθηκαν επισήμως σήμερα, στις 15 Ιουλίου 2022 από το Υπουργείο Παιδείας (https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/Απόφαση_κατανομής_θέσεων_που_θα_καλυφθούν_με_μόνιμους_διορισμούς.pdf) και αποδοκιμάζει τον κυβερνητικό σχεδιασμό που ουδεμία μέριμνα λαμβάνει για την κάλυψη των αναγκών που υφίστανται πανελλαδικά στο μάθημα των Γερμανικών στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 

Παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις του Δ.Σ. της ΠΕΚΑΓΕΠΕ, τόσο σε δια ζώσης συναντήσεις (τελευταία συνάντηση την 11η Μαΐου 2022 στην έδρα του ΥΠΑΙΘ στο Μαρούσι), όσο και στις επαφές με στελέχη της κεντρικής υπηρεσίας του ΥΠΑΙΘ όλο το προηγούμενο διάστημα, όπου υπογραμμίστηκε η επείγουσα ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων Γερμανικής Φιλολογίας (ΠΕ07) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, δεν έγινε απολύτως τίποτα! 

Ειδικότερα για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, η Ένωση μας έχει τονίσει επανειλημμένως την ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων για την στήριξη της ελεύθερης επιλογής Β’ Ξένης Γλώσσας καθώς σε πολλές περιοχές της χώρας υπάρχει ελάχιστος και μη επαρκής για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών σε καθηγητές/-τριες Γερμανικών αριθμός οργανικών ή ακόμα και μηδενικός αριθμός οργανικών ΠΕ07, όπως π.χ. στη Δυτική Αττική, την Πέλλα και την Ροδόπη. 

Οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό για το σχολικό έτος 2022-23 είναι καταγεγραμμένες από τον Ιούνιο του 2022 για ολόκληρη τη χώρα και δεν λαμβάνονται υπόψη στον προγραμματισμό των μονίμων διορισμών! 

Παραθέτουμε παρακάτω μερικά ενδεικτικά παραδείγματα:

Πώς είναι δυνατόν για τα 122 τμήματα (συνολικά δηλ. 244 διδακτικές ώρες την εβδομάδα) που σχηματίζονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Πειραιά για το σχολικό έτος 2022-23 να υπάρχουν μόνο τρεις μόνιμοι εκπαιδευτικοί;

Πώς είναι δυνατόν για τα 117 τμήματα (συνολικά δηλ. 234 διδακτικές ώρες την εβδομάδα) που σχηματίζονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Δυτικής Αττικής για το σχολικό έτος 2022-23 να υπάρχει μόνο ένας μόνιμος εκπαιδευτικός;

Πώς είναι δυνατόν για τα 80 τμήματα (συνολικά δηλ. 160 διδακτικές ώρες την εβδομάδα) που σχηματίζονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Πέλλας για το σχολικό έτος 2022-23 να μην υπάρχει ούτε ένας μόνιμος εκπαιδευτικός;

Πώς είναι δυνατόν για τα 56 τμήματα (συνολικά δηλ. 112 διδακτικές ώρες την εβδομάδα) που σχηματίζονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Χαλκιδικής για το σχολικό έτος 2022-23 να υπάρχουν μόλις τρεις μόνιμοι εκπαιδευτικοί

Πάλι θα καλυφθούν τα κενά με αναπληρωτές και αναπληρώτριες; Το σχολικό έτος 2021-22 απαιτήθηκαν 425 προσλήψεις αναπληρωτών Γερμανικής Φιλολογίας (ΠΕ07). Αντί με τους φετινούς μόνιμους διορισμούς να καλυφθεί ένα σημαντικό μέ-ρος των κενών, διαπιστώνουμε με λύπη πως με τον ελάχιστο αριθμό μονίμων διορισμών εκπαιδευτικών ΠΕ07 όπως ανακοινώθηκε για το σχολικό έτος 2022-23 δεν καλύπτεται ούτε το 4% των κενών.

Δυστυχώς οι δεσμεύσεις της υπουργού περί δικαίωσης των επί χρόνια αναπληρωτών δεν πραγματοποιήθηκαν, να σημειωθεί ότι στον κλάδο μας υπάρχουν αναπληρωτές με 75 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας!" 

Το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΓΕΠΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

grammiko
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
«Οι μόνοι που έχουν όφελος και συμφέρον από την αδικία αυτή είναι οι ιδιωτικές σχολές των ίδιων ειδικοτήτων οι οποίες υποδέχονται υψηλού επιπέδου...
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
ΑΜΕΑ
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση
ΑΣΕ: Ο μεγάλος “απών” από τα δύο Σχέδια Δράσης για τα Άτομα με Αναπηρία είναι οι μαθητές που φοιτούν στα ειδικά σχολεία.
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση