ΕΛΜΕ Ζακύνθου: Στάση εργασίας από τις διαδικασίες αξιολόγησης
Μέχρι τις 15 Οκτωβρίου οι Σύλλογοι Διδασκόντων καλούνται σε ειδικές συνεδριάσεις προκειμένου να συντάξουν τον Συλλογικό προγραμματισμό - Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου προκηρύσσει στάση εργασίας για την ημέρα και κατά τον χρόνο σύγκλισης της ειδικής συνεδρίασης έως και τις 30 Οκτωβρίου

Σε στάση εργασίας από τις διαδικασίες της αξιολόγησης προχωρά η ΕΛΜΕ Ζακύνθου. Ειδικότερα, όπως επισημαίνει, μέχρι τις 15 Οκτωβρίου καλούνται σε ειδικές συνεδριάσεις οι Σύλλογοι Διδασκόντων προκειμένου να συντάξουν τον Συλλογικό προγραμματισμό.

Γι 'αυτό προκηρύσσει στάση εργασίας για την ημέρα και κατά τον χρόνο σύγκλισης της ειδικής συνεδρίασης έως και τις 30 Οκτωβρίου.

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου παραμένει σταθερά και αταλάντευτα στον δρόμο του αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, ενάντια στην «αξιολόγηση» των σχολικών μονάδων, η οποία οδηγεί ολοταχώς στην κατηγοριοποίηση και διαβάθμισή τους.

Παρά τη στάση της πλειοψηφίας του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΜΕ που αγνοεί τη θέληση του κλάδου όπως αυτή αποτυπώθηκε σε δύο συνεχόμενες Γενικές Συνελεύσεις προέδρων, η ΕΛΜΕ μας, σε συντονισμό και με πολλές άλλες ΕΛΜΕ όλης της χώρας, πιέζει σταθερά και με κάθε τρόπο ώστε η ΟΛΜΕ να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και την καλεί να προκηρύξει εκ νέου απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την «αξιολόγηση» - κατηγοριοποίηση των Σχολείων.

Επιπλέον, να πάψει να τηρεί σιγή ιχθύος και να αναλάβει δράση καθοδήγησης του κλάδου απέναντι στα σχέδια ολοκληρωτικής διάλυσης της δημόσιας και δωρεάν παιδείας.

Από τις 16/10/2021 και καθ' όλη τη διάρκεια του περασμένου σχολικού έτους η ΕΛΜΕ μας είχε κηρύξει στάσεις εργασίας, ώστε να μην συμμετέχουν οι συνάδελφοι σε συνεδριάσεις ομάδων για την «αξιολόγηση», ενώ παρείχαμε στους συναδέλφους συνεχή ενημέρωση με στόχο το μπλοκάρισμα και την ουσιαστική ακύρωση κάθε διαδικασίας «αξιολόγησης».

Συνεχίζοντας στο ίδιο ακριβώς πνεύμα, καθώς - σύμφωνα με τον ν. 4692/2020 και την υπουργική εγκύκλιο της 29/9/2022 σχετικά με το «Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων» - μέχρι τις 15 Οκτωβρίου καλούνται σε ειδικές συνεδριάσεις οι Σύλλογοι Διδασκόντων προκειμένου να συντάξουν τον Συλλογικό προγραμματισμό, η ΕΛΜΕ Ζακύνθου προκηρύσσει στάση εργασίας (μονόωρη, δίωρη ή τρίωρη) για την ημέρα και κατά τον χρόνο σύγκλισης της ειδικής συνεδρίασης, έως και τις 30 Οκτώβρη, για την κάλυψη των συναδέλφων ώστε να απέχουν από αυτές τις διαδικασίες αξιολόγησης. Καλούμε, λοιπόν, τους συναδέλφους, να ενημερώνουν τον Σύλλογο Διδασκόντων και τη Διεύθυνση του σχολείου, να δηλώνουν στάση εργασίας και να αποχωρούν από τις συνεδριάσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»