Συνέχεια στο ζήτημα που προέκυψε με την αντιπαράθεση του Συλλόγου διδασκόντων του 6ου Γυμνασίου Σταυρούπολης με την Ε 'ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για το ζήτημα του ορισμού Μεντόρων-Συντονιστών στο εν λόγω σχολείο, δίνει η ΕΛΜΕ με νεώτερη ανακοίνωσή της.
Το alfavita.gr, όπως κάθε φορά, αναρτά ολόκληρη την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ -και προφανώς θα αναρτήσει άμεσα οποιαδήποτε ενδεχόμενη απάντηση δοθεί από το σχολείο.
Υπενθυμίζεται ότι το ζήτημα αυτό ξεκίνησε με ανακοίνωση-καταγγελία της ΕΛΜΕ και συνεχίστηκε με απάντηση των εκπαιδευτικών του σχολείου στην οποία ακολούθως ανταπαντά η ΕΛΜΕ.
Η απάντηση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
“Μέντορες-συντονιστές: Αντιπαράθεση καθηγητών Γυμνασίου με την Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης”
Στις 21/10/2022 έφθασε στο μέιλ της ΕΛΜΕ κείμενο "Απόφαση του συλλόγου διδασκόντων του 6ου Γυμνασίου Σταυρούπολης για τις ανυπόστατες αναφορές του ΔΣ της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για το σχολείο μας” και ταυτόχρονα προωθήθηκε από το σχολείο στο μέιλ της ΕΛΜΕ η ανάρτηση από εκπαιδευτικές ιστοσελίδες το ίδιο κείμενο με τίτλο “Μέντορες-συντονιστές: Αντιπαράθεση καθηγητών Γυμνασίου με την Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης”.
Κατηγορηματικά τονίζουμε ότι η ΕΛΜΕ δεν έχει καμία αντιπαράθεση με κανένα σύλλογο διδασκόντων και εν προκειμένω με του 6ου Γυμνασίου Σταυρούπολης. Αντίθετα, υπερασπίζει, ως οφείλει, κάθε συνάδελφο που θεωρεί ότι παραβιάζονται τα δικαιώματά του βάσει των αρχών και των αποφάσεων του σωματείου και στο 6ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης παραβιάζονται τα δικαιώματα εκπαιδευτικών από το Διευθυντή του σχολείου
Η ΕΛΜΕ κατήγγειλε μόνο το Διευθυντή του σχολείου (κανέναν άλλον συνάδελφο, όπως αναγράφεται στο κείμενο) με δύο ανακοινώσεις της, με την πρώτη (16/10) για την προσπάθεια τρομοκράτησης συναδέλφων γιατί έχουν υπογράψει τις δηλώσεις απεργίας αποχής και με τη δεύτερη (19/10) γιατί ο Διευθυντής του σχολείου όρμησε εκτοξεύοντας απειλές σε μέλος του Δ.Σ. «να του δώσει τα στοιχεία του για να την πάει στα δικαστήρια» και απαγόρευσε την ενημέρωση των συναδέλφων του σχολείου που μόλις είχε ξεκινήσει. Αναφέρεται στην «απόφαση του συλλόγου διδασκόντων» ότι καλείται η ΕΛΜΕ να ενημερώνεται από το Σύλλογο του σχολείου. Αποτελεί όμως «παράδοση» ο Διευθυντής να μην επιτρέπει σε κανένα μέλος του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ να μιλήσει στο σχολείο του.
Οφείλουμε, επίσης, να διευκρινίσουμε ότι η ΕΛΜΕ πριν προβεί σε οποιαδήποτε καταγγελία, διασταυρώνει τα στοιχεία, όπως έκανε και σε αυτή την περίπτωση και ό,τι καταθέτει, είναι επιβεβαιωμένο.
Συγκεκριμένα, στις ανακοινώσεις της η ΕΛΜΕ αναφέρει ότι:
Ο Διευθυντής «με παραπλανητικό τρόπο προσπάθησε να υφαρπάξει την υπογραφή των απεργών -απεχόντων στο πρωτόκολλο αλληλογραφίας του σχολείου, εμφανίζοντας την σαν υπηρεσιακή τους υποχρέωση, ώστε να αποδεχτούν την ανάθεση έργου με την ένταξη σε ομάδες δράσης, παρά το γεγονός ότι έχουν δηλώσει συμμετοχή στην απεργία-αποχή». Αυτό επιβεβαιώνεται από έγγραφο του Διευθυντή, πρωτοκολλημένο στις 12/10, με το οποίο αναθέτει στους απεργούς εκπαιδευτικούς σχέδιο δράσης, παρόλο που κάτι τέτοιο δεν αποφάσισε ο σύλλογος ο οποίος συνεδρίασε δύο μέρες πριν (10/10). Αιτιολογεί την ανάθεση, όπως αποτυπώνεται στο έγγραφο που τους απέστειλε, κατηγορώντας τους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς ότι “αρνήθηκαν τη συμμετοχή τους στις ομάδες δράσης” μη αναγνωρίζοντας τη συμμετοχή τους στην απεργία αποχή!
Ο Διευθυντής παραβίασε τις υποχρεώσεις του ως Διεύθυνση και απαίτησε να μην πρωτοκολληθεί έγγραφο-απάντηση συναδέλφου στο παραπάνω δικό του έγγραφο με το οποίο απορρίπτει την κατηγορία της άρνησης και τονίζοντας ότι είναι απεργός, δηλώνει ταυτόχρονα, ότι “επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματος που απορρέει από τη συμμετοχή του/της στην απεργία αποχή”. Η Διεύθυνση του σχολείου, “με εντολή του Διευθυντή”, αρνήθηκε να το πρωτοκολλήσει! Τη συγκεκριμένη πράξη κατήγγειλε η ΕΛΜΕ και ως “πράξη παράβασης καθήκοντος και αντιδημοκρατική πρακτική!”
Ο Διευθυντής αποκρύπτει αυτές τις απαράδεκτες ενέργειές του από το σύλλογο. Αντίθετα έστειλε σε όλους τους συναδέλφους μέιλ αποστέλλοντάς τους την πρωτοκόλληση της δήλωσης της απεργίας αποχής των συναδέλφων, αναγράφοντας μάλιστα ότι η ΕΛΜΕ ψεύδεται για τις καταγγελίες εναντίον του με σκοπό να τους παραπλανήσει, ενώ οι καταγγελίες της ΕΛΜΕ αναφέρουν συγκεκριμένες αυταρχικές ενέργειες του Διευθυντή με τις οποίες ασκεί προσωπική τρομοκρατία απέναντί τους.
Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται, αλλά και έχουν υπόσταση από το γεγονός ότι το έγγραφο παρατυπιών του Διευθυντή, καθώς και η προσπάθεια τρομοκράτησης των συναδέλφων κοινοποιήθηκε και στο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο οποίος θα έπρεπε ήδη να προβεί στις προβλεπόμενες ενέργειες για την παράβαση καθήκοντος της Διεύθυνσης του σχολείου, ενέργεια που ακόμα δεν επιλήφθηκε.
Όσον αφορά, όπως αναγράφεται στο κείμενο απάντηση στην ΕΛΜΕ “στους 3 εκπαιδευτικούς που δεν συναίνεσαν στις επιλογές αυτές ...... δεν ασκήθηκε κανενός είδους πίεση από την διεύθυνση του σχολείου”. Αρχικά, μια τέτοια απόφαση πρέπει πρώτα και κύρια να κατατίθεται μόνο και εφόσον στους συγκεκριμένους δοθεί η δυνατότητα να ενημερώσουν τους συναδέλφους τους για όλα τα τεκταινόμενα, πράγμα που δεν έγινε ως τώρα στο σχολείο γιατί ο Διευθυντής ποτέ δεν συγκάλεσε σύλλογο για αυτό το θέμα. Η ίδια δυνατότητα έπρεπε να δοθεί και στην ΕΛΜΕ. Όχι μόνο δεν έγινε αυτό, αλλά όταν ο Πρόεδρος και ένα μέλος του Δ.Σ. επισκέφτηκαν το σχολείο προπηλακίστηκαν και εμποδίστηκαν να ενημερώσουν το σύλλογο για τις καταγγελίες της.
Σε κάθε περίπτωση, ύστατο χρέος του σωματείου είναι να προασπίζει τα μέλη του από κάθε διοικητική αυθαιρεσία, αυταρχική, αντιδημοκρατική συμπεριφορά που παραβιάζει τα δικαιώματά τους και “θα υπερασπιστεί με κάθε τρόπο -συνδικαλιστικό, νομικό- τα μέλη του που δέχονται απειλές γιατί υλοποιούν την απόφασή του για απεργία-αποχή”, όπως τονίζει και στις ανακοινώσεις της η ΕΛΜΕ. Μια τέτοια στάση συνάδει με τη συναδελφικότητα, την αλληλεγγύη και τον κοινό αγώνα για την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου. Το αντίθετο στρέφεται όχι μόνο ενάντια στο σωματείο που μάχεται για αυτά, αλλά και εναντίον των ίδιων των συναδέλφων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη