Οι πίνακες κατάταξης βάσει των οποίων έγιναν και κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά οι προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ισχύουν μέχρι τον Αύγουστο του 2023.
Οι πληροφορίες τόσο από το υπουργείο Παιδείας όσο και από το ΑΣΕΠ σημειώνουν ότι μετά τις γιορτές και εντός του Ιανουαρίου θα εκδοθούν οι προκηρύξεις 1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023 που θα καλούν τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να υποβάλλουν τα χαρτιά τους για να συμπεριληφθούν στους νέους πίνακες κατάταξης που αναμένεται να έχει συγκροτήσει το ΑΣΕΠ τον Μάϊο του 2023.
Πολλές δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί εκτιμάται από το υπουργείο Παιδείας ότι θα ενταχθούν στους νέους πίνακες του ΑΣΕΠ για να διεκδικήσουν μία θέση σε σχολεία γενικής παιδείας την επόμενη σχολική διετία, ξεκινώντας από το σχολικό έτος 2023-2024.
Να σημειωθεί ότι από τους νέους αυτούς πίνακες κατάταξης θα προσληφθούν οι αναπληρωτές γενικής παιδείας (40 - 45.000) στα σχολεία όλης της χώρας τις δυο επόμενες σχολικές χρονιές (2023/24 και 2024/25), αφού οι υφιστάμενοι πίνακες ισχύουν μέχρι το καλοκαίρι του 2023.
Με βάση τη νομοθεσία οι πίνακες του ΑΣΕΠ για την εκπαίδευση ανανεώνονται κάθε διετία. Ετσι, νέοι απόφοιτοι ΑΕΙ μπορούν να καταθέσουν τα χαρτιά τους για να πάρουν… σειρά για μία θέση στη δημόσια εκπαίδευση. Επίσης, όσοι πτυχιούχοι έχουν ενταχθεί ήδη σε πίνακες από προηγούμενα χρόνια και δεν έχουν διοριστεί, μπορούν να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της διετίας έχουν ανανεώσει τα μοριοδοτούμενα ακαδημαϊκά τους προσόντα (π.χ. έχουν κάνει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ή κάποιο άλλο τίτλο που είναι μοριοδοτούμενος). Με τον τρόπο αυτό θα βελτιώσουν τη θέση τους στην κατάταξη βάσει της μοριοδότησης.
Στους νέους πίνακες θα μπορούν να ενταχθούν και πτυχιούχοι που για κάποιο λόγο αρνήθηκαν τη θέση αναπληρωτή προ διετίας ή είχαν αποκλειστεί από τους ισχύοντες πίνακες για άλλους λόγους. Αλλωστε δεν είναι λίγοι οι εκπαιδευτικοί που δεν αποδέχονται τη θέση στην οποία προσλαμβάνονται. Οπως ανέφερε στην «Καθημερινή» ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης, οι εκπαιδευτικοί που αρνούνται τη θέση έφθασαν να είναι έως και το 15% του συνόλου των προσλήψεων σε κάποιες διοικητικές περιφέρειες.
Οι λόγοι που κάποιος μπορεί να αρνηθεί την πρόσληψη σε δημόσιο σχολείο είναι αρκετοί. Ενδεικτικά, καθώς οι προσλήψεις γίνονται σε φάσεις, εάν κάποιος πτυχιούχος προσληφθεί τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο μπορεί να έχει κλείσει κάποια θέση σε ιδιωτικό σχολείο ή φροντιστήριο ή σε άλλο κλάδο. Επίσης, όπως έχει διαπιστωθεί, αρκετοί αρνούνται θέσεις σε τουριστικές κυρίως περιοχές ή σε περιοχές όπου δεν είναι εύκολο να βρουν κατάλυμα ή το κόστος ζωής είναι πολύ μεγαλύτερο από το μισθό. Οσοι αρνούνται τη θέση χάνουν το δικαίωμα να προσληφθούν μέσα στην επόμενη διετία. Επίσης, υπάρχουν αρκετοί εκπαιδευτικοί που δεν δέχθηκαν τη θέση για λόγους υγείας.
Πόσες αιτήσεις αναμένονται για τη συγκρότηση των νέων Πινάκων Κατάταξης των Εκπαιδευτικών.
Υπενθυμίζουμε ότι στο πλαίσιο της Προκήρυξης 2ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 46/24-12-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), για την αντίστοιχη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κατηγορίας Π.Ε., υποβλήθηκαν συνολικά 116.251 αιτήσεις.
Δεδομένου ότι ορισμένοι υποψήφιοι με τις αιτήσεις τους διεκδικούν θέσεις διαφορετικών κλάδων – ειδικοτήτων, το πλήθος των προτιμήσεων των υποψηφίων ανήλθε σε 119.899 και μπορείτε να δείτε την κατανομή ανά κλάδο - ειδικότητα στον παρακάτω πίνακα.
Σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου Παιδείας και του ΑΣΕΠ στις νέες Προκηρύξεις για τη συγκρότηση των Πινάκων Κατάταξης του 2023 αναμένεται να υποβάλλουν Αίτηση (είτε για πρώτη φορά είτε για να συμπληρώσουν προσόντα) περίπου 110 - 120.000 πτυχιούχοι. Να θυμίσουμε ότι τα τελευταία τρία χρόνια διορίστηκαν μόνιμα περίπου 19.000 εκπαιδευτικοί στη Γενική Εκπαίδευση ενώ κάθε χρόνο προσλαμβάνονται περίπου 40-45.000 αναπληρωτές.
ΚΛΑΔΟΣ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΠΛΗΘΟΣ |
---|---|
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 4.467 |
ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ / ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 1.221 |
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ | 2.597 |
ΠΕ88 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤ/ΦΗΣ & ΠΕΡΙΒ. / ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ | 1.498 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.05 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ | 55 |
ΠΕ89 ΕΦΑΡΜ. ΤΕΧΝΩΝ / ΠΕ89.02 ΣΧΕΔ/ΜΟΥ & ΠΑΡΑΓ. ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ | 119 |
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 9.139 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 342 |
ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ / ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ | 2.651 |
ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 2.155 |
ΠΕ91 ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ / ΠΕ91.02 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ | 256 |
ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 522 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | 398 |
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ | 1.577 |
ΠΕ89 ΕΦΑΡΜ. ΤΕΧΝΩΝ / ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 483 |
ΠΕ41 ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ | 118 |
ΠΕ91 ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ / ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1.582 |
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 7.596 |
ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ / ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 2.272 |
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ | 5.731 |
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 5.808 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.06 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 748 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 2.720 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.10 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ | 88 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.07 ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ | 43 |
ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ / ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ | 38 |
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 35.007 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ | 1.063 |
ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ | 620 |
ΠΕ40 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 389 |
ΠΕ88 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤ/ΦΗΣ & ΠΕΡΙΒ. / ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ | 660 |
ΠΕ33 ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 312 |
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 8.778 |
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | 2.238 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.08 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ | 627 |
ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ | 140 |
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ | 1.851 |
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ | 1.267 |
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 4.221 |
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 666 |
ΠΕ88 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤ/ΦΗΣ & ΠΕΡΙΒ. / ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒ/ΝΤΟΣ | 976 |
ΠΕ88 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤ/ΦΗΣ & ΠΕΡΙΒ. / ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 344 |
ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ / ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ | 5.138 |
ΠΕ88 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤ/ΦΗΣ & ΠΕΡΙΒ. / ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 1.075 |
ΠΕ87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ / ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | 303 |
Αυτά τα σεμινάρια μοριοδοτούν στους Πίνακες Εκπαιδευτικών με βάση τη νομοθεσία
Τα μοριοδοτούμενα σεμινάρια που ξεκινούν 9 Ιανουαρίου από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου είναι αυτά που μοριοδοτούν εκπαιδευτικούς για διορισμούς και προσλήψεις στους νέους πίνακες
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ
Δείτε κατευθείαν το μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής εδώ
Δείτε επίσης το νέο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στον Αυτισμό από το Πανεπιστήμιο Πατρών
Οι πιστοποιήσεις που δίνουν εύκολα 11 μόρια και οι μόνες που προλαβαίνετε να τις πάρετε πριν τις προκηρύξεις
Δύο από τα πρόσθετα προσόντα που μοριοδοτούν τους εκπαιδευτικούς στις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ είναι:
- H Πιστοποίηση της Αγγλικής Γλώσσας δίνει 7 μόρια (ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ πριν να λήξουν οι αιτήσεις)
- H Πιστοποίηση χειρισμού Η/Υ 4 μόρια - Πάρτε την εδώ μέσα σε λίγες ημέρες με το χαμηλότερο κόστος
Δείτε πώς μπορείτε από τώρα να λάβετε πολύ εύκολα αυτές τις δύο πιστοποιήσεις ώστε να είστε έτοιμοι όταν θα ανοίξουν οι νέοι πίνακες γενικής παιδείας ΑΣΕΠ:
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ