βανδαλισμός
«Τα σχολικά κτήρια αποτελούν δημόσια περιουσία και κανείς δεν μπορεί να προκαλεί καταστροφές χωρίς λόγο και αιτία»

Χθες το βράδυ (19/01) άγνωστοι βανδάλισαν το 2ο Δημοτικό Σχολείο Σοφάδων, προκαλώντας σοβαρές ζημιές στο χώρο του σχολείου.

Ο Δήμος Σοφάδων αναφέρει, «Όπως διαπιστώθηκε άγνωστοι αφού αναρριχήθηκαν από στέγαστρο παραβίασαν παράθυρο αίθουσας στον όροφο του σχολείου. Στη συνέχεια και αφού ήταν εφοδιασμένοι με εύφλεκτο υλικό άναψαν φωτιά εντός της αίθουσας καίγοντας βιβλία και άλλα αντικείμενα. Ευτυχώς η πυρκαγιά δεν εξαπλώθηκε και περιορίστηκε».

Ύποπτες κινήσεις αλλά και καπνό εντόπισαν περίοικοι που ειδοποίησαν άμεσα τόσο το Διευθυντή της σχολικής μονάδας όσο και την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Ο διευθυντής του 2ου Δημοτικού Σχολείου κ. Χρήστος Αθανασόπουλος επικοινώνησε άμεσα με τον Δήμαρχο Σοφάδων κ. Θάνο Σκάρλο ο οποίος έδωσε εντολή να προχωρήσουν τάχιστα ο καθαρισμός αλλά και η αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν από τη φωτιά. Ήδη από το πρωί συνεργείο του Δήμου βρίσκεται στο χώρο του σχολείου.

Επίσης πέρα από τα βιβλία που έκαψαν, οι δράστες κατέστρεψαν το φιλέ του βόλεϊ ενώ αφαίρεσαν την ελληνική σημαία από τον ιστό της.

Το πρωί της Παρασκευής (20/01) ο Διευθυντής του σχολείου και ο πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής κ. Αθανάσιος Παππάς κατέθεσαν μήνυση κατ΄ αγνώστων στο Α.Τ Σοφάδων που ερευνά το συμβάν, καταγράφει μαρτυρίες περιοίκων ενώ προχώρησε και στη λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων από το σημείο εισόδου στην αίθουσα.

Σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Σοφάδων κ. Θάνος Σκάρλος :

«Ορισμένοι συνειδητά προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα κλίμα φόβου στα σχολεία, καταστρέφοντας και λεηλατώντας. Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε σε κανέναν να καταστρέφει, την ίδια στιγμή που εμείς προσπαθούμε με συντονισμένες ενέργειες να αναβαθμίσουμε το σχολικό περιβάλλον. Έχουν ήδη ενημερωθεί οι αρμόδιες αρχές και οι ασυνείδητοι, που συνειδητά και επαναλαμβανόμενα καταστρέφουν δημόσια περιουσία, αναμένουμε να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη.

Τα σχολικά κτήρια αποτελούν δημόσια περιουσία και κανείς δεν μπορεί να προκαλεί καταστροφές χωρίς λόγο και αιτία. Οι υπαίτιοι αργά ή γρήγορα θα βρεθούν και θα κληθούν να πληρώσουν»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Υπουργικό Συμβούλιο για την Παιδεία
ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη στο Υπουργικό: «Μάλλον μπέρδεψε τους μπλε φακέλους»
«Παρουσιάζει ως δήθεν εκσυγχρονισμό την συγχώνευση, προς όφελος των ιδιωτών εργολάβων, των δημοτικών υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης αφού πρώτα...
ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη στο Υπουργικό: «Μάλλον μπέρδεψε τους μπλε φακέλους»
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών στα σχολεία
Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών στα σχολεία
foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Ένας απολογισμός - χαιρετισμός για έναν κύκλο που κλείνει και έναν άλλον που ανοίγει
Έχω μάθει στη ζωή μου, όταν ένας κύκλος στην σπειροειδή κίνησή της ολοκληρώνεται, να κάνω απολογισμό
Ένας απολογισμός - χαιρετισμός για έναν κύκλο που κλείνει και έναν άλλον που ανοίγει
Υπουργικό Συμβούλιο
Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: «Δύο μέτρα και δύο σταθμά για την εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση»
«Είναι ξεκάθαρο σε όλους, πλέον, ότι και τη νέα χρονιά οι προσπάθειες της Κυβέρνησης για την περαιτέρω υπονόμευση της δημόσιας εκπαίδευσης, προς...
Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: «Δύο μέτρα και δύο σταθμά για την εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση»