mathites-gefura
Παρέμβαση εισαγγελέα για τις εικόνες ντροπής, όπου μαθητές περνούν πάνω από τα φουσκωμένα νερά του ποταμού Ευήνου, με αυτοσχέδια γέφυρα

Την άμεση παρέμβαση του Εισαγγελέα προκάλεσε το περιστατικό με τους μαθητές, στο Θέρμο της Αιτωλοακαρνανίας, που περνούσαν πάνω από τα φουσκωμένα νερά του ποταμού Ευήνου και μάλιστα ενώ η κακοκαιρία έπληττε ολόκληρη τη χώρα.  

Αναλυτικότερα, νωρίς το πρωί της Παρασκευής, αφού έλαβε γνώση των σχετικών δημοσιευμάτων, ο εισαγγελέας Αγρινίου παρενέβη αυτεπάγγελτα και ζήτησε να ληφθούν καταθέσεις από όλους τους εμπλεκόμενους από το αστυνομικό τμήμα Θέρμου ώστε να διαπιστωθεί εάν στοιχειοθετείται το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκων σε κίνδυνο.

Αυτό που πρόκειται να διερευνηθεί, είναι ο λόγος που τα παιδιά κινήθηκαν προς το σημείο και να αναζητηθούν οι ευθύνες.

Σημειώνεται πως η κίνηση αυτή πρόλαβε και τον δήμαρχο Θέρμου Σπύρο Κωνσταντάρα, ο οποίος επρόκειτο να κινηθεί δικαστικά.

Ο Σπύρος Κωνσταντάρας αναφέρθηκε στο περιστατικό που έθεσε σε κίνδυνο τα παιδιά, λέγοντας πως δεν ενημερώθηκε ποτέ ο ίδιος ή η περιφέρεια προκειμένου να γυρίσουν οι μαθητές σπίτια τους κάνοντας παράκαμψη από δρόμο που ήταν ανοιχτός κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας.

Δείτε την ανάρτηση

«Το μεσημέρι αντί να ειδοποιηθούμε για να φιλοξενήσουμε τα παιδιά σε ξενοδοχείο ή να μεταβεί οδηγός για να παραδώσει τους μαθητές στα σπίτια τους πηγαίνοντας από άλλο δρόμο, αποφάσισαν ο οδηγός με κάποιους γονείς να περάσουν τα παιδιά πάνω από τον φουσκωμένο ποταμό που είχε στάθμη νερού 10 μέτρα.

Η Περιφέρεια δεν είχε καμία ενημέρωση. Κάποιοι γονείς περίμεναν απέναντι στο ποτάμι τα παιδιά τους.

Η παράκαμψη ήταν 1 ώρα. Αυτά τα πράγματα δεν γίνεται να συμβαίνουν πάνω από το φουσκωμένο ποτάμι.

Δεν γίνεται μαθητής τετάρτης δημοτικού να μπαίνει μέσα στο κουβούκλιο για να περάσει το ποτάμι και όχι μόνο, οποιοσδήποτε άνθρωπος. Εγώ το πληροφορήθηκα όταν είδα τις φωτογραφίες στα social media και διαμαρτυρήθηκα, πήρα την Αστυνομία και ζήτησα όποιος πλησιάσει εκεί να συλληφθεί στα πλαίσια του αυτοφώρου» είπε ο κ. Κωνσταντάρας.

Ο δήμαρχος σε ανάρτησή του, σημειώνει πως ζήτησε από τον διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Θέρμου, σε περίπτωση επαναληφθεί το γεγονός να κινηθεί η διαδικασία του αυτοφώρου, ενώ σήμερα θα αναφέρει το γεγονός στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου , αφού υπάρχουν ευθύνες για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

όπλα
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
Κατασχέθηκαν όπλα και εκρηκτικά σε επιχείρηση στη Δυτική Αττική - Έγιναν 5 συλλήψεις
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
rempoutsika
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα ελέγχου της αίτησής τους μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
sxoleio-kleisto.jpg
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού...
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;