υπουργειο Παιδείας
Καλούμε εν τέλει την ίδια την υπουργό παιδείας κυρία Κεραμέως, να ασχοληθεί προσωπικά με την υπόθεσή μας. Αν και η πιθανότητα ανεπαρκούς πληροφόρησής της από υπουργικά στελέχη και συνεργάτες της είναι μεγάλη, η μέχρι και σήμερα μη ουσιαστική προσωπική της ενασχόληση με την υπόθεση, την μετατρέπει αδιαμφησβήτητα σε έναν ακόμα Πόντιο Πιλάτο της πολιτικής σκηνής και σε καμία περίπτωση δεν την καθιστά άμοιρη ευθυνών.

Από τον Σεπτέμβρη του 2022 μέχρι και τον Ιανουάριο του 2023 το Συμβούλιο της Επικρατείας προχώρησε στην έκδοση 12 ονομαστικών αποφάσεων που αφορούν το ζήτημα του αναδρομικού διορισμού επιτυχόντων των γραπτών διαγωνισμών ΑΣΕΠ 2004, 2006 και 2008.

Το ΣτΕ αποδέχεται την παράλειψη διορισμού των εν λόγω εκπαιδευτικών λόγω της εφαρμογής αντισυνταγματικών νόμων και ζητά από το υπουργείο να επανεξετάσει τις αιτήσεις διορισμού που είχαν καταθέσει για το ίδιο θέμα το 2016 και η διοίκηση τότε τις είχε απορρίψει.

Συγκεκριμένα το υπουργείο καλείται βάσει των αιτήσεων αυτών να διαπιστώσει ανά περίπτωση την ύπαρξη παράλειψης και στην συνέχεια να προχωρήσει από το έτος της διαπιστωμένης παράλειψης: α) στον αναδρομικό διορισμό των αδιόριστων αιτούντων και β) στην πλήρη αποκατάσταση των αναδρομικών δικαιωμάτων των αιτούντων που είναι ήδη διορισμένοι. Η ύπαρξη αυτών των αποφάσεων τέθηκε ως προαπαιτούμενο για την αποκατάσταση των κατόχων τους πριν ακόμα αυτές εκδοθούν, τόσο από την Υπουργό κυρία Κεραμέως, όσο και από την Υφυπουργό κυρία Μακρή, δημοσίως και εντός του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

Πέντε ωστόσο μήνες μετά την έκδοσή τους, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας εξακολουθεί να μην προχωρά στην αποκατάσταση και τελική δικαίωση των πολιτών που αδικήθηκαν. Η αδικαιολόγητη αυτή στάση, πέρα από το ότι πλήττει ήδη την αξιοπιστία των λόγων και των δεσμεύσεων της Υπουργού παιδείας και της Υφυπουργού, εκθέτει βαρύτατα την ίδια την κυβέρνηση συνολικά και την σχέση της με την Ελληνική Δικαιοσύνη.

Η σχέση αυτή δεν μπορεί να εργαλειοποιείται ανά περίπτωση ανάλογα με σκοπιμότητες και ζυγίσματα πολιτικού οφέλους. Πρέπει απεναντίας να παραμένει ζήτημα καθολικό, ανώτερο και αδιάβλητο από μικροπολιτικά παιχνίδια, νομικές συμφωνίες και υπολογισμούς.

Όπως άλλωστε θα συνέβαινε σε ολόκληρο τον πολιτισμένο νομικά κόσμο, η διοίκηση θα έπρεπε ήδη με μία απλή υπουργική εντολή να έχει προχωρήσει υπηρεσιακά στην συνήθη αναδρομική εκτέλεση των ονομαστικών μας αποφάσεων, εκτέλεση που άλλωστε δεν απαιτεί καμία σύνθετη νομική διαδικασία τροπολογιών, νόμων κτλ, όπως παραδέχθηκαν πρόσφατα ακόμα και οι ίδιοι οι νομικοί του υπουργείου που χειρίζονται το θέμα. Κάθε άλλη πιθανή λύση συμπεριλαμβανομένης και της ¨απραξίας¨, που θα έχει ως αποτέλεσμα την σκόπιμη καταπάτηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων εκ της παράλειψής μας, θα καταδειχθεί αμέσως στην εκπαιδευτική κοινότητα, θα προσβληθεί από αυτήν και θα καταπέσει.

Καλούμε εν τέλει την ίδια την υπουργό παιδείας κυρία Κεραμέως, να ασχοληθεί προσωπικά με την υπόθεσή μας. Αν και η πιθανότητα ανεπαρκούς πληροφόρησής της από υπουργικά στελέχη και συνεργάτες της είναι μεγάλη, η μέχρι και σήμερα μη ουσιαστική προσωπική της ενασχόληση με την υπόθεση, την μετατρέπει αδιαμφησβήτητα σε έναν ακόμα Πόντιο Πιλάτο της πολιτικής σκηνής και σε καμία περίπτωση δεν την καθιστά άμοιρη ευθυνών.

Η θετική επίλυση ζητημάτων αποκατάστασης δικαιωμένων από την Ελληνική Δικαιοσύνη πολιτών, αποτελεί υπέρτατη υποχρέωση των διοικούντων κι ένα κρίσιμο δείγμα γραφής τους για την Δημοκρατική τους ποιότητα και τον βαθμό προσήλωσής τους στο Κράτος Δικαίου. Από την άλλη πλευρά η όλη στάση της πολιτικής εξουσίας σε παρόμοια ζητήματα, αποτελεί και μία θαυμάσια περίσταση προκειμένου οι πολίτες να λάβουν μία διδακτικότατη εικόνα των καταστάσεων πολιτικού πολιτισμού που επικρατούν στην σύγχρονη Ελληνική κοινωνία του μη αυτονόητου, αντίληψη ιδιαίτερα χρήσιμη ενόψει της άσκησης του υπέρτατου δημοκρατικού τους δικαιώματος το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Εκπαιδευτικοί με ονομαστικές αποφάσεις ΣτΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μαρίνα Σάττι - Αχ Θάλασσα
Μαρίνα Σάττι: Βίντεο – κλιπ «γροθιά στο στομάχι» για τον χαμό των προσφύγων στα νερά της Μεσογείου
Με ένα βίντεο η Μαρίνα Σάττι τα είπε όλα για τους πρόσφυγες που πνίγονται στη Μεσόγειο
Μαρίνα Σάττι: Βίντεο – κλιπ «γροθιά στο στομάχι» για τον χαμό των προσφύγων στα νερά της Μεσογείου
aygenakis
Λευτέρης Αυγενάκης: Ανακάλεσε τη μήνυση ο υπάλληλος του αεροδρομίου - «Το θέμα θεωρείται λήξαν»
«Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που το παρουσίασαν τα Μέσα»
Λευτέρης Αυγενάκης: Ανακάλεσε τη μήνυση ο υπάλληλος του αεροδρομίου - «Το θέμα θεωρείται λήξαν»
Καινή Διαθήκη
Θεολόγοι σε Πιερρακάκη: «Να δοθεί στους μαθητές Καινή Διαθήκη ως σχολικό βοήθημα»
«Η παροχή της Καινής Διαθήκης θα πρέπει να καθιερωθεί, ανεξαρτήτως της επιλογής του κυρίως σχολικού εγχειριδίου Θρησκευτικών» λένε οι Θεολόγοι
Θεολόγοι σε Πιερρακάκη: «Να δοθεί στους μαθητές Καινή Διαθήκη ως σχολικό βοήθημα»