Thumbnail
«Διαιωνίζεται λοιπόν, παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου Παιδείας για εξορθολογισμό της κατάστασης και χαρτογράφηση των πραγματικών αναγκών των κενών, η άδικη μεταχείριση των μονίμων εκπαιδευτικών ΠΕ07»

Με νέα ανακοίνωσή της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε., γνωστοποιεί τα συνεχιζόμενα προβλήματα που αντιμετωπίζονται, αλλά και την άνιση και άδικη μεταχείριση που βιώνει ο κλάδος τους.

Όπως τονίζεται χαρακτηριστικά, «στις πρόσφατες μεταθέσεις ικανοποιήθηκε μόλις το 26,3% των αιτήσεων των εκπαιδευτικών του κλάδου στην Πρωτοβάθμια και ένα μόλις 30% στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».

Παράλληλα σημαντικό πρόβλημα αναμένεται να προκαλέσει η έλλειψη σωστού προγραμματισμού στη διαδικασία διορισμών εκπαιδευτικών γερμανικής γλώσσας.

Τέλος διεκδικείται η σύσταση οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και η συμπερίληψη των νέων οργανικών κενών στις αιτήσεις μετάθεσης του τρέχοντος διδακτικού έτους.

Η ανακοίνωση

«Η ΠΕΚΑΓΕΠΕ εκφράζει τη δυσαρέσκεια της για την άδικη και άνιση μεταχείριση, επί σειρά ετών των εκπαιδευτικών Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ07!

Στις πρόσφατες μεταθέσεις ικανοποιήθηκε μόλις το 26,3% των αιτήσεων των εκπαιδευτικών του κλάδου στην Πρωτοβάθμια και ένα μόλις 30% στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση!

Με την πρόσφατη καταγραφή των κενών από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας διαπιστώθηκε η ανάγκη για σύσταση 112 νέων οργανικών θέσεων με την πλειοψηφία να εντοπίζεται σε κεντρικές περιοχές μετάθεσης όπως Αθήνα, Πειραιά, Πέλλα κτλ. Η σύσταση ωστόσο δεν προηγήθηκε της διαδικασίας των μεταθέσεων, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών να μην μετατεθεί σε περιοχές της πρώτης επιλογής τους τη στιγμή που υπάρχουν διαπιστωμένα κενά και επίσημες προτάσεις σύστασης θέσεων σε περιοχές του ενδιαφέροντός τους!

Η έλλειψη ορθού προγραμματισμού θα προκαλέσει αντίστοιχα προβλήματα στη διαδικασία διορισμών του κλάδου μας καθώς θα εξαιρεθούν οι περιοχές στις οποίες εκκρεμεί αίτηση μετάθεσης.

Διαιωνίζεται λοιπόν, παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου Παιδείας για εξορθολογισμό της κατάστασης και χαρτογράφηση των πραγματικών αναγκών των κενών, η άδικη μεταχείριση των μονίμων εκπαιδευτικών ΠΕ07, οι οποίοι επί σειρά ετών βρίσκονται σε καθεστώς ομηρίας μακριά από τον τόπο κατοικίας τους και των εκατοντάδων αναπληρωτών που καλύπτουν τις ανάγκες των σχολείων δίχως να τους προσφέρεται η ευκαιρία μόνιμου διορισμού!

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να λάβει πλέον σοβαρά υπόψιν τις ανάγκες του κλάδου ΠΕ07 στη δημόσια εκπαίδευση βάζοντας τέλος στις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και προσφέροντας στους μαθητές το απαράμιλλο δικαίωμά τους στην εκμάθηση της Β Ξένης Γλώσσας.

Ως Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε τασσόμαστε υπέρ των αιτημάτων της ΟΚΠΕ και ζητάμε:

  • Την άμεση σύσταση των οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Τη συμπερίληψη των νέων οργανικών κενών στις αιτήσεις μετάθεσης του τρέχοντος διδακτικού έτους.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»