kerameus-hmerida
Οι δηλώσεις της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως

Πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα με θέμα «Ενταξιακή Εκπαίδευση/Συμπερίληψη και Ειδική Αγωγή: Καλές πρακτικές έγκαιρης παρέμβασης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», η οποία υλοποιήθηκε από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ), σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) και την Πρεσβεία της Αμερικής στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα εκπαιδευτικά σωματεία η παραπάνω Ημερίδα σημείωσε παταγώδη αποτυχία καθώς δεν την παρακολούθησαν ούτε καν τα στελέχη της εκπαίδευσης.

Οι δηλώσεις της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως

"Από κοινού με τον Πρέσβη των ΗΠΑ στην Ελλάδα και καλό φίλο κ. George Tsunis, προλογίσαμε την Ημερίδα για την Ενταξιακή Εκπαίδευση, τη Συμπερίληψη και την Ειδική Αγωγή. Μία ημερίδα αφιερωμένη στο πώς τα σχολεία μπορούν να γίνουν ακόμη πιο συμπεριληπτικά, η οποία διοργανώνεται από κοινού από το Υπουργείο Παιδείας, το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και την U.S. EMBASSY ATHENS, με την οποία μοιραζόμαστε κοινές αξίες ως προς την ανάγκη διαρκούς αναβάθμισης της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και της έγκαιρης παρέμβασης.

Πρωτοβουλίες μας σε αυτή την κατεύθυνση, μεταξύ άλλων:

- 6.000 μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για πρώτη φορά μέσω ΑΣΕΠ,

- σύνταξη του Στρατηγικού Σχεδίου για την Ισότιμη Πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρία στην Εκπαίδευση,

- οδηγός ενταξιακής εκπαίδευσης για εκπαιδευτικούς σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Φορέα Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης και την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής,

- ενίσχυση των υποστηρικτικών δομών όπως τα ΚΕΔΑΣΥ, και

- έργο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ για νέο εκπαιδευτικό υλικό προσαρμοσμένα σε είδη αναπηρίας και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ένα μεγάλο ευχαριστούμε στους εκπαιδευτικούς μας για τις άοκνες προσπάθειές τους και στον ευαίσθητο αυτό τομέα. Στόχος όλων μας είναι η δημιουργία ενός ακόμη πιο εξωστρεφούς και συμπεριληπτικού σχολείου, στο οποίο έχει θέση και εξελίσσεται κάθε παιδί, χωρίς διακρίσεις".

Η αντίδραση των εκπαιδευτικών σωματείων

Σφοδρή ήταν η αντίδραση των εκπαιδευτικών σωματείων (Σύλλογοι εκπαιδευτικών ΠΕ και ΕΛΜΕ) για την παραπάνω εκδήλωση του ΥΠΑΙΘ με την Αμερικάνικη Πρεσβεία. Ενδεικτικά μόνο ο Σύλλογος  Εκπαιδευτικών ΠΕ Α΄ Αθηνών σε ανακοίνωσή του σημειώνει:

Εκδήλωση η ΔΟΕ για τα ενιαία κείμενα με θέμα την ειδική αγωγή και εκπαίδευση την Κυριακή 12/3; Εκδήλωση και το Υπουργείο Παιδείας μαζί με την Αμερικάνικη Πρεσβεία (για να μην ξεχνάμε ποιος είναι το αφεντικό) για την ειδική αγωγή την Τετάρτη 15/3 με τίτλο: «Ενταξιακή Εκπαίδευση/Συμπερίληψη και Ειδική Αγωγή: Καλές πρακτικές έγκαιρης παρέμβασης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση».

Το ΥΠΑΙΘ έχει θορυβηθεί από τις εκδηλώσεις της ΔΟΕ, το περιεχόμενό τους, την απήχηση που έχουν στους εκπαιδευτικούς, τα ζητήματα που θέτουν, την ποιότητα και τη διεθνή αναγνωρισιμότητα των εισηγητών.

Και κάπως έτσι, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θεώρησε σκόπιμο να συνδιοργανώσει με την πρεσβεία των ΗΠΑ ημερίδα για την Ειδική Αγωγή. Είναι χαρακτηριστικό ότι την εκδήλωση θα προλογίσουν η Υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως και ο αμερικανός πρέσβης George J. Tsunis!

Προκαλεί η συγκεκριμένη επιλογή του ΥΠΑΙΘ και του ΕΚΔΔΑ να «ξεπλύνουν» τις ΗΠΑ, να εξωραΐσουν τα αίσχη τους, να καλύψουν ακόμα και τα έκτροπα των Αμερικάνων στρατιωτών, όπως αυτές τις μέρες στην Κρήτη που χτύπησαν νέες κοπέλες, προπηλάκισαν εργαζόμενους και εισέβαλαν σε γήπεδο που αθλούνταν μικρά παιδιά υπό την επήρεια αλκοόλ.

Είναι γνωστές από το παρελθόν οι πολλές προσπάθειες των ΗΠΑ, μέσω της Πρεσβείας, και τη συνεργασία και προηγουμένων ελληνικών κυβερνήσεων για παρεμβάσεις στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα σχολεία της χώρας μας: Εκπαιδευτικά προγράμματα  για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων (!!) στον Πύργο, Προγράμματα FlEX αμερικανικής ιστορίας, ώστε «μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα να αμβλυνθούν τα αισθήματα αντιαμερικανισμού που υπάρχουν στην ελληνική κοινωνία», όπως ανέφερε το ίδιο το State Department.

Αυτές οι πρωτοβουλίες δεν είναι τυχαίες. Έρχονται σε μια περίοδο που εντείνονται οι ανταγωνισμοί στην περιοχή μας, με αφορμή τον πόλεμο στην Ουρανία, ανάμεσα σε ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ και Ρωσία, σε μια περίοδο που βαθαίνει επικίνδυνα η εμπλοκή της χώρας μας στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο με την αποστολή πολεμικού υλικού, τη μετατροπή της Αλεξανδρούπολης σε προκεχωρημένο  φυλάκιο και όλης της χώρας σε μια απέραντη βάση με την ευθύνη της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων. Οι πρωτοβουλίες της πρεσβείας των ΗΠΑ, σε απόλυτη συνεργασία με την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ, με τον μανδύα της «παρέμβασης για εκπαιδευτικά ζητήματα», μόνο εκπαιδευτικό σκοπό δεν έχει. Είναι τμήμα των επιχειρήσεων προπαγάνδας αμερικαΝΑΤΟικών  και της κυβέρνησης, προκειμένου να αλλάξει το κλίμα στην Ελλάδα, την πλειοψηφική αντίθεση του λαού στην εμπλοκή της χώρας μας στον πόλεμο.

Αναρωτιόμαστε για ποιες μαθησιακές δυσκολίες αγωνιά η κυβέρνηση των ΗΠΑ;

Για αυτές που προκάλεσε με τις επεμβάσεις της στο Ιράκ, η οποία σύμφωνα με διάφορες πηγές (Iraq Body Count) άφησε πίσω της πάνω από ένα εκατομμύριο νεκρούς Ιρακινούς;
Για τη συμβολή της στον καταστροφικό πόλεμο στη Συρία, στην οποία σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Γραφείου Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων του ΟΗΕ (Ocha), «2,9 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν με μια μόνιμη αναπηρία»;
Μήπως άραγε εμείς οι εκπαιδευτικοί δε ζούμε μέσα στις τάξεις, στα μάτια των παιδιών μας τις τεράστιες μαθησιακές και άλλες ψυχολογικές δυσκολίες που βιώνουν πρόσφυγες μαθητές από τη Συρία, το Αφγανιστάν και άλλες χώρες όπου επιχείρησαν να φέρουν τη «δημοκρατία και την ελευθερία» οι ΗΠΑ;
Μήπως θέλει η αμερικανική πρεσβεία και η ελληνική κυβέρνηση να μας δείξουν πως η γενικευμένη αστυνομική καταστολή ακόμα και μέσα στις σχολικές  τάξεις στις ΗΠΑ και η  χρήση όπλων ακόμα και από παιδιά δημοτικού αποτελεί μια ακόμα καλή πρακτική;
Αρκετά πια! Από πού και ως πού οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς θα ανεχόμαστε μαθήματα παιδαγωγικής από την πολιτική μιας χώρας που, εκτός του ότι σκορπά πολέμους σε όλο τον κόσμο, θέλει να μας επιστρέψει στο μεσαίωνα ακόμα και με την  απαγόρευση των αμβλώσεων; Μια πολιτική που οξύνει τις ανισότητες και τις κοινωνικές παθογένειες στα σχολεία και την  ίδια στιγμή προβάλλει ως κύρια λύση τη γενικευμένη φαρμακευτική αγωγή με αντικαταθλιπτικά ή ήπια ψυχοσταθεροποιητικά φάρμακα για τα παιδιά, το 20% των οποίων θεωρείται ότι πάσχει από κάποια μορφή ψυχικής διαταραχής (από κοινωνικό άγχος μέχρι ψύχωση), σύμφωνα με την εκπαιδευτική υπηρεσία του αμερικανικού υπουργείου Υγείας.

Τι πρέπει να κάνουμε εμείς; Το στοιχειώδες. Να συμμετέχουμε στις εκδηλώσεις της ΔΟΕ και να απέχουμε από την ημερίδα του ΥΠΑΙΘ και της Πρεσβείας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

putin
Πούτιν για Ουκρανία: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης θα απαντήσουμε συμμετρικά»
Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Επιβεβαίωσε το πλήγμα με βαλλιστικό πύραυλο
Πούτιν για Ουκρανία: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης θα απαντήσουμε συμμετρικά»
παιδί
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
Ως τιμωρία έβαζαν κόλλα στο στόμα της μικρής για να σιγουρευτούν ότι δεν θα φάει κάτι - Συνελήφθησαν, όπως και οι θείοι του παιδιού
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»