Μετατάξεις: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας
Αναλυτικά τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας και ΕΕΠ-ΕΒΠ όπως αποτυπώνονται στις εγκυκλίους των μετατάξεων

Ο Θοδωρής Κατσωνόπουλος, αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ, δημοσιοποίησε τα οργανικά κενά ανά κλάδο/ειδικότητα και τα κενά σε Μουσικά σχολεία, Καλλιτεχνικά σχολεία και ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και τα οργανικά κενά ανά κλάδο/ειδικότητα και σε ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τα οργανικά κενά ανά κλάδο μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για ΣΜΕΑΕ Α/θμιας & Β/θμιας εκπ/σης, ανά κλάδο ΕΕΠ στα ΚΕΔΑΣΥ, ανά κλάδο ΕΕΠ (ΠΕ23 & ΠΕ30) στα ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ, όπως αποτυπώνονται στις εγκυκλίους των μετατάξεων.

Ο κ. Κατσωνόπουλος, μιλώντας στο alfavita.gr, διευκρίνισε πως η εξαγγελία της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως για 3.770 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση ταυτίζεται με τις οριστικές αιτήσεις παραίτησης 3.362 εκ των οποίων 1.220 δασκάλων συν τις αυτοδίκαιες αποχωρήσεις). Εφαρμόζεται, επομένως ο κανόνας 1 προς 1, δηλαδή μία πρόσληψη για κάθε μία αποχώρηση. Φυσικά οι πραγματικές ανάγκες είναι πολύ περισσότερες».

Ακολουθεί η ενημέρωση του αιρετού: 

2.441 τα ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ανά κλάδο/ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά τις μεταθέσεις όπως αποτυπώνονται στις εγκυκλίους μετατάξεων, συν τα κενά σε Μουσικά (273), Καλλιτεχνικά (26) και ΚΕΔΑΣΥ (50).

Τα οργανικά κενά

Σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες. Θέση του κλάδου οι μαζικοί μόνιμοι διορισμοί για κάλυψη όλων των πραγματικών κενών. Πιο συγκεκριμένα τα οργανικά κενά που δίνονται για τις μετατάξεις είναι

ΠΕ01 (Θεολόγοι) : 74
ΠΕ02 (Φιλόλογοι): 561 ΠΕ03 (Μαθηματικοί): 348
ΠΕ05 (Γαλλικής): 32
ΠΕ06 (Αγγλικής): 72
ΠΕ07 (Γερμανικής):
10 ΠΕ08 (Καλλιτεχνικών): 43
ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής): 65 ΠΕ33 (ΜΙΘΕ): 26
ΤΕ01.19 (Κομμωτικής): 7
ΤΕ01.25 (Αργυροχρυσοχοΐας): 3
ΤΕ01.04 (Ψυκτικοί): 1
ΤΕ01.06 (Ηλεκτρολόγοι): 1
ΤΕ01.31(Βοηθ. Ακτιν): 1 ΔΕ01.15 (Αργυροχρυσοχοΐας): 1
ΔΕ01.17 (Κομμωτικής): 9 ΠΕ04.01 (Φυσικοί): 88
ΠΕ04.02 (Χημικοί): 89
ΠΕ04.04 (Βιολόγοι): 153
ΠΕ04.05 (Γεωλόγοι): 38
ΠΕ78 (Κοινωνικών Επιστημών): 17
ΠΕ79.01 (Μουσικής Επιστήμης): 43
ΠΕ80 (Οικονομίας): 76
ΠΕ81 (Πολ. Μηχανικών-Αρχιτεκτόνων): 39
ΠΕ82 (Μηχανολόγων): 106
ΠΕ83 (Ηλεκτρολόγων): 103
ΠΕ85 (Χημ. Μηχανικών): 41
ΠΕ86 (Πληροφορικής): 88
ΠΕ87.01 (Ιατρικής): 27
ΠΕ87.02 (Νοσηλευτικής): 34 ΠΕ87.03 (Αισθητικής): 14
ΠΕ87.04 (Ιατρικών Οργάνων): 13
ΠΕ87.08 (Φυσικοθεραπείας): 9
ΠΕ87.09 (Βρεφονηπιοκόμων): 26 ΠΕ88.01 (Γεωπόνοι): 38
ΠΕ88.02 (Φυτ. Παραγωγής): 27 ΠΕ88.03 (Ζωικής Παραγωγής): 7
ΠΕ88.04 (Διατροφής): 12 ΠΕ88.05 (Φυσ. Περιβάλλοντος): 6
ΠΕ89.01 (Καλλιτεχνικών Σπουδών): 29
ΠΕ89.02 (Σχεδιασμού & Παραγωγής προϊόντων): 3 ΠΕ90 (Ναυτιλιακών Μαθημάτων): 12
Τ02.02 (Μηχανολόγοι): 5 Τ02.04 (Οικονομίας Διοίκησης): 1
ΔΕ02.01 (Ηλεκτρ. Μηχανικοί): 20 ΔΕ02.02 (Μηχανολόγοι): 23
ΣΥΝΟΛΟ: 2.441

Οργανικές θέσεις ΠΕ79, ΠΕ08, ΠΕ91 ανά κλάδο/μουσική ειδίκευση σε Μουσικά σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης
ΠΕ79 (Μουσικοί): 273

Οργανικές θέσεις ΠΕ79, ΠΕ08, ΠΕ91 σε Καλλιτεχνικά σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΠΕ08 (Καλών τεχνών): 5
ΠΕ79 (Μουσικοί): 3
ΠΕ91.01 (Θεατρικών Σπουδών): 3
ΠΕ91.02 (Δραματικής Τέχνης): 15
ΣΥΝΟΛΟ: 26 

Οργανικές θέσεις ΠΕ02 & ΠΕ03 ή ΠΕ04 σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
ΠΕ02 (Φιλόλογοι): 31
ΠΕ03-ΠΕ04: 19
ΣΥΝΟΛΟ: 50

Οργανικά κενά ανά κλάδο/ειδικότητα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
ΠΕ06 (Αγγλικής): 16 ΠΕ70 (Δάσκαλοι): 1.184
ΠΕ60 (Νηπιαγωγοί): 184 ΠΕ86 (Πληροφορικής): 8
ΣΥΝΟΛΟ: 1.392 

Οργανικές θέσεις ΠΕ70 ή ΠΕ71 & ΠΕ60 ή ΠΕ61 σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
ΠΕ60+61 (Νηπιαγωγοί):18
ΠΕ70+71 (Δάσκαλοι): 34
ΣΥΝΟΛΟ: 52 

Οργανικά κενά ανά κλάδο μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για ΣΜΕΑΕ Α/θμιας & Β/θμιας εκπ/σης
ΕΒΠ (Ειδ. Βοηθητικό Προσωπικό): 4 ΠΕ21 (Θεραπευτές Λόγου): 4
ΠΕ22 (Επαγ. Συμβούλων): 26 ΠΕ23 (Ψυχολόγοι): 90
ΠΕ25 (Σχ. Νοσηλευτές): 20 ΠΕ28 (Φύσιοθεραπευτές): 8
ΠΕ29 (Εργοθεραπευτές): 11
ΠΕ30 (Κοινωνικοί Λειτουργοί): 111
ΠΕ31 (ΚΠΔ, ΣΕΠΤ, ΝΟ): 7
ΣΥΝΟΛΟ: 281 

Οργανικά κενά ανά κλάδο ΕΕΠ στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ
ΠΕ21 (Θεραπευτές Λόγου): 41
ΠΕ23 (Ψυχολόγοι): 131
ΠΕ28 (Φύσιοθεραπευτές): 25
ΠΕ29 (Εργοθεραπευτές): 48
ΠΕ30 (Κοινωνικοί Λειτουργοί): 145
ΠΕ31 (ΚΠΔ, ΣΕΠΤ, ΝΟ): 5
ΣΥΝΟΛΟ: 395 

Οργανικά κενά ανά κλάδο ΕΕΠ (ΠΕ23 & ΠΕ30) στα Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
ΠΕ23: 425
ΠΕ30: 440
ΣΥΝΟΛΟ: 865

Θοδωρής Κατσωνόπουλος, αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ
τηλ.: 6932749571, ηλ. δ/νση:[email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zarotiadis
ΑΠΘ: «Χακάρισαν» λογαριασμό facebook του καθηγητή και υποψήφιου Ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γρηγόρη Ζαρωτιάδη
Ζαρωτιάδης: Τα σκοτεινά μυαλά αντιμετωπίζονται με το φως της δημοσιότητας
ΑΠΘ: «Χακάρισαν» λογαριασμό facebook του καθηγητή και υποψήφιου Ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γρηγόρη Ζαρωτιάδη
καιρός βροχές
Καιρός: Έρχεται η κακοκαιρία τύπου «Π» – Ποιες περιοχές θα επηρεάσει
Γενικά καλός θα παρουσιαστεί ο καιρός σήμερα Δευτέρα 18 Νοεμβρίου σε όλη σχεδόν τη χώρα – Η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
Καιρός: Έρχεται η κακοκαιρία τύπου «Π» – Ποιες περιοχές θα επηρεάσει
σχολικό
Χωρίς μεταφορά έχουν μείνει οι μαθητές των Τμημάτων Υποδοχής προσφύγων σε δύο σχολεία της Δραπετσώνας
Oι Τάξεις Υποδοχής στο 1ο ΓΕΛ και στο 2ο Γυμνάσιο Δραπετσώνας, με 7 και 7 μαθητές/μαθήτριες αντίστοιχα από τη Δομή Προσφύγων του Σχιστού, ιδρύθηκαν,...
Χωρίς μεταφορά έχουν μείνει οι μαθητές των Τμημάτων Υποδοχής προσφύγων σε δύο σχολεία της Δραπετσώνας
DOYKAKIS IEP
Συμμετοχή του Προέδρου του ΙΕΠ στην Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων για την επιστήμη της πληροφορικής
Οι συζητήσεις θα επικεντρωθούν στη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης στην επιστήμη της πληροφορικής, καθώς και στις ανάγκες των εκπαιδευτικών...
Συμμετοχή του Προέδρου του ΙΕΠ στην Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων για την επιστήμη της πληροφορικής