Σχολεία «αριστείας» στην Α' Αθήνας: Μόνο 50% των κενών στην παράλληλη στήριξη και το 67% στην Ειδική Αγωγή έχουν καλυφθεί
Δεκάδες τα κενά στα σχολεία, στους νευραλγικούς τομείς της ειδικής αγωγής λίγο πριν λήξει η σχολική χρονιά - «Τι σημαίνουν στην πράξη τα κενά; Σημαίνουν εμπόδια» - Τι καταγγέλλει ο αιρετός Μπάμπης Κόκλας

Περίπου το 50% των κενών στην παράλληλη στήριξη και το 67% των κενών στην Ειδική Αγωγή, στα σχολεία της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας έχουν καλυφθεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς. 'Όπως καταγγέλλει ο αιρετός της Αγωνιστικής Συνεργασίας – ΣΥΝΕΚ  Χαράλαμπος Κόκλας, η κατάσταση διαμορφώνεται ως εξής:

Κενά παράλληλης στήριξης: 43 ΠΕ02, 15 ΠΕ03, 16 ΠΕ04, Σύνολο: 74. 

Κενά Ειδικής Αγωγής: 4 ΠΕ02, 3 ΠΕ03, 3 ΠΕ04, Σύνολο: 10. 

«Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν ανάγκη να πλαισιωθούν κατάλληλα από εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να ενταχθούν ομαλά και λειτουργικά στη μαθησιακή και κοινωνική διαδικασία του σχολείου. Τι σημαίνουν, λοιπόν, στην πράξη τα παραπάνω κενά; Σημαίνουν εμπόδια» αναφέρει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως «το υπουργείο Παιδείας των 'αρίστων' δείχνει εξαιρετική αδιαφορία και εμπαίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημόσιου σχολείου και τις οικογένειές τους». 

Η ανακοίνωση του αιρετού: 

Θεωρούμε απαράδεκτο και λυπηρό το γεγονός ότι, ενώ πλησιάζουμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς, εξακολουθούν να υπάρχουν τόσα πολλά κενά στα σχολεία της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας! Είναι δε ακόμη πιο παιδαγωγικά ανεπίτρεπτο όταν τα κενά αυτά υπάρχουν σε τόσο ευαίσθητους τομείς όπως η παράλληλη στήριξη και η Ειδική Αγωγή!

Πιο συγκεκριμένα και σε απόλυτους αριθμούς η κατάσταση διαμορφώνεται ως εξής:

Κενά παράλληλης στήριξης: 43 ΠΕ02, 15 ΠΕ03, 16 ΠΕ04, Σύνολο: 74. 

Κενά Ειδικής Αγωγής: 4 ΠΕ02, 3 ΠΕ03, 3 ΠΕ04, Σύνολο: 10. 

Σύμφωνα λοιπόν με ακριβείς υπολογισμούς, περίπου το 50% των κενών στην παράλληλη στήριξη και το 67% των κενών στην Ειδική Αγωγή, έχουν καλυφθεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς!

Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν ανάγκη να πλαισιωθούν κατάλληλα από εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να ενταχθούν ομαλά και λειτουργικά στη μαθησιακή και κοινωνική διαδικασία του σχολείου. Τι σημαίνουν, λοιπόν, στην πράξη τα παραπάνω κενά; Σημαίνουν εμπόδια. Παρά την σχετική ενημέρωση του Υπουργείου για τα σημαντικά κενά σε αυτούς τους νευραλγικούς τομείς της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το ίδιο κωφεύει και θέτει εμπόδια στους μαθητές να μάθουν, να επωφεληθούν τα βέλτιστα από τα σχολεία τους και τελικά να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και να αυτονομηθούν.

Επιπρόσθετα, και κατά την διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους έχουν προκύψει βέβαια και άλλα κενά τόσο από ασθένειες συναδέλφων εκπαιδευτικών όσο και από τις κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης (σύμβουλοι εκπαίδευσης κτλ) που έως και σήμερα παραμένουν ακάλυπτα.

Το Υπουργείο Παιδείας των «αρίστων» δείχνει εξαιρετική αδιαφορία και εμπαίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημόσιου σχολείου και τις οικογένειές τους. Θα έπρεπε από την πρώτη φάση προσλήψεων να έχει καλύψει όλα τα κενά αντί να διαθέτει υπέρογκα ποσά για κατασταλτικούς μηχανισμούς. Το Υπουργείο θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τα σοβαρότατα προβλήματα λειτουργίας των σχολείων κάνοντας μόνιμους διορισμούς για κάλυψη όλων των κενών, μονιμοποιώντας τους νεοδιόριστους (που κρατά «ομήρους»), προχωρώντας σε προσλήψεις αναπληρωτών (υπάρχουν σημαντικά κενά και στις τάξεις υποδοχής). Αντί αυτών όμως καταφεύγει σε αυταρχισμό για να χειραγωγήσει κάθε φωνή που ζητάει το αυτονόητο: καλύτερη παιδεία για τα παιδιά του Ελληνικού λαού.

Δυστυχώς και στη Δ.Δ.Ε. της Α΄ Αθήνας έχουμε πολλά παραδείγματα διώξεων εκπαιδευτικών που ξεπερνούν κάθε όριο αυταρχισμού και τρομοκράτησης από πλευράς του προϊσταμένου.

Ο κλάδος μέσα από την οργανωμένη δράση των σωματείων του θα συνεχίσει να αγωνίζεται για ένα ποιοτικό, συμπεριληπτικό δημόσιο σχολείο.

Ο Αιρετός της Αγωνιστικής Συνεργασίας – ΣΥΝΕΚ

Κόκλας Χαράλαμπος (Μπάμπης)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

leipsoi
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
«Oι Λειψοί προσφέρονται για όσους προτιμούν μέρη χωρίς κοσμοσυρροή και με εύρος επιλογών για χαλάρωση, τοπική κουζίνα και εκδρομές»
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
xalkiiki pisina
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
Δεν μπορεί να πιστέψει ανθρώπου νους τα όσα συνέβησαν στην μοιραία κατασκήνωση της Χαλκιδικής, όπου η 8χρονη Αγγελική πνίγηκε στην πισίνα της.
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
υπ_παιδειας
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί
Μια συνολική εικόνα για τους διορισμούς και τις προσλήψεις υποψηφίων εκπαιδευτικών 
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί