Με απευθείας ανάθεση κόστους 20.000 € θα γίνει η βαθμολόγηση των γραπτών της λεγόμενης «PISA Πληροφορικής» που οργανώνει το ΙΕΠ σε 186 δημόσια και ιδιωτικά σχολεία,κατά το διάστημα από 24 Απριλίου μέχρι 19 Μαΐου 2023.
Σύμφωνα με την Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Βαθμολόγηση και κωδικοποίηση απαντήσεων σε ανοικτές ερωτήσεις της πιλοτικής φάσης της έρευνας ICILS 2023» που δημοσιοποίησε το ΙΕΠ, ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη βαθμολόγηση των απαντήσεων σε επτά διαφορετικές ενότητες (απαντήσεις σε ανοικτές ερωτήσεις και στην «Μεγάλη Εργασία»).
Το θέμα αυτό είχε αποκαλύψει από περυσι το alfavita.gr, σημειώνοντας τότε ότι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) έχει αναλάβει την ευθύνη διεξαγωγής της Διεθνούς Μελέτης για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και τους Υπολογιστές - ICILS 2023, που πραγματοποιείται ανά πέντε περίπου χρόνια υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ένωσης για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης (ΙΕΑ - International Association for the Evaluation of Educational Achievement). Η ΙΕΑ είναι ένας ανεξάρτητος διεθνής οργανισμός, ο οποίος, για περισσότερα από 50 έτη, συνεργάζεται με εθνικά ερευνητικά κέντρα και κρατικές υπηρεσίες για τη διεξαγωγή εθνικών μελετών με σκοπό την έρευνα, την κατανόηση και τη βελτίωση της εκπαίδευσης παγκοσμίως.
Το ΙΕΠ λοιπόν, ανάρτησε πρόσκληση για τη βαθμολόγηση, δεδομένων των απαιτήσεων και του όγκου του έργου, σύμφωνα με την οποία, ο Ανάδοχος θα πρέπει να παρέχει ομάδα έργου αποτελούμενη από τουλάχιστον 7 Πτυχιούχους, Μεταπτυχιακούς φοιτητές ή Υποψήφιους Διδάκτορες, με τα εξής χαρακτηριστικά:
• Καλή γνώση και κατανόηση των ΤΠΕ
• Ικανότητα χρήσης Η/Υ
• Ικανότητα βαθμολόγησης εργασιών (δοκιμίων, γραπτών απαντήσεων)
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, επιπέδου Β2 τουλάχιστον
• Η διδακτική εμπειρία είναι επιθυμητή
Ο αριθμός αυτός είναι απαραίτητος καθώς, όπως αποτυπώνεται και στον παραπάνω πίνακα, απαιτείται διπλή βαθμολόγηση σε ποσοστό ερωτήσεων για τον έλεγχο της αξιοπιστίας.
Σε περίπτωση που ο βαθμός συμφωνίας κατά την κωδικοποίηση είναι κάτω του 70% μπορεί να ζητηθεί διπλή κωδικοποίηση σε όλες τις απαντήσεις και η επιβεβαίωσή τους από τρίτο μέλος ή τον Υπεύθυνο του έργου.
Επίσης, θα πρέπει να ορίσει ως Υπεύθυνο Έργου μέλος ΔΕΠ με αντικείμενο σχετικό με την επιστήμη της Πληροφορικής, που δύναται να είναι και μέλος της Ομάδας Έργου.
Με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, θα πραγματοποιηθεί επιμόρφωση από την ομάδα ICILS του Ι.Ε.Π., για τον τρόπο βαθμολόγησης της κάθε ερώτησης.
Εκτίμηση ωρών εργασίας για κάθε βαθμολογητή (συμπεριλαμβανομένης της επιμόρφωσης):
- Εισαγωγή στους γενικούς κανόνες βαθμολόγησης και στο λογισμικό– 30 λεπτά (όλοι οι βαθμολογητές)
- Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 30 λεπτά για κάθε ερώτηση (όλοι οι βαθμολογητές)
- Βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 30 απαντήσεις/ βαθμολογητή/ώρα
- Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση της «Μεγάλης Εργασίας» (LT) – 45 λεπτά ανά εργασία (όλοι οι βαθμολογητές)
- Βαθμολόγηση απαντήσεων στη «Μεγάλη Εργασία» (LT) – 10 απαντήσεις/ βαθμολογητή/ώρα
Βάσει των παραπάνω, ο συνολικός χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας βαθμολόγησης (κατά προσέγγιση) είναι:
- Εισαγωγή – 30 λεπτά
- Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 10 ώρες (20 ερωτήσεις * 30 λεπτά/ερώτηση)
- Βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 770 ώρες (23.000 απαντήσεις* 30 λεπτά/ερώτηση)
- Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση της «Μεγάλης Εργασίας» (LT) – 5,25 ώρες (7 εργασίες * 45 λεπτά/ εργασία)
- Βαθμολόγηση απαντήσεων στη «Μεγάλη Εργασία» (LT) – 850 ώρες (8.050 απαντήσεις * 10 απαντήσεις/ ώρα)
2. Η κωδικοποίηση των επαγγελμάτων των γονέων/κηδεμόνων των συμμετεχόντων μαθητών (occupational coding) αφορά δύο (2) κωδικούς για κάθε συμμετέχοντα μαθητή (περίπου 4.100 μαθητές * 2 = 8.200 κωδικοί).
Επισημαίνεται ότι όλη η διαδικασία της βαθμολόγησης και κωδικοποίησης γίνεται ηλεκτρονικά, και ότι οι βαθμολογητές θα πρέπει να συνεργάζονται σε ομάδες με βάση τις οδηγίες του Ι.Ε.Π..
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 15-09-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.
Ο Ανάδοχος θα πρέπει να υλοποιήσει και να παραδώσει το υπό ανάθεση έργο το αργότερο μέχρι τις 28 Ιουλίου 2023.
Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των δεκαέξι χιλιάδων εκατόν είκοσι εννέα ευρώ και τριών λεπτών (16.129,03€) πλέον ΦΠΑ 24% ήτοι είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] έως την Τετάρτη, 10-05-2023 και ώρα 15:00.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Τι είναι η έρευνα ICILS
Η χώρα μας συμμετέχει για πρώτη φορά από φέτος στη διεθνή έρευνα ICILS, η οποία διερευνά, σε διεθνές επίπεδο, τις διαφορές των μαθητών και μαθητριών 13-14 ετών (Β΄ Γυμνασίου) σε σχέση με τον εγγραμματισμό τους στην Πληροφορική και τους Υπολογιστές. Η έρευνα ICILS αφορά στις βασικές γνώσεις, τις δεξιότητες και την αντίληψη που απαιτούνται για την επιτυχία των μαθητών και μαθητριών στο νέο δυναμικό περιβάλλον της πληροφορίας. Στόχος είναι, ειδικότερα, η ανίχνευση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών και μαθητριών σε σχέση με τη διερεύνηση, τη δημιουργία, τη συμμετοχή και την επικοινωνία στο σπίτι, στο σχολείο και στην κοινότητα μέσω της χρήσης υπολογιστών.
Η έρευνα υλοποιήθηκε πιλοτικά, μετά από δειγματοληψία, τον Μάιο του 2022 σε 35 περίπου σχολεία όλης της χώρας . Η κύρια έρευνα θα υλοποιηθεί επίσης δειγματοληπτικά, σε 186 δημόσια και ιδιωτικά σχολεία,κατά το διάστημα από 24 Απριλίου μέχρι 19 Μαΐου 2023.
Την ευθύνη της έρευνας έχει η IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement), διεθνής ένωση εθνικών ερευνητικών ιδρυμάτων, κυβερνητικών ερευνητικών φορέων, ακαδημαϊκών μελετητών και αναλυτών που εργάζονται για την έρευνα, την κατανόηση και τη βελτίωση της εκπαίδευσης παγκοσμίως.
Στην Ελλάδα, υπεύθυνος φορέας υλοποίησης είναι το ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) – ΥΠΑΙΘ.
Στην έρευνα συμμετέχουν επίσης οι εξής χώρες: Αυστρία, Αζερμπαϊτζάν, Βέλγιο (Φλαμανδική Κοινότητα), Κινεζική Ταϊπέι, Κροατία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιταλία, Καζακστάν, Κόσοβο, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ομάν, Πορτογαλία, Δημοκρατία της Κορέα, Ρουμανία, Ρωσική Ομοσπονδία, Σερβία, Σλοβακική Δημοκρατία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένες Πολιτείες και Ουρουγουάη.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα μπορείτε να δείτε εδώ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη