Η εμμονή του υπουργείου στη συγκρότηση τμημάτων με 27 μαθητές, παρόλο που φέτος εγγράφηκαν περίπου 200 μαθητές λιγότεροι σε επίπεδο νομού, δημιουργεί συνθήκες απαξίωσης του δημόσιου σχολείου και τη βάση της αγωνιώδους προσπάθειας των γονιών να εγγράψουν τα παιδιά τους είτε σε σχολεία με μικρότερο αριθμό παιδιών ανά τμήμα είτε να βρουν διέξοδο στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Αυτό τονίζει η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων σε ανακοίνωσή της
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων
Η έναρξη της σχολικής χρονιάς, συνοδεύεται για ακόμα μία φορά, από οξυμένα προβλήματα που έχουν την αιτία τους στην πολιτική υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης των τελευταίων χρόνων.
Η εμμονή του υπουργείου στη συγκρότηση τμημάτων με 27 μαθητές, παρόλο που φέτος εγγράφηκαν περίπου 200 μαθητές λιγότεροι σε επίπεδο νομού, δημιουργεί συνθήκες απαξίωσης του δημόσιου σχολείου και τη βάση της αγωνιώδους προσπάθειας των γονιών να εγγράψουν τα παιδιά τους είτε σε σχολεία με μικρότερο αριθμό παιδιών ανά τμήμα είτε να βρουν διέξοδο στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Στις αποφάσεις του 20ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ περιλαμβάνεται η πάγια θέση του κλάδου για μείωση των μαθητών ανά τμήμα. Ανώτατο όριο 20 μαθητών στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια.
Η ευθύνη για αυτή την κατάσταση βαραίνει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που εφαρμόζει ακραίες νεοφιλελεύθερες και αντιπαιδαγωγικές πολιτικές.
Στο πλαίσιο αυτό το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων κρίνει σκόπιμο να επισημάνει τόσο στη διοίκηση της Δ.Δ.Ε Ιωαννίνων όσο και στους διευθυντές των σχολικών μονάδων ότι είναι υψίστης σημασίας για τη μη υπονόμευση του χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου η αυστηρότατη τήρηση της νομοθεσίας όσον αφορά τις μετεγγραφές των μαθητών, καθώς και των προβλεπόμενων διατάξεων για την χωροταξική κατανομή των μαθητών στις σχολικές μονάδες.
Για αυτό το λόγο τους καλούμε να μη συνδράμουν με οποιοδήποτε τρόπο στην υλοποίηση της εκπεφρασμένης θέλησης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να άρει τους χωροταξικούς περιορισμούς στην εγγραφή των μαθητών, επιτρέποντας στους γονείς να εγγράψουν τα παιδιά τους σε όποιο σχολείο επιθυμούν. Είναι δεδομένο ότι αυτό θα δημιουργήσει σχολεία 1ης και 2ης κατηγορίας με εξαιρετικά δυσάρεστες συνέπειες για τη χρηματοδότηση, την οργανικότητα και εν τέλει ακόμα και την ύπαρξη κάποιων σχολείων.
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων λαμβάνοντας υπόψη τις δύσκολες συνθήκες που δημιουργούν οι ιδιαιτερότητες της κάθε σχολικής μονάδας, καθώς και οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, καλεί το Υπουργείο Παιδείας και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων να δρομολογήσουν την πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, ώστε να λειτουργήσουν άμεσα τα τμήματα ένταξης, ενισχυτικής διδασκαλίας και ΖΕΠ, γιατί μόνο έτσι θα εξασφαλιστεί η εύρυθμη, ασφαλής και αποτελεσματική λειτουργία των σχολείων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη