Αξιολόγηση: Νέος οδηγός, σχέδια δράσης και εργαλεία αποτίμησης από το ΙΕΠ
Το ΙΕΠ προχωρά κανονικά στο σχεδιασμό και εκτός από τον Οδηγό, δημοσιοποίησε ακόμα δύο έγγραφα, που αναφέρονται στα νέα σχέδια δράσης με προτάσεις σχεδιασμού τους και στα ενδεικτικά εργαλεία διερεύνησης των θεματικών αξόνων και αποτίμησης των δράσεων

Νέο οδηγό εφαρμογής για τον Συλλογικό Προγραμματισμό – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση  του έργου της σχολικής μονάδας συνέταξε το ΙΕΠ, ενόψει της λειτουργίας της πλατφόρμας όπου γίνεται καταγραφή του τίτλου και του βασικού στόχου κάθε σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας, με προθεσμία υποβολής μέχρι τις 20 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 15.00.

Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται με τους κωδικούς Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου της σχολικής μονάδας, να σημειωθεί πάντως ότι η ΔΟΕ έχει αποστείλει στα σχολεία νέα ενιαία κείμενα προς ανάρτηση στην πλατφόρμα, ενώ συνεχίζεται η απεργία-αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης από ΔΟΕ και ΟΛΜΕ.

Ωστόσο το ΙΕΠ προχωρά κανονικά στο σχεδιασμό και εκτός από τον Οδηγό, δημοσιοποίησε ακόμα δύο έγγραφα, που αναφέρονται στα νέα σχέδια δράσης με προτάσεις σχεδιασμού τους και στα ενδεικτικά εργαλεία διερεύνησης των θεματικών αξόνων και αποτίμησης των δράσεων.

Το χρονοδιάγραμμα

Σύμφωνα με τον οδηγό του ΙΕΠ, το χρονοδιάγραμμα για τις διαδικασίες Συλλογικού Προγραμματισμού, Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης σχολικής μονάδας έχει ως εξής:


1. Μέχρι 20 Οκτωβρίου: Συλλογικός Προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας

Ο Σύλλογος Διδασκόντων:

μελετά την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης εστιάζοντας στις διαπιστωμένες αδυναμίες, όπως έχουν καταγραφεί

επιλέγει συγκεκριμένους στόχους βελτίωσης, που έχουν προτεραιότητα για το σχολείο και είναι εφικτό να επιτευχθούν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς

αποφασίζει τα Σχέδια Δράσης που θα υλοποιήσουν για την επίτευξη των στόχων αυτών

συγκροτεί αντίστοιχες Ομάδες Δράσης (2-5 εκπ/κών), με βάση τη δήλωση ενδιαφέροντος από τους εκπαιδευτικούς, λαμβάνοντας υπόψη την εξειδίκευσή τους, την εμπειρία τους, τα ενδιαφέροντά τους αλλά και τη δυνατότητα συνεργασίας τους (π.χ. ημέρες και ώρες εργασίας στο σχολείο). Προτείνεται επίσης να ληφθούν υπόψη και οι εν δυνάμει τοποθετήσεις νέων εκπαιδευτικών.

ορίζει Συντονιστή/τρια για κάθε Ομάδα

εγκρίνει τους Τίτλους Σχεδίων Δράσης

Οι στόχοι και οι τίτλοι των Σχεδίων Δράσης καταχωρίζονται στην πλατφόρμα του ΙΕΠ και αποτελούν τον Συλλογικό Προγραμματισμό της σχολικής μονάδας, ο οποίος αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου.

2. Μέχρι 30 Μαΐου: Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αποτίμηση των Δράσεων από τις Ομάδες

Α: Σχεδιασμός της Δράσης (έως 10 Δεκεμβρίου)

Κάθε Ομάδα Δράσης έχει τη δική της φόρμα για την αποτύπωση του Σχεδίου Δράσης. Πρόσβαση σε αυτή έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου καθώς και ο/η Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) Παιδαγωγικής Ευθύνης. Δικαίωμα καταχώρισης και επεξεργασίας έχει μόνο ο/η Συντονιστής/στρια της Ομάδας.

Η κάθε Ομάδα Δράσης συζητά/συναποφασίζει για τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζει να υλοποιήσει τη δράση της. Προτάσεις Σχεδιασμού Δράσεων

Β-Γ: Υλοποίηση και Αποτίμηση της Δράσης (έως 30 Μαϊου)


Ο/Η Σ.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης, σε ειδικό πεδίο της φόρμας καταγράφει τις παρατηρήσεις του/της, προκειμένου να ληφθούν υπόψη για την τροποποίηση ή κατά την υλοποίηση της Δράσης, εφόσον κρίνεται σκόπιμο.

Οι Ομάδες Δράσης, λαμβάνοντας υπόψη και την ανατροφοδότηση των Σ.Ε., καταχωρίζουν δια του Συντονιστή/τριά τους στην πλατφόρμα τις πιθανές τροποποιήσεις στον σχεδιασμό και τις βασικές ενέργειες /εκδηλώσεις /δραστηριότητες κ.λπ. που υλοποίησαν στο πλαίσιο της δράσης (εάν η δράση υλοποιήθηκε όπως ακριβώς σχεδιάστηκε, καταγράφονται πολύ συνοπτικά οι ενέργειες/δραστηριότητες).

Κατά την αποτίμηση της δράσης καταγράφονται τα αποτελέσματα της δράσης, ο βαθμός επίτευξης των στόχων, δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, επιμορφώσεις που υλοποιηθήκαν, υλικό που παρήχθη και διατυπώνονται προτάσεις για επιμορφώσεις, για συνέχιση της δράσης ή νέες δράσεις

3. Μέχρι τις 25 Ιουνίου: Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης

Ο/Η Διευθυντής/ντρια συγκαλεί συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, για τη:
Α. Συνολική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου:

Γίνεται συζήτηση σχετικά με τις αλλαγές που ενδεχομένως έχουν επέλθει στην ταυτότητα του σχολείου σε σχέση με την προηγούμενη Έκθεση

Αποτιμώνται οι 9 άξονες τεκμηριωμένα

Εντοπίζονται θετικά σημεία και σημεία προς βελτίωση για καθεμία από τις 3 λειτουργίες

Καταγράφονται στο Πρακτικό οι σχετικές αποφάσεις.
Β. Συνολική αποτίμηση των Δράσεων βελτίωσης του σχολείου

Οι Ομάδες παρουσιάζουν τις Δράσεις τους αξιοποιώντας το Γ` μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης της Δράσης.

Οι εκπαιδευτικοί αποτιμούν συνολικά τις Δράσεις του σχολείου (βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί, αποτελέσματα των Δράσεων, δυσκολίες που παρουσιάστηκαν)

Επιλέγονται οι Πρακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλα σχολεία

Κατατίθενται προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις

Μετά τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, και μέχρι τις 25 Ιουνίου, ο/η Διευθυντής/ντρια:

• Καταχωρίζει τα δεδομένα στην ψηφιακή πλατφόρμα του Ι.Ε.Π
• Ελέγχει και οριστικοποιεί την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης
• Εξάγει τη συνοπτική μορφή της Έκθεσης σε pdf (χωρίς την 4βαθμη αποτίμηση) και την αναρτά στην ιστοσελίδα του σχολείου

αξιολογηση ιεπ

Δείτε τους οδηγούς:

Συλλογικός Προγραμματισμός – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου της σχολικής μονάδας

Σχέδια Δράσης - Προτάσεις Σχεδιασμού

Ενδεικτικά εργαλεία διερεύνησης των αξόνων και αποτίμησης των δράσεων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ανταρκτικη
Από την Κρήτη στην Ανταρκτική: Δυο ερευνήτριες του Πολυτεχνείου Κρήτης ετοιμάζονται να ταξιδέψουν εκπροσωπώντας την Ελλάδα
Για πρώτη φορά, δύο Ελληνίδες ερευνήτριες από το Πολυτεχνείο Κρήτης ετοιμάζονται να ταξιδέψουν στην Ανταρκτική, εκπροσωπώντας την Ελλάδα σε μια...
Από την Κρήτη στην Ανταρκτική: Δυο ερευνήτριες του Πολυτεχνείου Κρήτης ετοιμάζονται να ταξιδέψουν εκπροσωπώντας την Ελλάδα
kinito_mathites
Kids Wallet: Πως θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή που περιορίζει την πρόσβαση των παιδιών στα social media
Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025, το Kids Wallet θα προστατεύει τα παιδιά από τον εθισμό στις οθόνες και θα προσφέρει γονικό έλεγχο στην ψηφιακή τους...
Kids Wallet: Πως θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή που περιορίζει την πρόσβαση των παιδιών στα social media
μητσοτακης
Μητσοτάκης στη Σύνοδο Βορρά - Νότου: «Πρέπει να ενισχύσουμε συλλογικά την ευρωπαϊκή άμυνα»
«Το 2% του ΑΕΠ για τις αμυντικές δαπάνες είναι, πιθανώς, ιστορία. Πρέπει να επενδύσουμε περισσότερα »
Μητσοτάκης στη Σύνοδο Βορρά - Νότου: «Πρέπει να ενισχύσουμε συλλογικά την ευρωπαϊκή άμυνα»