pierakakis
Συνάντηση με Κύπριους Βουλευτές και τον Υπουργό Παιδείας Κέλλας - «Ελλάδα και Κύπρος προχωρούν ενωμένες σαν μια γροθιά»

Συνάντηση εργασίας είχε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, Χρήστος Κέλλας και η εξαμελής κοινοβουλευτική αντιπροσωπεία της Επιτροπής Παιδείας και Πολιτισμού της Βουλής των Αντιπροσώπων της Κυπριακής Δημοκρατίας, με τη συμμετοχή και του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκου Πιερρακάκη.  

Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο τριήμερης επίσκεψης των Κυπρίων βουλευτών στην Αθήνα, με επικεφαλής της αντιπροσωπείας τον Πρόεδρο της αντίστοιχης Επιτροπής, κ. Παύλο Μυλωνά. 

Ο Λαρισαίος πολιτικός, αφού καλωσόρισε τους Κύπριους βουλευτές, αναφέρθηκε στην ευτυχή συγκυρία της συνάντησης των δυο αντιπροσωπειών, ενώ στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας βρίσκεται ένας Υπουργός μεταρρυθμιστής, όπως ο κ. Πιερρακάκης, για τον οποίο σημείωσε: «Είναι ένας πολιτικός, που αφού άφησε τη «σφραγίδα» του στην ψηφιακή διακυβέρνηση της Χώρας, κινείται το ίδιο δυναμικά στον τομέα της παιδείας, συνεχίζοντας το έργο της προκατόχου του, κας. Κεραμέως, προς όφελος των μαθητών, των φοιτητών και των εκπαιδευτικών μας». 

Ο κ. Κέλλας επεσήμανε, ακόμα, τις εξαιρετικά στενές σχέσεις της Ελληνικής και Κυπριακής Δημοκρατίας, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ελληνική και Κυπριακή Δημοκρατία είναι κάτι παραπάνω από αδελφά κράτη. Είναι ενωμένες, σαν μια γροθιά, σε όλα τα επίπεδα. Ιδίως σε ό,τι αφορά την επίλυση του Κυπριακού, που αποτελεί, δυστυχώς, ακόμα μεγάλο αγκάθι για όλους μας και, φυσικά, συνιστά κορυφαία εθνική προτεραιότητα». Και συνέχισε: «Είμαι σίγουρος ότι σήμερα θα συζητηθούν πολύ ενδιαφέροντα θέματα για την παιδεία, τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών μας, τις δυνατότητες συνεργασίας μας και θα βγουν χρήσιμα συμπεράσματα για τις Επιτροπές μας, βάσει των απόψεων, των πολύτιμων εμπειριών και των γνώσεων αμφοτέρων». 

kiprioi_vouleutes

Ο κ. Πιερρακάκης, από την πλευρά του τόνισε ότι η ανάδειξη της Κύπρου σε περιφερειακό εκπαιδευτικό κέντρο αποτελεί ένα παράδειγμα, στο οποίο θα «πατήσει» η Ελλάδα όσον αφορά την τριτοβάθμια εκπαίδευση και αναφέρθηκε στον προγραμματισμό του Υπουργείου Παιδείας:   Την άρση του κρατικού μονοπωλίου στην Ανώτατη Εκπαίδευση, με την ίδρυση, βάσει αυστηρών κριτηρίων ποιότητας,  παραρτημάτων Πανεπιστημίων του εξωτερικού στην Ελλάδα και την αναβάθμιση της τεχνολογικής εκπαίδευσης και τη διασύνδεσή αυτής με την αγορά εργασίας. Ανέφερε δε χαρακτηριστικά ότι ο αριθμός των Ελλήνων φοιτητών στο εξωτερικό αγγίζει τις 50.000, πράγμα εξωφρενικό.  

Τέλος, ο κ. Μυλωνάς αναφέρθηκε στα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι Κύπριοι φοιτητές στην Ελλάδα, και έθεσε, μεταξύ άλλων, στον κ. Πιερρακάκη τα θέματα στέγασης των Κυπρίων φοιτητών στην Ελλάδα και των μετεγγραφών τους. Ο Υπουργός απήντησε ότι βλέπει τα ζητήματα ευνοϊκά.

Έλληνες και Κύπριοι πολιτικοί δεσμεύτηκαν ότι θα βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία και συνεργασία για τα εκπαιδευτικά ζητήματα των δυο χωρών. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
Εκπαιδευτικοί: Η μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές μέσα στον Απρίλιο
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
22_12_17disprosita.jpeg
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές
Αυξήσεις και νέα δεδομένα στους μισθούς για όσους υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές