Επιστολή απέστειλαν εκπαιδευτικοί, ενημερώνοντας για τα προβλήματα που υπάρχουν σχετικά με τις μεταθέσεις στα μουσικά σχολεία.
Ο Σύλλογος Αποφοίτων Τμήματος Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής της Ανώτατης Σχολής Μουσικής Τεχνολογίας του ΤΕΙ Ηπείρου και άλλοι εκπαιδευτικοί που υπογράφουν την επιστολή τονίζουν ότι, «Μετά λύπης μας, είδαμε να εκδίδονται οι εγκύκλιοι μεταθέσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για μία ακόμη φορά όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί των μουσικών σχολείων να υφιστάμεθα άνιση μεταχείριση».
Όπως υποστηρίζεται, «γίνεται αντιληπτό ότι δεν υφίσταται συγκεκριμένος τρόπος μοριοδότησης για κάθε προσόν ξεχωριστά. Αποτέλεσμα αυτού είναι να μην γνωρίζουμε τη σειρά την οποία κατέχουμε μεταξύ των συνυποψηφίων μας και τους λόγους για τους οποίους οι μετατεθειμένοι λαμβάνουν τις συγκεκριμένες θέσεις».
Η επιστολή
«Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Η παρούσα επιστολή συντάχθηκε από καθηγητές μουσικής και γενικής εκπαίδευσης που υπηρετούν στα Μουσικά Σχολεία όλης της Ελλάδος και έρχεται σε συνέχεια της επιστολής που είχε σταλεί στο ΥΠΑΙΘΑ με αριθμ. πρωτ. 40539/06-04-2023.
Μετά λύπης μας, είδαμε να εκδίδονται οι εγκύκλιοι μεταθέσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για μία ακόμη φορά όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί των μουσικών σχολείων να υφιστάμεθα άνιση μεταχείριση.
Όλοι οι συνάδελφοί μας εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση μπορούν να υπολογίσουν με απόλυτα ξεκάθαρο και διαφανή τρόπο τα μόρια τους. Στη δική μας περίπτωση το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο και η Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας λαμβάνει υπόψη «την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση, την προηγούμενη διδακτική εμπειρία στα Μουσικά Σχολεία, τις μεταπτυχιακές σπουδές, την επιστημονική συγκρότηση και γενικά τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των υποψήφιων προς μετάθεση εκπαιδευτικών».
Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι δεν υφίσταται συγκεκριμένος τρόπος μοριοδότησης για κάθε προσόν ξεχωριστά. Αποτέλεσμα αυτού είναι να μην γνωρίζουμε τη σειρά την οποία κατέχουμε μεταξύ των συνυποψηφίων μας και τους λόγους για τους οποίους οι μετατεθειμένοι λαμβάνουν τις συγκεκριμένες θέσεις, εν αντιθέσει με όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα γενικά σχολεία.
Είναι πασιφανής η καταπάτηση των αρχών της αξιοκρατίας και της διαφάνειας που απορρέει από το υπάρχον σύστημα, με το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις στα Μουσικά Σχολεία. Άξιο μνείας είναι δε, ότι πολλές ενστάσεις συναδέλφων αναφορικά με την εγκύκλιο μεταθέσεων του 2022-2023 δεν έχουν ακόμα απαντηθεί.
Σας αποστέλλουμε συνημμένα υπογραφές των πληττόμενων εκπαιδευτικών καθώς και αναλυτικό υπόμνημα του πληρεξουσίου δικηγόρου μας, με νομική επιχειρηματολογία, που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι επιβάλλεται για συνταγματικούς λόγους να αρθούν οι υπάρχουσες νομοθετικές στρεβλώσεις.
Σας παρακαλούμε να επιληφθείτε του θέματος ώστε να αποκατασταθεί αυτή την αδικία!
Ζητάμε σαφή και διαφανή προσδιορισμό των κριτηρίων μετάθεσης για τα μουσικά σχολεία!»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη