Thumbnail
«Για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, όπως και τους συγγενείς ΑμεΑ α' βαθμού, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη που να ανακουφίζει τη δύσκολη κι απαιτητική καθημερινότητά μας»

Την ταλαιπωρία που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί με αναπηρίες εξαιτίας της απουσίας θεσμικού πλαισίου που να τους επιτρέπει να υπηρετούν εξ αρχής κοντά στον τόπο κατοικίας τους, περιγράφει στο alfavita.gr νεοδιόριστος φιλολογος, τοποθετημένος στην ΕΑΕ.

Ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός, αν και πάσχει από αναπηρία όρασης υψηλού βαθμού, αναγκάζεται να υπηρετήσει για 2 χρόνια μακριά από το σπίτι του όπως οι υγιείς συνάδελφοί του παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει...

Η διαμαρτυρία του εκπαιδευτικού

Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ02 (φιλόλογος) στην ΕΑΕ. Έχω αναπηρία όρασης 86% και είμαι νεοδιόριστος και δυστυχώς  τοποθετημένος πολύ μακριά απο τον τόπο κατοικίας μου. Βάσει νόμου θα πρέπει να υπηρετήσω στη θέση μου για 2 χρόνια μακριά από τον τόπο κατοικίας μου, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω λόγω της αναπηρίας και κυρίως της ανάγκης συχνών ειδικών ιατρικών εξετάσεων που δεν μπορώ να κάνω λόγω δυσκολίας στη μετακίνηση.

   Και αναρωτιέμαι, πώς γίνεται ο νομοθέτης να μερίμνησε για τη διευκόλυνση των ΑμεΑ στην εύρεση εργασίας, δίνοντας μόρια για την αναπηρία, αλλά να μην προνόησε για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών με αναπηρία και συγγενών ΑμεΑ κοντά στον τόπο κατοικίας τους; Και εξυπακούεται χωρίς την δέσμευση της διετούς υπηρέτησης της οργανικής θέσης, ώστε να είναι δυνατή η μετάθεση σε οργανικό κενό που προκύπτει κοντά στην κατοικία τους;

   Για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, όπως και τους συγγενείς ΑμεΑ α' βαθμού, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη που να ανακουφίζει τη δύσκολη κι απαιτητική καθημερινότητά μας. Το αυτονόητο δηλαδή δεν ισχύει.

    Έτσι λοιπόν, στα πλαίσια κοινής δράσης και ανάδειξης με συναδέλφους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, θα ήθελα να εκφράσω τη διαμαρτυρία μου ζητώντας μια πιο δίκαιη μεταχείριση στο θέμα της τοποθέτησης κοντά στον τόπο κατοικίας, έτσι ώστε να αντιμετωπίζουμε τις αντικειμενικές δυσκολίες που προκύπτουν απο την αναπηρία, όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα.

Ε.Μ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες