Thumbnail
«Για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, όπως και τους συγγενείς ΑμεΑ α' βαθμού, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη που να ανακουφίζει τη δύσκολη κι απαιτητική καθημερινότητά μας»

Την ταλαιπωρία που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί με αναπηρίες εξαιτίας της απουσίας θεσμικού πλαισίου που να τους επιτρέπει να υπηρετούν εξ αρχής κοντά στον τόπο κατοικίας τους, περιγράφει στο alfavita.gr νεοδιόριστος φιλολογος, τοποθετημένος στην ΕΑΕ.

Ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός, αν και πάσχει από αναπηρία όρασης υψηλού βαθμού, αναγκάζεται να υπηρετήσει για 2 χρόνια μακριά από το σπίτι του όπως οι υγιείς συνάδελφοί του παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει...

Η διαμαρτυρία του εκπαιδευτικού

Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ02 (φιλόλογος) στην ΕΑΕ. Έχω αναπηρία όρασης 86% και είμαι νεοδιόριστος και δυστυχώς  τοποθετημένος πολύ μακριά απο τον τόπο κατοικίας μου. Βάσει νόμου θα πρέπει να υπηρετήσω στη θέση μου για 2 χρόνια μακριά από τον τόπο κατοικίας μου, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω λόγω της αναπηρίας και κυρίως της ανάγκης συχνών ειδικών ιατρικών εξετάσεων που δεν μπορώ να κάνω λόγω δυσκολίας στη μετακίνηση.

   Και αναρωτιέμαι, πώς γίνεται ο νομοθέτης να μερίμνησε για τη διευκόλυνση των ΑμεΑ στην εύρεση εργασίας, δίνοντας μόρια για την αναπηρία, αλλά να μην προνόησε για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών με αναπηρία και συγγενών ΑμεΑ κοντά στον τόπο κατοικίας τους; Και εξυπακούεται χωρίς την δέσμευση της διετούς υπηρέτησης της οργανικής θέσης, ώστε να είναι δυνατή η μετάθεση σε οργανικό κενό που προκύπτει κοντά στην κατοικία τους;

   Για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, όπως και τους συγγενείς ΑμεΑ α' βαθμού, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη που να ανακουφίζει τη δύσκολη κι απαιτητική καθημερινότητά μας. Το αυτονόητο δηλαδή δεν ισχύει.

    Έτσι λοιπόν, στα πλαίσια κοινής δράσης και ανάδειξης με συναδέλφους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, θα ήθελα να εκφράσω τη διαμαρτυρία μου ζητώντας μια πιο δίκαιη μεταχείριση στο θέμα της τοποθέτησης κοντά στον τόπο κατοικίας, έτσι ώστε να αντιμετωπίζουμε τις αντικειμενικές δυσκολίες που προκύπτουν απο την αναπηρία, όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα.

Ε.Μ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpa
Δωρεάν Webinars τον Φεβρουάριο από το ΠΜΣ “Ταυτότητα, Εκπαίδευση και Ικανότητες για Δημοκρατικό Πολιτισμό"
Το εξ αποστάσεως διεθνές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ταυτότητα, Εκπαίδευση και Ικανότητες για Δημοκρατικό Πολιτισμό» του ΕΚΠΑ και του European Wergeland...
Δωρεάν Webinars τον Φεβρουάριο από το ΠΜΣ “Ταυτότητα, Εκπαίδευση και Ικανότητες για Δημοκρατικό Πολιτισμό"
eirini_mathites_volos
Αντιπολεμικό δεκαήμερο 20-31 Ιανουαρίου: Δημιουργία αντιπολεμικού υλικού από μαθητές και εκπαιδευτικούς
Σκοπός της δράσης είναι να προωθηθεί ένα ισχυρό μήνυμα ενάντια στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους και τις συνέπειές τους, υπογραμμίζοντας τη θέση μας...
Αντιπολεμικό δεκαήμερο 20-31 Ιανουαρίου: Δημιουργία αντιπολεμικού υλικού από μαθητές και εκπαιδευτικούς
Kofoi
Ακατάλληλο λόγω δομικής τρωτότητας το ΕΕΕΕΚ Κωφών-Βαρήκοων: Ενημέρωσαν με 2 μήνες καθυστέρηση τους γονείς!
Γονείς: Να παρθούν τώρα όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφάλεια των μαθητών του ΕΕΕΕΚ Κωφών και την συνέχιση των μαθημάτων.
Ακατάλληλο λόγω δομικής τρωτότητας το ΕΕΕΕΚ Κωφών-Βαρήκοων: Ενημέρωσαν με 2 μήνες καθυστέρηση τους γονείς!