Thumbnail
«Για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, όπως και τους συγγενείς ΑμεΑ α' βαθμού, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη που να ανακουφίζει τη δύσκολη κι απαιτητική καθημερινότητά μας»

Την ταλαιπωρία που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί με αναπηρίες εξαιτίας της απουσίας θεσμικού πλαισίου που να τους επιτρέπει να υπηρετούν εξ αρχής κοντά στον τόπο κατοικίας τους, περιγράφει στο alfavita.gr νεοδιόριστος φιλολογος, τοποθετημένος στην ΕΑΕ.

Ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός, αν και πάσχει από αναπηρία όρασης υψηλού βαθμού, αναγκάζεται να υπηρετήσει για 2 χρόνια μακριά από το σπίτι του όπως οι υγιείς συνάδελφοί του παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει...

Η διαμαρτυρία του εκπαιδευτικού

Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ02 (φιλόλογος) στην ΕΑΕ. Έχω αναπηρία όρασης 86% και είμαι νεοδιόριστος και δυστυχώς  τοποθετημένος πολύ μακριά απο τον τόπο κατοικίας μου. Βάσει νόμου θα πρέπει να υπηρετήσω στη θέση μου για 2 χρόνια μακριά από τον τόπο κατοικίας μου, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω λόγω της αναπηρίας και κυρίως της ανάγκης συχνών ειδικών ιατρικών εξετάσεων που δεν μπορώ να κάνω λόγω δυσκολίας στη μετακίνηση.

   Και αναρωτιέμαι, πώς γίνεται ο νομοθέτης να μερίμνησε για τη διευκόλυνση των ΑμεΑ στην εύρεση εργασίας, δίνοντας μόρια για την αναπηρία, αλλά να μην προνόησε για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών με αναπηρία και συγγενών ΑμεΑ κοντά στον τόπο κατοικίας τους; Και εξυπακούεται χωρίς την δέσμευση της διετούς υπηρέτησης της οργανικής θέσης, ώστε να είναι δυνατή η μετάθεση σε οργανικό κενό που προκύπτει κοντά στην κατοικία τους;

   Για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, όπως και τους συγγενείς ΑμεΑ α' βαθμού, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη που να ανακουφίζει τη δύσκολη κι απαιτητική καθημερινότητά μας. Το αυτονόητο δηλαδή δεν ισχύει.

    Έτσι λοιπόν, στα πλαίσια κοινής δράσης και ανάδειξης με συναδέλφους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, θα ήθελα να εκφράσω τη διαμαρτυρία μου ζητώντας μια πιο δίκαιη μεταχείριση στο θέμα της τοποθέτησης κοντά στον τόπο κατοικίας, έτσι ώστε να αντιμετωπίζουμε τις αντικειμενικές δυσκολίες που προκύπτουν απο την αναπηρία, όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα.

Ε.Μ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολικές τσάντες σάκες δημοτικό σχολείο πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Σφοδρές αντιδράσεις γονέων για τη νέα πλατφόρμα εγγραφής στην Α’ Δημοτικού
Η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας για την εγγραφή των μαθητών στην Α’ Δημοτικού προκαλεί αντιδράσεις λόγω αδικιών και αποκλεισμών,...
Σφοδρές αντιδράσεις γονέων για τη νέα πλατφόρμα εγγραφής στην Α’ Δημοτικού
dikastes-1.jpg
Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων: Η κυβέρνηση υποχρεούται να καταβάλει τον 13ο και 14ο μισθό
Καταγγέλλεται η κυβερνητική στάση ως κοινωνική αδικία, σημειώνοντας ότι ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν αποκατασταθεί...
Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων: Η κυβέρνηση υποχρεούται να καταβάλει τον 13ο και 14ο μισθό
ntountouka_55_4.jpg
Απεργία 9 Απριλίου - ΟΙΕΛΕ: «Αρνούμαστε να είμαστε το πιο χαμηλά αμειβόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στην Ε.Ε.»
Η ΟΙΕΛΕ συμμετέχει στην απεργία της 9ης Απριλίου: Δεν αντέχουμε άλλο, τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια γεμάτα, οι τσέπες μας άδειες!
Απεργία 9 Απριλίου - ΟΙΕΛΕ: «Αρνούμαστε να είμαστε το πιο χαμηλά αμειβόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στην Ε.Ε.»