Δεν θα προχωρήσει η πρόταση για μετατροπή του 1ου Δημ. Σχ. Λουτρακίου σε Πειραματικό
«Οι αγώνες μπορούν και φέρνουν αποτελέσματα»

Ανακοίνωση εξέδωσε ο ΣΕΠΕ Κορινθίας, ενημερώνοντας ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας δεν θα προχωρήσει στην πρόταση για τη μετατροπή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λουτρακίου σε Πειραματικό.

Η συγκεκριμένη απόφαση αποτελεί απόρροια του εντατικού αγώνα που δόθηκε από τους εκπαιδευτικούς και του γονείς, που είχε στόχο να αποτρέψει τη συγκεκριμένη εξέλιξη.

«Η προσπάθεια γενίκευσης των Πειραματικών Σχολείων συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθούν η διαφοροποίηση, η κατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, ο διαχωρισμός των μαθητών σε αρίστους και «κακούς», η χειροτέρευση των όρων εργασίας των εκπαιδευτικών. Όλα αυτά εντάσσονται στη γενικότερη μεθόδευση να περάσουν πλευρές της αντιδραστικής «αξιολόγησης» στην εκπαίδευση, την οποία σύσσωμος ο κλάδος έχει απορρίψει όλο αυτό το διάστημα», τονίζει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση

«Σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας δεν θα προχωρήσει στην σκέψη-πρόταση για τη μετατροπή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λουτρακίου σε Πειραματικό.

Αυτή η εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της μάχης που δώσαμε το προηγούμενο διάστημα οι εκπαιδευτικοί, μέσα από τον Σύλλογό μας, από κοινού με τους Συλλόγους Γονέων και φορείς του Λουτρακίου, ώστε να αποτρέψουμε αυτήν την πραγματικά αρνητική εξέλιξη. Εξάρουμε την στάση μερίδας τοπικών ΜΜΕ η οποία δεν έκλεισε τα μάτια και τα αυτιά της, ανέδειξε το ζήτημα, μας έδωσε βήμα ώστε να παρουσιάσουμε τις θέσεις-προτάσεις μας.

Αποδείξαμε στην πράξη ότι ο συλλογικός αγώνας είναι αυτός που έχει τη δύναμη να αντικρούσει κάθε επίθεση. Λογικές του τύπου «συναντήσεων κεκλεισμένων των θυρών» ή ανάθεσης του προβλήματος σε αντιπροσώπους αποδεικνύουν ότι δεν είναι λύση σε κανένα πρόβλημα, αντιθέτως αφοπλίζουν το εκπαιδευτικό και γονεϊκό κίνημα.

Η προσπάθεια γενίκευσης των Πειραματικών Σχολείων συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθούν η διαφοροποίηση, η κατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, ο διαχωρισμός των μαθητών σε αρίστους και «κακούς», η χειροτέρευση των όρων εργασίας των εκπαιδευτικών. Όλα αυτά εντάσσονται στη γενικότερη μεθόδευση να περάσουν πλευρές της αντιδραστικής «αξιολόγησης» στην εκπαίδευση, την οποία σύσσωμος ο κλάδος έχει απορρίψει όλο αυτό το διάστημα.

Κανένας εφησυχασμός! Συνεχίζουμε, συσπειρωμένοι στον Σύλλογό μας, ορθώνοντας τείχος απέναντι στην αντιλαϊκή, αντιεκπαιδευτική πολιτική και αυτής της κυβέρνησης.

Αγωνιζόμαστε για αποκλειστικά δημόσιο, δωρεάν, σύγχρονο ενιαίο 12χρονο σχολείο!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»