ksilodarmos
Άγριο ξύλο μεταξύ μαθητών στα ΚΤΕΛ Ζακύνθου

Σοκ προκαλούν οι εικόνες που δείχνουν μαθητές του ΕΠΑΛ να χτυπούν ο ένας τον άλλον στα ΚΤΕΛ.

Σημειώνεται πως το συγκεκριμένο περιστατικό συνέβη την περασμένη Πέμπτη, λίγες ώρες μετά το αντίστοιχο επεισόδιο που έγινε στο 3ο Γυμνάσιο Ζακύνθου.

Αναλυτικότερα, το βίντεο φαίνεται η συμπλοκή να ξεκινά αρχικά μεταξύ δύο μαθητών, ενός 15χρονου και ενός 17χρονου – σύμφωνα με πληροφορίες – ενώ δευτερόλεπτα αργότερα η σύρραξη γενικεύεται με τη συμμετοχή φίλων και των δύο εμπλεκομένων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, όταν ο 17χρονος “πείραξε” την κοπέλα του 15χρονου, εκείνος του ζήτησε τον λόγο και κατέληξαν στην σύρραξη.

Για τη συμπλοκή στο ΚΤΕΛ, δεν έγιναν προσαγωγές ή συλλήψεις.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes_02
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
Οδηγίες για την έκδοση του Δελτίου Εξεταζομένου των Πανελληνίων εξετάσεων ΕΠΑΛ 2024 - Τι προβλέπεται για τους υποψήφιους με το 10%
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
νηπιαγωγειο
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις
Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπιζουν τα Νηπιαγωγεία της περιοχής, κωδικοποίησε στο κείμενο - υπόμνημα που ακολουθεί ο Α' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε...
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις