Thumbnail
ΚΝΕ: Οι μαθητές και οι μαθήτριες, μαζί με τους εκπαιδευτικούς και όλο τον λαό, να χτίσουν τείχος προστασίας, να βάλουν στο στόχαστρο τις αιτίες που γεννούν τέτοια απαράδεκτα φαινόμενα, το ίδιο το σύστημα της εκμετάλλευσης και της αδικίας.

Το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού, όχι μόνο δε λύνεται με κατασταλτικά μέτρα, αλλά στην πραγματικότητα περιπλέκεται, γίνεται ακόμα πιο σύνθετο.

Αυτό σχολιάζει η ΚΝΕ σχετικά με τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για το bullying στα σχολεία.

«Χρειάζεται ένα ολοκληρωμένο πλέγμα μέτρων στήριξης της οικογένειας, των νέων, μόνιμες προσλήψεις κοινωνικών λειτουργών, ψυχολόγων κ.λπ. στα σχολεία, ενίσχυσης του δημιουργικού περιεχομένου του σχολείου, που θα προωθεί την ομαδικότητα, την αλληλεγγύη, την αλληλοβοήθεια, με αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες και όχι στέρησή τους, κόντρα στο ανταγωνιστικό σχολείο-εξεταστικό κέντρο», τονίζει ηΚΝΕ και σημειώνει ότι για όλα αυτά δεν ακούσαμε κουβέντα από τον κ. Μητσοτάκη και την κυβέρνηση, «που επιλέγουν να ανοίξουν επικίνδυνους δρόμους ταυτίζοντας -με το πρόσχημα της παρεμπόδισης μαθήματος- τον συλλογικό αγώνα με το bullying».

Ολη η ανακοίνωση της ΚΝΕ

Η κυβέρνηση στο υπαρκτό και οξυμένο πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού παίρνει κάτω απ’ τη βάση!

Την ίδια ώρα που συνεχίζει το “bullying” στους μαθητές που αγωνίζονται, με τελευταίο παράδειγμα τις αποβολές σε μαθητές Λυκείου της Αθήνας, οι οποίοι θέλησαν στη σχολική γιορτή της 25ης Μαρτίου να τραγουδήσουν για το έγκλημα στα Τέμπη, την ίδια ώρα εγκαινιάζει πλατφόρμες και παίρνει κατασταλτικά μέτρα, όπως αποβολές, αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος κ.ά., χωρίς να αντιμετωπίζει την ουσία του προβλήματος.

Το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού, όχι μόνο δε λύνεται με κατασταλτικά μέτρα, αλλά στην πραγματικότητα περιπλέκεται, γίνεται ακόμα πιο σύνθετο. Χρειάζεται ένα ολοκληρωμένο πλέγμα μέτρων στήριξης της οικογένειας, των νέων, μόνιμες προσλήψεις κοινωνικών λειτουργών, ψυχολόγων κ.λπ. στα σχολεία, ενίσχυσης του δημιουργικού περιεχομένου του σχολείου, που θα προωθεί την ομαδικότητα, την αλληλεγγύη, την αλληλοβοήθεια, με αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες και όχι στέρησή τους, κόντρα στο ανταγωνιστικό σχολείο-εξεταστικό κέντρο.

Για όλα αυτά δεν ακούσαμε κουβέντα από τον κ. Μητσοτάκη και την κυβέρνηση, που επιλέγουν να ανοίξουν επικίνδυνους δρόμους ταυτίζοντας -με το πρόσχημα της παρεμπόδισης μαθήματος- τον συλλογικό αγώνα με το bullying.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες, μαζί με τους εκπαιδευτικούς και όλο τον λαό, να χτίσουν τείχος προστασίας, να βάλουν στο στόχαστρο τις αιτίες που γεννούν τέτοια απαράδεκτα φαινόμενα, το ίδιο το σύστημα της εκμετάλλευσης και της αδικίας.

Γιατί μαγκιά δεν είναι να υποτιμάς ή να υποβιβάζεις τον αδύναμο, αλλά να μάθεις να αγωνίζεσαι γι’ αυτόν!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
Εκπαιδευτικοί: Η μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές μέσα στον Απρίλιο
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
22_12_17disprosita.jpeg
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές
Αυξήσεις και νέα δεδομένα στους μισθούς για όσους υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές