Erasmus+
Το Ελληνικό Γυμνάσιο & Λύκειο Ντόρτμουντ στη Βαρκελώνη και το Ελσίνκι με Erasmus+

Δεύτερη χρονιά Erasmus+ για το Ελληνικό Γυμνάσιο & Λύκειο Ντόρτμουντ με τίτλο “Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον”. Πραγματοποιήθηκαν τρεις κινητικότητες, οι δυο από 21 έως 28/04/2024 στην Βαρκελώνη  και η  τρίτη από τις 4 έως 10/05/2024 στο Ελσίνκι. 
 
Τρεις εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στο πρακτικό (hands-on) μάθημα “A Satisfying School Experience: Strategies and Skills for Teachers” όπου μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων έμαθαν πώς να καλλιεργήσουν ένα πιο δημιουργικό περιβάλλον στην τάξη, τονώνοντας την αυτοεκτίμηση και το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση, καθώς και τη σχέση με τους δασκάλους τους. Επίσης, εστίασαν στην καταπολέμηση των συμπτωμάτων εξουθένωσης των  δασκάλων. Μια εκπαιδευτικός έλαβε μέρος στο μάθημα “CLIL and PBL to Improve Student Engagement” όπου εφαρμόζοντας εκπαιδευτικές μεθόδους, όπως το PBL (Project-Based Learning) και το CLIL (Content and Language Integrated Learning), εξερεύνησε μέσω 
projects αυτές τις δύο καινοτόμες προσεγγίσεις μάθησης. 

Tέλος, τέσσερις εκπαιδευτικοί ταξίδεψαν στη Φινλανδία για το μάθημα “Pedagogical Leadership & Coaching”, με στόχο την διερεύνηση του  φινλανδικού τρόπου καθοδήγησης των σχολείων - γνωστού ως Παιδαγωγική Ηγεσία - που προσεγγίζει πρακτικούς τρόπους χειρισμού διοικητικών και παιδαγωγικών θεμάτων και την οικοδόμηση διαφορετικής εργασιακής κουλτούρας. Βασική εμπειρία τους επίσης ήταν η επαφή τους με το εκπαιδευτικό φινλανδικό σύστημα μέσω δια ζώσης επίσκεψης ενός Γυμνασίου και ενός 
Λυκείου και ενημέρωσης από εκπαιδευτικούς και μαθητές για τη λειτουργία της εκπαιδευτικής τους κοινότητας και των μαθησιακών εργαλείων τους.    

Erasmus+

Pedagogical Leadership & Coaching 

Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν συναδέλφους τους από άλλες χώρες (Ισπανία, Γερμανία, Πολωνία, Λιθουανία), να αλληλεπιδράσουν και να συνεργαστούν μαζί τους, να συζητήσουν για εκπαιδευτικά θέματα και να ενισχύσουν την ευρωπαϊκή συνείδηση, δημιουργώντας προοπτικές για μελλοντική διεθνή συνεργασία. Με την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης ροής οι συμμετέχοντες παρουσίασαν τα αποτελέσματα του προγράμματος στον Σύλλογο διδασκόντων  του Σχολείου με τρόπο βιωματικό, εφαρμόζοντας τεχνικές και εργαλεία που γνώρισαν κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσής τους.

Η εφαρμογή των νέων μεθόδων στην τάξη και η διάχυσή τους στην εκπαιδευτική κοινότητα εμπνέουν για τη διαμόρφωση ενός σχολείου σε χώρο όμορφο και δημιουργικό, όπου θα προωθείται η ένταξη και η πολυμορφία. 

«Ευχαριστούμε θερμά το ΙΚΥ και το Πρόγραμμα Erasmus Plus για την ευκαιρία που μας παρείχαν να ταξιδέψουμε στην Ισπανία και την Φιλανδία, να έλθουμε σε επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα τους και  να υλοποιήσουμε το πρόγραμμά μας», τονίζουν στην ανακοίνωσή τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

trimperis
Πρόταση του Ομότιμου Καθηγητή Φυσικής Γ.Τριμπέρη για τα πτυχία που αναγνωρίζονται ως Integrated Master
Ένα αναβαθμισμένο 5ετές Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών θα δώσει ισχυρότερα εφόδια
Πρόταση του Ομότιμου Καθηγητή Φυσικής Γ.Τριμπέρη για τα πτυχία που αναγνωρίζονται ως Integrated Master